XXL Nutrition

Sluiten AUB. Ik ga niks gebruiken. Medicatie veranderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Had ik niet aan gedacht. Ik bel maandag wel.
Waarom moet je bellen? Regelt je begeleiding deze dingen niet?
puur uit interesse, ik heb tijdens de opleiding verpleegkunde in BE in een instelling stage gelopen, en daar werkt het heel anders als dat jij beschrijft...

• Topic Starter Topic Starter
Puur dat je iets niet bent geweest betekent t niet dat in de toekomst niet gaat zijn. Je had eerst ook geen psychose, nu wel...
Ik heb nu al een jaar geen psychose meer gehad.
Ik ga een bloedtest laten doen. Daar gaat uitkomen dat ik laag testosteron heb en dan ga ik om hormoonvervanging therapie vragen.

Waarom moet je bellen? Regelt je begeleiding deze dingen niet?
puur uit interesse, ik heb tijdens de opleiding verpleegkunde in BE in een instelling stage gelopen, en daar werkt het heel anders als dat jij beschrijft...
Ik ga nu tegen de leiding zeggen dat ik een bloedtest wil.

Ik zou eerst maar eens aan je geestelijke gezondheid werken.
Ik ben zelf nu al een aantal keren bij de huisarts geweest omdat ik bewezen lage test levels heb.
Ze doen hier niets aan, dus ze gaan jou echt geen TRT voorschrijven al helemaal niet met jouw achtergrond.
200mg is trouwens ook niet echt TRT te noemen maar lijkt mij meer een ''mini cycle''
Met TRT is het de bedoeling je test levels weer binnen de gezonde range te krijgen.
Jij wil gewoon kuren..

Ik geef wel audio bewijs dat ik het heb aangewezen.

Hoe ging het bij off gaan na je vorige kuren? Was die dip niet zwaar of zelfs juist ook aanleiding tot mentale problemen?

Hoe denk je daar over bij wat je nu wilt doen; wat als je een tijdje door omstandigheden niet kunt pinnen of off moet gaan?

Hoe ging het bij off gaan na je vorige kuren? Was die dip niet zwaar of zelfs juist ook aanleiding tot mentale problemen?

Hoe denk je daar over bij wat je nu wilt doen; wat als je een tijdje door omstandigheden niet kunt pinnen of off moet gaan?
De problemen kamen puur door de tren die heel lang in mijn hersenen bleef zitten.

Hier is bewijs dat ik het aangegeven heb.

Ik weet dat ik heel onduidelijk praat, komt door de medicatie. Heb nu een lisp en kan amper normale zinnen uitspreken sinds ik de medicatie heb.

De vial test-e die ik binnenkrijg ga ik inleveren.

Hier is bewijs dat ik het aangegeven heb.

Ik weet dat ik heel onduidelijk praat, komt door de medicatie. Heb nu een lisp en kan amper normale zinnen uitspreken sinds ik de medicatie heb.

Goed dat je het via een legale, gecontroleerde weg gaat proberen 👍
Probeer dat op deze manier vol te houden en aanvaard ook antwoorden die eventueel niet zijn wat je wilt horen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven