Apw
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 6.475
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 89kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ga TRT regelen bij de huisarts en ik ben aan het rappen.
Het kan me echt niks schelen. Ben altijd al raar geweest.Haal die youtube filmpjes alsjeblieft offline. Je maakt jezelf compleet belachelijk. Ik hoop oprecht dat je de juiste hulp krijgt.
Haal die youtube filmpjes alsjeblieft offline. Je maakt jezelf compleet belachelijk. Ik hoop oprecht dat je de juiste hulp krijgt.
Wat als ik een meme wordt101 sessie laat nog even op zich wachten. Maar beter zet je ze op privé of haal je ze weg![]()
Ok ik heb mijn vuur raps verwijderd. Dit betekent niet dat ik ga stoppen met rappen in het echt.
Ach so, je hebt niks te verliezen. Als dit je uitlaatklep is, prima. Blijf oefenen, want dit slaat nog niet echt aan bij het grote publiek.Het kan me echt niks schelen. Ben altijd al raar geweest.

Was maar een grapje dat rappenAch so, je hebt niks te verliezen. Als dit je uitlaatklep is, prima. Blijf oefenen, want dit slaat nog niet echt aan bij het grote publiek.![]()
Stoppen met roken update:
Heb nu maar 5 shaggies gerookt vandaag.
Normaal zou ik er al 15 gerookt hebben.
Morgen gesprek met psychiater over testosteron en hopelijk bloed test deze week.
Ik voel me wel enorm in de war als ik lang niet rook.
Dan ben je niet gestopt, maar je houdt jezelf voor de gek.
Ik ben aan het afbouwenDan ben je niet gestopt, maar je houdt jezelf voor de gek.
Heb ik al vaker in de kluis laten leggen. 3 uur later kom ik naar leiding toe en vraag ik dan mn shag terug omdat ik bijna niet zonder kan.Kan je niet gewoon je shag inleveren en dat in de kluis doen. Zeg je tegen je begeleiders ze moeten het in nemen als je nieuwe koopt. Je was ook cold turkey gestopt met roids hoezo niet ook met dit
Dat zei ik ook tegen mezelf 100 pogingen voordat ik daadwerkelijk was gestopt. Alles weggooien en doorbijten.