MarkGripStrength
Huge Freak
- Waardering
- 7.081
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 70kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bloedtest van toen ik voor anabolen was begonnen had ik iets lager 350 ng/dl met 2 testen. Huisarts deed er niks aan dus ik moet zelf wat doen.Heb besloten om een trt dosis van 200mg per week te doen. Wil eerst cutten met TRT dosis. Als ik 12% bereik ga ik blasten.
Jullie hebben me overgehaald om gewoon TRT te doen. Anders had ik gewoon 500mg gebruikt.Doe gewoon wat jij wil het maakt toch niet uit wat de mensen hier zeggen.
Jullie hebben me overgehaald om gewoon TRT te doen. Anders had ik gewoon 500mg gebruikt.
Denk toch niet dat ik ooit ga blasten.
Resultaten op TRT moeten goed genoeg zijn sinds ik echt laag testosteron heb.
Nou lager dan 3-4 jaar geleden toen ik onder de 350ng/dl had. Dat weet ik vrijwel zeker omdat ik nu 3 antipsychoticas heb.Wie is jullie?
Wat zijn je test waarden op het moment?
Ik zeg toch dat ik een TRT dosis ga doen.Is het niet gewoon het beste dat zijn begeleiding ingeschakeld wordt? TS is een gevaar voor zichzelf.
Ik ga dit trouwens ook met mijn psychiater, huisarts en leiding bespreken.
Omdat ik 100% laag testosteron heb en er iets aan wil doenMaar kerel, ik snap niet waarom je dit allemaal nu moet doen. Waarom ga je niet eerst weer even aan de slag mbt voeding, trainen en de rest van je leven en kijk je later of je miss toch iets wil pakken.
Ik ga dit trouwens ook met mijn psychiater, huisarts en leiding bespreken.
Maar stel je krijg toevallig een psychose. In een psychose kan je wel aggressief worden ook al is je persoonlijkheid zacht van aard...Zover ik weet versterkt testosteron gewoon je persoonlijkheid. En ik ben geen agressief persoon.
Op zondag....Ik ga vandaag bellen voor een bloedtest. Ik gok onder de 300ng/dl. En ga dan voor TRT injecties vragen.
Had ik niet aan gedacht. Ik bel maandag wel.Maar stel je krijg toevallig een psychose. In een psychose kan je wel aggressief worden ook al is je persoonlijkheid zacht van aard...
Op zondag....
Leg alles gewoon voor aan je psychiater, begeleiding en dokter/huisarts. Bespreek het. Maar als zij nee zeggen... ga je het dan ook niet doen?
Want ik krijg de indruk wat iemand ook zegt, al zou het familie zijn of iemand die je lief is... dat je ook dat zal negeren en toch doorzet.