AndroidHealthClinic

Sluiten AUB. Ik ga niks gebruiken. Medicatie veranderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Zit nu als sinds vrijdag op 1800-2000 kcal
Gewicht is omlaag gegaan naar 84 kg
Stoppen met roken lukt niet echt

Bijlagen

• Screenshot_20200824-152708_Video Player.jpg
    Screenshot_20200824-152708_Video Player.jpg
    65,7 KB · Weergaven: 129
Heb het vermoeden dat ik geen TRT ga krijgen. Zelfs als ik het testosteron gehalte van een 90 vrouw had.

Heb met de begeleiding besproken zelf TRT zetten. Ben het ze uit aant leggen en zo.

In Nederland wordt TRT dan ook zelden voorgeschreven.

• Like
Waarderingen: Apw
Dit was 79 kg natty met calisthenics, nou ja 2-3 jaar na anabolen natty dan
asd.jpg

Wat was mijn vetpercentage in die foto?

Moeilijk schatten zonder benen te zien etc. Denk 12% ofz

Volgens mij lopen je benen wel erg achter of niet

In Nederland wordt TRT dan ook zelden voorgeschreven.
Naar schatting krijgen zo'n 11.000 patiënten in NL TRT voorgeschreven. In de VS krijgt zo'n anderhalf % van de mannen ouder dan 30 het voorgeschreven. Als je dat door zou trekken naar de Nederlandse situatie kom je uit op zo'n 82.500 mannen (circa 5,5 miljoen mannen ouder dan 30 jaar in NL).

Gedeeltelijk zal het komen omdat artsen daar het sneller voorschrijven, maar het zal denk ik ook voor een aanzienlijk deel komen doordat mannen daar sneller naar een arts stappen om het voorgeschreven te krijgen. Een paar jaar geleden lag het TRT-gebruik in de VS zelfs nog een stuk hoger, maar daar zijn ze (gelukkig) van teruggekomen. Er is simpelweg te weinig data over het effect op hart- en vaatziekten op de lange termijn. Er loopt daar nu een studie naar, maar dat duurt nog een paar jaar voordat de resultaten daarvan binnen zijn.

Naar schatting krijgen zo'n 11.000 patiënten in NL TRT voorgeschreven. In de VS krijgt zo'n anderhalf % van de mannen ouder dan 30 het voorgeschreven. Als je dat door zou trekken naar de Nederlandse situatie kom je uit op zo'n 82.500 mannen (circa 5,5 miljoen mannen ouder dan 30 jaar in NL).

Gedeeltelijk zal het komen omdat artsen daar het sneller voorschrijven, maar het zal denk ik ook voor een aanzienlijk deel komen doordat mannen daar sneller naar een arts stappen om het voorgeschreven te krijgen. Een paar jaar geleden lag het TRT-gebruik in de VS zelfs nog een stuk hoger, maar daar zijn ze (gelukkig) van teruggekomen. Er is simpelweg te weinig data over het effect op hart- en vaatziekten op de lange termijn. Er loopt daar nu een studie naar, maar dat duurt nog een paar jaar voordat de resultaten daarvan binnen zijn.

heb je daar misschien meer info over? Over die lopende studie? Linkje ofso.

Hoeveel mannen onder de 30 met een wat lagere test krijgen trt?

Hoeveel mannen onder de 30 met een wat lagere test krijgen trt?
Gokje: rond de 1000 misschien. Hypogonadisme onder de 30 is vrij zeldzaam, het komt dan bijna zonder uitzondering door genetische afwijkingen zoals het syndroom van Klinefelter, syndroom van Kallmann of hypopituïtarisme (wat ook wel door een tumor of trauma kan komen, maar natuurlijk zeldzaam op die leeftijd).

Gokje: rond de 1000 misschien. Hypogonadisme onder de 30 is vrij zeldzaam, het komt dan bijna zonder uitzondering door genetische afwijkingen zoals het syndroom van Klinefelter, syndroom van Kallmann of hypopituïtarisme (wat ook wel door een tumor of trauma kan komen, maar natuurlijk zeldzaam op die leeftijd).
Merijn, een of andere bekende fitboy van ik denk 24 zegt namelijk dat hij ook trt krijgt. Opzich wel een goed excuus op camera om te gaan juicen iig. Maar you never know

Merijn, een of andere bekende fitboy van ik denk 24 zegt namelijk dat hij ook trt krijgt. Opzich wel een goed excuus op camera om te gaan juicen iig. Maar you never know

Of hij doet het gewoon zelf. Dan komt er geen arts bij kijken.

• Like
Waarderingen: Apw
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven