MuscleMeat

Sluiten AUB. Ik ga niks gebruiken. Medicatie veranderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Ik zit ook sinds vrijdag op de 1800-2000 kcal per dag. Stoppen met roken gaat best wel goed. Het minderen ten minste. Stoppen lijkt moeilijk.

Heb besloten om een trt dosis van 200mg per week te doen. Wil eerst cutten met TRT dosis. Als ik 12% bereik ga ik blasten.
Bloedtest van toen ik voor anabolen was begonnen had ik iets lager 350 ng/dl met 2 testen. Huisarts deed er niks aan dus ik moet zelf wat doen.

Doe gewoon wat jij wil het maakt toch niet uit wat de mensen hier zeggen.

Doe gewoon wat jij wil het maakt toch niet uit wat de mensen hier zeggen.
Jullie hebben me overgehaald om gewoon TRT te doen. Anders had ik gewoon 500mg gebruikt.
Denk toch niet dat ik ooit ga blasten.
Resultaten op TRT moeten goed genoeg zijn sinds ik echt laag testosteron heb.

Voordat ik ooit anabolen gebruikt had woog ik maar 68 kg met jaren training. Had heel lang gebulked toen en toen ik gecut had woog ik maar 68. Was wel best sterk voor mn gewicht met een 3x lichaamsgewicht deadlift.
Dat zou wel genoeg bewijs zijn dat ik TRT nodig heb

Bijlagen

• Screenshot_20190901-162924_Firefox.jpg
    Screenshot_20190901-162924_Firefox.jpg
    139,2 KB · Weergaven: 90
  • 20200301_235454.jpg
    20200301_235454.jpg
    54,6 KB · Weergaven: 92
  • Like
Waarderingen: Apw
Wie is jullie?

Wat zijn je test waarden op het moment?
Nou lager dan 3-4 jaar geleden toen ik onder de 350ng/dl had. Dat weet ik vrijwel zeker omdat ik nu 3 antipsychoticas heb.
Toen had ik helemaal geen medicatie. Ik had genoeg vetten in mn dieet en nam allemaal zinc, vitamine d3 en zon shit. En toch had ik onder de 350ng/dl.

Wat een gast......

3-4 jaar geleden had ik zeker wel 5 of 6 supplementen om mijn testosteron te boosten met geen effect. Was er heel veel geld aan kwijtgeraakt.

Maar kerel, ik snap niet waarom je dit allemaal nu moet doen. Waarom ga je niet eerst weer even aan de slag mbt voeding, trainen en de rest van je leven en kijk je later of je miss toch iets wil pakken.

Ik ga vandaag bellen voor een bloedtest. Ik gok onder de 300ng/dl. En ga dan voor TRT injecties vragen.

Maar kerel, ik snap niet waarom je dit allemaal nu moet doen. Waarom ga je niet eerst weer even aan de slag mbt voeding, trainen en de rest van je leven en kijk je later of je miss toch iets wil pakken.
Omdat ik 100% laag testosteron heb en er iets aan wil doen

Zover ik weet versterkt testosteron gewoon je persoonlijkheid. En ik ben geen agressief persoon.
Maar stel je krijg toevallig een psychose. In een psychose kan je wel aggressief worden ook al is je persoonlijkheid zacht van aard...

Ik ga vandaag bellen voor een bloedtest. Ik gok onder de 300ng/dl. En ga dan voor TRT injecties vragen.
Op zondag....

Leg alles gewoon voor aan je psychiater, begeleiding en dokter/huisarts. Bespreek het. Maar als zij nee zeggen... ga je het dan ook niet doen?
Want ik krijg de indruk wat iemand ook zegt, al zou het familie zijn of iemand die je lief is... dat je ook dat zal negeren en toch doorzet.

Maar stel je krijg toevallig een psychose. In een psychose kan je wel aggressief worden ook al is je persoonlijkheid zacht van aard...

Op zondag....

Leg alles gewoon voor aan je psychiater, begeleiding en dokter/huisarts. Bespreek het. Maar als zij nee zeggen... ga je het dan ook niet doen?
Want ik krijg de indruk wat iemand ook zegt, al zou het familie zijn of iemand die je lief is... dat je ook dat zal negeren en toch doorzet.
Had ik niet aan gedacht. Ik bel maandag wel.

Ik ben nog nooit agressief geweest in een psychose.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven