XXL Nutrition

Sluiten AUB. Ik ga niks gebruiken. Medicatie veranderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Ok dus dit is sniperx

EKTe6F7.png

En dit was ik toen ik afgetraind was

wfwRH3K.png

Je zou toch blind moeten zijn om te denken dat ik hem ben

Kerel dwaal niet af, kom anders ff privé.

Ik kan geen priveconversatie met jou starten? knopje staat er niet

Slotje wat al eerder was voorgesteld zou handig zijn, boys kom op man, laten we hier geen publieke schandpaal van maken.

The evidence for a relationship with testosterone is strengthened by reports of increased negative symptoms and worse cognitive function in association with low endogenous testosterone levels in men with schizophrenia [7][11]. Furthermore, exogenous testosterone supplementation can reduce negative symptoms in men with schizophrenia [12].

Heb jij lage test?

Ik post wel in 5-6 weken een progressie foto. Of wanneer ik verschil zie. Dan zul je zien ik blijf gewoon stabiel en ik maak gains.
Ik maak een blog voor het geval dit topic gesloten wordt.

Maar even, door je medicatie heb je super veel honger toch en kom je aan? Dus het nemen van anabolen gaat dat niet verbeteren, juist erger maken. Word je niet gewoon een grote bal van water en vet als je nu gaat blasten?

Ik post wel mijn ervaringen met de vorige blast en cruise die niet goed afgelopen was door tren.

Hier was een paar maanden voordat ik was begonnen, 68 kg. Was wel aan de dikkere kant.

Screenshot_20190629-124533_Firefox.jpg

Op het begin deed ik alleen maar 500mg test-e. Ik vond injecteren best eng. Moest eerst zon ampule openbreken en was elke keer bang dat er glas in de olie zat. Eerste injectie weet ik nog goed die was in mn quads. Viel wel mee.
Na iets van 5-6 weken weet de tijd niet meer heb ik 600mg deca erbij gedaan. Toen begon ik echt op te blazen. Ik heb spijt dat ik toen niet meer had gegeten anders had ik veel meer gains gehad.
Weet niet voor hoe lang ik dat ongeveer gedaan had maar hier is een foto daar van.
90 kg. Dus van 68 kg naar 90 kg.

Screenshot_20200822-222418_Facebook.jpg

Toen kreeg ik het domme idee om tren te gaan gebruiken vanwege het heel veel lezen van gh15. gh15 waarschuuwt ook dat sommige mensen geen tren kunnen gebruiken maar ik dacht zoiemand ben ik niet. ik was altijd calm en aardig.
Ik had de deca eruit gedaan en begon met 500 test e en 350mg tren ace per week.
Mijn slaap werd heel slecht, ik had moeite met genoeg calorieen binnen krijgen.
Toen had ik ook nog 700mg tren ace geprobeerd. In plaats van te groeien was ik juist minder breed geworden en mn slaap ging helemaal naar de klote. Kon ook amper eten naar binnen werken. Kreeg mijn eerste psychose en werd opgenomen.
Ik heb geen fotos van de tijd dat ik tren gebruikt heb. Die had ik verwijderd want ik wil niet meer denken aan die tijd.
2 jaar aan opnames later was ik heel veel massa kwijtgeraarkt. Begon toen met een mix van powerliften en calisthenics op en af.
Daar ben ik 1.5 jaar geleden aan begonnen.
Dit is hoe ik er vorig jaar uitzag met 79kg.

20190625_142444.jpg

Nu 1 jaar geleden ben ik begonnen met nog meer antipsychotica. Ik ben nu ongeveer 85 kg met 20-22% lichaamsvet en ik wil de 90 kg droog gaan bereiken met deze blast.

Je bent van natty naar 700mg Ace gegaan in een paar maanden? de t*ring vent....

Ben jij na het afrijden ook meteen in een Ferrari 488 Pista gestapt waar de traction controll uit gesloopt had?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven