AndroidHealthClinic

Sluiten AUB. Ik ga niks gebruiken. Medicatie veranderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Mensen zien een keer op het nieuws van "psychotische man schiet 3 mensen dood". En denken dat iedereen met schizofrenie zo is. Rot toch op.

Alsof bodybuilders iets af weten van schizofrenie...

Jij denkt dat anabolen je one fix all oplossing is, dat is het niet.
Jij bent een gevaar voor jezelf.

Ik denk niet dat iemand dat denkt.

Ik denk vooral dat mensen je willen behoeden en willen waarschuwen dat steroids weldegelijk effect hebben op je mentale gezondheid.

Dat was voor mij in ieder geval de rede dat ik er iets over zei.

Ik denk niet dat iemand dat denkt.

Ik denk vooral dat mensen je willen behoeden en willen waarschuwen dat steroids weldegelijk effect hebben op je mentale gezondheid.
Ik heb al eerder test en deca gedaan zonder problemen. Nu ga ik alleen test-e doen.

The evidence for a relationship with testosterone is strengthened by reports of increased negative symptoms and worse cognitive function in association with low endogenous testosterone levels in men with schizophrenia [7][11]. Furthermore, exogenous testosterone supplementation can reduce negative symptoms in men with schizophrenia [12].

Zin 1
Sex steroids affect cognitive function as well as emotion processing and regulation.

• Like
Waarderingen: Apw
Training video onderarmen oppompen, zoveel mogelijk reps met captains of crush 1.0. Heb niet bijgehouden hoeveel.
Maar mijn record met 1.0 is iets van 50 op een goede dag. En 2.5 2x. Als ik 2.5 5x kan sluiten ga ik voor de 3.0.

Hier is hoe ik er nu uitzie

Ben dik geworden door antipsychotica. Ik weet wat dat het beter is om droog te zijn voordat je begint maar dat krijg ik nu gewoon niet voor elkaar. Heb ook het vermoeden dat ik laag testosteron heb door de medicatie.

Dit is geen dik, je hebt enkel wat vetmassa erbij, dik is heel wat anders. Stop aub met jezelf af te straffen. Pik alles gewoon op en knal door. Weet niet wat je precies onder breder worden verstaat, zoals The Rock ofzo? dat is vooral genetica.

En loop aub niet te klooien met dingen wat je hier en daar leest, wat voor anderen werkt hoeft voor jou niet te werken. Je bent 25 en hebt eerder anabolen gebruikt zeg je?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven