MarkGripStrength
Huge Freak
- Waardering
- 7.081
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 70kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gaan ze toch nooit toelaten? Zou me verwonderen.Heb met de begeleiding besproken zelf TRT zetten. Ben het ze uit aant leggen en zo.
Ik ben nu alles uit aan het leggen. Ik ga ze wel proberen te overtuigen.
Denk als ik echt naar 8% cut natty dat ik iets van 76 kg zou wegen.Als je die 2000cal aan gaat houden en blijft trainen ga je zonder TRT ook ver komen kerel![]()
Ja klopt. Deel wel assisted pistol squats elke dag toen.
Naar schatting krijgen zo'n 11.000 patiënten in NL TRT voorgeschreven. In de VS krijgt zo'n anderhalf % van de mannen ouder dan 30 het voorgeschreven. Als je dat door zou trekken naar de Nederlandse situatie kom je uit op zo'n 82.500 mannen (circa 5,5 miljoen mannen ouder dan 30 jaar in NL).In Nederland wordt TRT dan ook zelden voorgeschreven.
Naar schatting krijgen zo'n 11.000 patiënten in NL TRT voorgeschreven. In de VS krijgt zo'n anderhalf % van de mannen ouder dan 30 het voorgeschreven. Als je dat door zou trekken naar de Nederlandse situatie kom je uit op zo'n 82.500 mannen (circa 5,5 miljoen mannen ouder dan 30 jaar in NL).
Gedeeltelijk zal het komen omdat artsen daar het sneller voorschrijven, maar het zal denk ik ook voor een aanzienlijk deel komen doordat mannen daar sneller naar een arts stappen om het voorgeschreven te krijgen. Een paar jaar geleden lag het TRT-gebruik in de VS zelfs nog een stuk hoger, maar daar zijn ze (gelukkig) van teruggekomen. Er is simpelweg te weinig data over het effect op hart- en vaatziekten op de lange termijn. Er loopt daar nu een studie naar, maar dat duurt nog een paar jaar voordat de resultaten daarvan binnen zijn.
Hoeveel mannen onder de 30 met een wat lagere test krijgen trt?Naar schatting krijgen zo'n 11.000 patiënten in NL TRT voorgeschreven. In de VS krijgt zo'n anderhalf % van de mannen ouder dan 30 het voorgeschreven. Als je dat door zou trekken naar de Nederlandse situatie kom je uit op zo'n 82.500 mannen (circa 5,5 miljoen mannen ouder dan 30 jaar in NL).
Gedeeltelijk zal het komen omdat artsen daar het sneller voorschrijven, maar het zal denk ik ook voor een aanzienlijk deel komen doordat mannen daar sneller naar een arts stappen om het voorgeschreven te krijgen. Een paar jaar geleden lag het TRT-gebruik in de VS zelfs nog een stuk hoger, maar daar zijn ze (gelukkig) van teruggekomen. Er is simpelweg te weinig data over het effect op hart- en vaatziekten op de lange termijn. Er loopt daar nu een studie naar, maar dat duurt nog een paar jaar voordat de resultaten daarvan binnen zijn.
Gokje: rond de 1000 misschien. Hypogonadisme onder de 30 is vrij zeldzaam, het komt dan bijna zonder uitzondering door genetische afwijkingen zoals het syndroom van Klinefelter, syndroom van Kallmann of hypopituïtarisme (wat ook wel door een tumor of trauma kan komen, maar natuurlijk zeldzaam op die leeftijd).Hoeveel mannen onder de 30 met een wat lagere test krijgen trt?
Jazeker, dat is de TRAVERSE trial: https://clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT03518034heb je daar misschien meer info over? Over die lopende studie? Linkje ofso.
Merijn, een of andere bekende fitboy van ik denk 24 zegt namelijk dat hij ook trt krijgt. Opzich wel een goed excuus op camera om te gaan juicen iig. Maar you never knowGokje: rond de 1000 misschien. Hypogonadisme onder de 30 is vrij zeldzaam, het komt dan bijna zonder uitzondering door genetische afwijkingen zoals het syndroom van Klinefelter, syndroom van Kallmann of hypopituïtarisme (wat ook wel door een tumor of trauma kan komen, maar natuurlijk zeldzaam op die leeftijd).
Merijn, een of andere bekende fitboy van ik denk 24 zegt namelijk dat hij ook trt krijgt. Opzich wel een goed excuus op camera om te gaan juicen iig. Maar you never know