XXL Nutrition

Smerig tuig

Chieljan zei:
Ik heb in mei 2004 ruzie gekregen met een hele club jongens, ze begonnen mij te bedreigen en ik raakte daar zo geirriteerd door dat ik mijn stanleymes pakte en hem 3x in zijn keel stak, met als gevolg een slagaardelijke bloeding.
Erg jammer want ik ben nu net sinds 2 weken geleden weer vrijgelaten uit Veenhuizen. 1 tip, niet knokken op straat, kost meer als je lief is!!

K*tkick van een k*tkloon (post onder proxy)...

Dus vertel eens, Chieljan, wat was je originele account? :)

LOL, vet schopje 'chieljan'

Leviathan zei:
Mss laf maar ik heb meestal wel iets bij me om, als de nood aan de man komt, mezelf tegen meerdere personen te kunnen verdedigen.

Helaas is het n beetje n maatschappij waarin het soms nodig is, ik ben ooit door 3 man tegelijk aangevallen en heb een schop vlak boven mn slaap gehad, dus dat had ff anders voor me kunnen aflopen...

Be Prepared.

Ik vraag me echt af wat
Aangezien jij vaker bekend staat als een fervent wapenfreak...?

Overigens heb ik nooit echte problemen gehad in me oude buurt (schilderswijk)
Ik bezit een natuurlijke overwicht:D

ja ik ken het toen ik vroeger veel uitgang had ik nooit ruzie omdat iedereen ook wist wie ik was moet mijn 1ste klap nog krijgen ik hou ook niet van ruzie ik doe zelfs portiers werk af en toe dus ik ken het klappen van de zweep ik zeg maar zo ik doe het met men mond en als ze mij wel willen slaan tja dan gaan ze k.o.

kickbokser zei:
ja ik ken het toen ik vroeger veel uitgang had ik nooit ruzie omdat iedereen ook wist wie ik was moet mijn 1ste klap nog krijgen ik hou ook niet van ruzie ik doe zelfs portiers werk af en toe dus ik ken het klappen van de zweep ik zeg maar zo ik doe het met men mond en als ze mij wel willen slaan tja dan gaan ze k.o.

nl.wikipedia.org/wiki/Interpunctie

bang bang bang my baby shot me down

ongelooflijk al die agressie:splat: Waarom laten we die agressie niet zien tegenover een paar dumbbells of met squaten. Kunnen we lachen. Moet je zien hoe we gaan groeien

Waar is de tijd dat je nog gewoon een dispuutje kon oplossen met een cleane 1-to-1 knokpartij :rolleyes:

Terug
Naar boven