MuscleMeat

Sluiten AUB. Ik ga niks gebruiken. Medicatie veranderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Kun je nicotineplijsters vergoed krijgen van de huisarts?

Probeer gewoon 3 dagen in de kluis te laten, daarna ben je eraf

• Topic Starter Topic Starter
Heb mn shag in de kluis laten leggen.
Als ik er echt niet meer tegen kan dan vraag ik wel een shaggie en doe m weer in de kluis.
Zo beperk ik wel hoeveel ik rook.

Ben jij Belg? Heb daar ook 7-tal keer in de psychiatrie gezeten voor ontwenningen.(wel altijd maar een maand ofzo) Weet niet waar je zit maar op illegale medicatie (of zelfs legale waar ze niks van afweten) zijn ze heel streng op het hele domein van eender welke afdeling. Voor zover ik weet 1 waarschuwing en dan buiten. Met AAS vermoed ik dat je die waarschuwing zelfs niet gaat krijgen. Welke antipsychotica slik je? Ken zelf alleen Seroquel. Met AAS geen ervaring, maar wel mensen gekend daar waar die combi slecht mee uitdraait. Zou dit niet riskeren, maar verder ga ik me er niet mee bemoeien. Vond dat ik het gewoon even moest meegeven.

Laatst bewerkt:
200 mg test per week is geen TRT.

Zag iemand op youtube in de VS die zijn TRT story deelde, die begon op 200mg cyp, zoals voorgeschreven door zijn dokter.

Inmiddels zit ie op 140mg cyp overgens.
Ik heb het gevoel dat in de States je het aanzienlijk makkelijker krijgt dan hier in NL zolang je maar geld hebt.

Ik heb het gevoel dat in de States je het aanzienlijk makkelijker krijgt dan hier in NL zolang je maar geld hebt.

Ze schrijven daar veel sneller meds voor, voor alles.
Daar kijken ze meer naar wat ze moeten doen om de patient gelukkig en klachtenvrij te maken.
Heeft voordelen en nadelen.

In NL kijken ze naar wat de oorzaak is van het probleem en proberen ze dat eerst op verschillende manieren te verhelpen. Daarmee hopen ze de patient op een gezonde manier gelukkig en klachtenvrij te maken.

Krijg ook wel het idee dat ze daar wel wat verder zijn op het gebied van TRT dan NL.

Ze schrijven daar veel sneller meds voor, voor alles.
Daar kijken ze meer naar wat ze moeten doen om de patient gelukkig en klachtenvrij te maken.
Heeft voordelen en nadelen.

In NL kijken ze naar wat de oorzaak is van het probleem en proberen ze dat eerst op verschillende manieren te verhelpen. Daarmee hopen ze de patient op een gezonde manier gelukkig en klachtenvrij te maken.

Krijg ook wel het idee dat ze daar wel wat verder zijn op het gebied van TRT dan NL.
Ze schrijven daar sneller meds voor omdat het daar echt vooral om geld gaat volgens mij. Zo een TRT clinic verdient meer geld als ze meer TRT verkopen aan meer klanten. Een huisarts krijgt niet meer geld als hij meer medicatie “verkoopt”. Ze zijn dan denk ik wel inderdaad verder zoals je zegt op het gebied van TRT aangezien mannen dat dus best makkelijk kunnen krijgen als ze vinden dat ze het nodig hebben. Iemand met lage test levels maar nog steeds binnen de “gezonde” range hier kan daar met wat extra geld zn TRT krijgen en toch een hogere testosteron spiegel krijgen

Ze schrijven daar sneller meds voor omdat het daar echt vooral om geld gaat volgens mij. Zo een TRT clinic verdient meer geld als ze meer TRT verkopen aan meer klanten. Een huisarts krijgt niet meer geld als hij meer medicatie “verkoopt”. Ze zijn dan denk ik wel inderdaad verder zoals je zegt op het gebied van TRT aangezien mannen dat dus best makkelijk kunnen krijgen als ze vinden dat ze het nodig hebben. Iemand met lage test levels maar nog steeds binnen de “gezonde” range hier kan daar met wat extra geld zn TRT krijgen en toch een hogere testosteron spiegel krijgen

Het gaat zeker ook om geld, maar dat is niet helemaal wat ik bedoel.

Mijn kennis is natuurlijk beperkt, maar daar wordt ook gekeken naar hoe iemand zich voelt.

In NL wordt er bijna alleen gekeken naar wat gezond is en medicatie als TRT wordt vermeden als de pest.
Als je onderaan de range zit voor wat gezond is voor een man van 70, maar zelf 25 bent, krijg je geen TRT. Ongeacht alle mentale en seksuele klachten die je hier van hebt. Alle mogelijke opties worden bekeken en geprobeerd, en als je dan maar heel eventjes op de ondergrens zit van gezond is TRT volledig van de baan.

Ik ken iemand goed die hier persoonlijk ervaring mee heeft een uit pure frustratie na jaren van kastje naar de muur maar gewoon gear heeft gekocht en zichzelf TRT heeft gegeven.
Daarna ging een wereld voor hem open en hij heeft er geen seconde spijt van gehad.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven