AndroidHealthClinic

Sluiten AUB. Ik ga niks gebruiken. Medicatie veranderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Merijn, een of andere bekende fitboy van ik denk 24 zegt namelijk dat hij ook trt krijgt. Opzich wel een goed excuus op camera om te gaan juicen iig. Maar you never know
Je krijgt het vast ook wel voor elkaar als je lang kuurt, off gaat, je AAS-gebruik verzwijgt, en dan je laten testen. Dan lijk je een testosterontekort te hebben, en kun je het voorgeschreven krijgen natuurlijk.

Of hij doet het gewoon zelf. Dan komt er geen arts bij kijken.
Ja dat bedoelde ik. Die gast gaat gewoon aas doen, waar ik geen problemen mee heb. Alleen wilt hij het naar wss naar buiten brengen alsof het goedgekeurd is omdat hij zogenaamd trt krijgt. Ach ja

• Topic Starter Topic Starter
Merijn, een of andere bekende fitboy van ik denk 24 zegt namelijk dat hij ook trt krijgt. Opzich wel een goed excuus op camera om te gaan juicen iig. Maar you never know
youtube
ik ben natty = anabolen
ik gebruik trt = 500 mg test
ik gebruik lage dosis = 3 gram hormonen en gh

interessant zeg. Juni 2022 verwachten ze klaar te zijn met het onderzoek. Ben benieuwd!
Waarschijnlijk gaat het wat langer duren, ze zoeken nog steeds deelnemers: https://www.traverse-study.com/

Soms worden er nog weleens tussentijds resultaten gepubliceerd van een lopende studie, dus misschien dat er voor die tijd al wat informatie naar buiten komt. Maar ik denk dat er op z'n vroegst iets in 2023 gepubliceerd gaat worden.

Ga mischien op mn eigen houtje TRT zetten als de resultaten laag zijn. (met overleg met begeleiding)
Krijg deze week een bloed test.

Had je van die studie(s) verteld?

Trainingschema aangepast.
Ik ga focusen op benen. Mijn doel is 180 kg 6 x squatten.

2-3 x per week

Highbar Squat oly shoes 3 x 6-10
Deadlift 1 x 5-8
Bench Press 3 x 6-10
Weighted Chinup 3 x 6-10
DB Overhead Press 3 x 8-12
DB Row 3 x 8-12

Laatst bewerkt:
Het is iig geen Mike o tren die nog steeds zegt dat hij natty is.

Ben sinds vorige week gestopt met roken, train zelf 3 jaar serieus nu. Ik heb gisteren zo een zieke pomp gehad, ik weet niet of dit komt door het stoppen met roken aangezien dit je bloedvaten vernauwt. Maar als ik vanaf nu elke training zo een pomp krijg is het mij dat zeker waard om te stoppen met roken. Betreft je kuur, ja ik wil niet herhalen wat iedereen al heeft gezegd maar voeding is zo zo zo belangrijk. Ik ben sinds een halfjaar pas echt alles op het grammetje aan het afwegen en aan het bijhouden, vrienden verklaren mij soms voor gek. Twijfelde eerst om aan de AAS te gaan, (nog steeds trouwens) maar ik blijf gewoon decent genoeg progressie maken door de voeding die nu goed is. En je moet geen shag roken joh, dat is echt voor tokkies ;)

EDIT: Sorry had een paar pagina's overgeslagen met lezen, heb al wel bij meerdere posts gelezen dat mensen met een lage test waarde geen TRT meekregen.

Laatst bewerkt:
Die gasten op YouTube moet je sowieso niet serieus nemen.
Het is iig geen Mike o tren die nog steeds zegt dat hij natty is.

Het was laat had mss wat context moeten geven. Het gaat om het feit dat hij bespreekt en ook aangeeft wat @Galen al zei. Op je 24ste een te lage test hebben met zonder aandoening met zo een fysiek is zo goed als altijd te wijten aan andere factoren. Merijn is "on" gegaan net na zijn wedstrijd waar hij met 5~% bodyfat op stage stond. Als je na zon diepe cut je test laat meten zal die altijd een stuk lager zijn dan normaal. Merijn wou gewoon meer gains maken en gebruikt dit als excuus om met Trt te beginnen. Ik geloof best dat zijn test heel laag was maar het normale traject naar Trt toe ligt een stuk gecompliceerder dan lage test>trt.

Niemand houdt van een leugenaar, toch?

Dit + hij gebruikt het om geld mee te verdienen, false advertising. Een beetje hetzelfde als dat XXL of Myprotein reclame zou maken dat hun whey 90% eiwit bevat terwijl dit in realiteit maar 70% is. Of zo’n verhaal als body&fit een paar jaar terug. Daar was ook niemand van gediend.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven