MuscleMeat

Sluiten AUB. Ik ga niks gebruiken. Medicatie veranderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Je komt hier puur om goedkeuring te zoeken voor het misbruik van deze middelen. Dit ga je hier niet krijgen. Ieder lid met een positief IQ zal je afraden om dit te gaan doen, iedereen in je omgeving die ook maar iets om je geeft zal je afraden dit te doen. Het feit blijft, je WIL het zelf, verreweg van verstandig, super slechte beslissing. Je gaat jezelf kapot maken, zowel mentaal als fysiek.
Ga je gang met het misbruiken van dit soort shit, maar kom niet hier om je keuzes te verantwoorden en/of verdedigen.
Je hebt er zelf helemaal geen ervaring mee. En na 3 jaar trainen squat je iets van 110 kilo? Hou asjeblieft op met posten in mijn topic.
Mijn eerste jaar kon ik 180 kg deadliften.

Vraag voor de overige ervaringsdeskundigen: wie van jullie blast en cruiset en houdt dan een blast van 20 weken aan? Dat is toch enorm lang voor een blast?

Ik vetrouw eigenlijk niemand behalve mijn familie. Zelfs mn eigen vrienden vertrouw ik niet. Ben al zo vaak in mn rug gestoken door "vrienden". Mensen willen alleen maar profiteren

Misschien een idee om het bij de leiding van zijn wooncomplex neer te leggen? Beetje snitch gedrag maar voor de veiligheid van onze mark kan het voordeel hebben

Vraag voor de overige ervaringsdeskundigen: wie van jullie blast en cruiset en houdt dan een blast van 20 weken aan? Dat is toch enorm lang voor een blast?
10weken is al kut om te doen, daar houd het voor mij bij op.

• Like
Waarderingen: Pren
Misschien een idee om het bij de leiding van zijn wooncomplex neer te leggen? Beetje snitch gedrag maar voor de veiligheid van onze mark kan het voordeel hebben
Ik heb al gevraagd aan een of de mods of die mij wou bellen op mn 06 nummer om dingen uit te leggen.
Wou hij niet doen, dan gevraagd of via skype doen. Ook niet.
Ik wil wel iemand van het mod team bellen die dat wel wil doen. Dan leg ik mn geschiedenis met anabolen uit enzo.

Ik heb al gevraagd aan een of de mods of die mij wou bellen op mn 06 nummer om dingen uit te leggen.
Wou hij niet doen, dan gevraagd of via skype doen. Ook niet.
Ik wil wel iemand van het mod team bellen die dat wel wil doen. Dan leg ik mn geschiedenis met anabolen uit enzo.

Wat moet er uitgelegd worden?

Heb besloten om een trt dosis van 200mg per week te doen. Wil eerst cutten met TRT dosis. Als ik 12% bereik ga ik blasten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven