MuscleMeat

Smerig tuig

Ryu zei:
haha toen ik 15 was had ik dat ook nog een keer weet ik wel. Kijk ik ben geen super saiyan dus alle 20 marokanen kon ik no way aan. EN ja hoor ook zo lulletje van 13 met grote bek en ik dacht van neee ryu je staat dik voor lul. En hij begon te duwen en ik dacht dit kan toch niet.
Vervolgens riep ik heel hard : He Tony Kom eens hier! En keek achter de groep.
Hahaha de hele groep keek achterzich om en ik geef me toch een rot schop in de kleine jochie's zijn ballen . Maar dan ook zo aller jezus hard en ben toen gaan rennen naar me fiets en gefietst voor mijn leven :D
Sommige dingen zijn onbetaalbaar :D
sommige dingen geloof je gewoon niet voor je ze gezien hebt :D
denk dat je dan wel een hele knappe tijd zou neergezet hebben :p

ik heb nooit ruzie met mensen, moet ook nooit uit de weg gaan, kgedraag me. nooit geen ruzie met vreemde.
anyway, met een bende tegen 1 is laf en velen kunnen het maar zo halen. wussy's.
btw woorden kunnen veel meer pijn doen dan daden, in een paar dagen zijn je wonden genezen, maar als je hem goed kan raken met woorden...

gorgasm zei:
btw woorden kunnen veel meer pijn doen dan daden, in een paar dagen zijn je wonden genezen, maar als je hem goed kan raken met woorden...
Maar vaak worden ze juist agressief als ze voor lul komen te staan, t.o.v. hun vrienden ofzo.
Al ze niet kunnen winnen met woorden, slaan ze je liever gewoon op je bek :D

nooit ruzie gehad, hier op de veluwe (nunspeet,kootwijkerbroek,zwartebroek,putten) zijn een groot aantal keten, de meeste zijn goed met elkaar bevriend , dus meestal als ruzies zijn, bellen ze elkaar meestal op, en heb je al gauw een grote groep achter je staan. Dan zijn de meeste ruzies al snel afgelopen. En er wonen hier zowat geen marokanen in een straal van 20 km, mooi rustig hier.

Als wij ruzie hebbe, komen er wat groepen bij elkaar. Dan zitten er altijd wel lui tussen die elkaar kenne,anders wel via via. En dan is het weer goed en gaan ze bier drinken :D Eigelijk zijn het allemaal p*ssy's :rolleyes: :D

zuidlaren ofzo? heb ik met de zuidlaarder nacht tramelant gehad zon klote uitsmijter die me nog kon van een paar maand terug dacht ff stoer te doen voor ze kameraden hij heeft me een keer uit de tent gezet en dat zat hem nu nog dwars dat die me toen niet kon hebben hij sloeg me een keer op de neus ik had kleine bloedneus en ik sloeg die batie (die vent was wel twee meter nog wat )en hij viel meteen neer waarnaar ik meteen eruit werd gezet ik bedoel hij bgon maar omdat meneer zijn kop kapot is wordt hij sneller gelooft en kon ik naar buiten waar zijn vrienden stonden te wachten :( niet echt pretige avond er waren gelukkig teveel agenten in de buurt zodat ze niks deden maar ik was er niet lekker weggekomen zonder die agenten

RIDDICK zei:
zuidlaren ofzo? heb ik met de zuidlaarder nacht tramelant gehad zon klote uitsmijter die me nog kon van een paar maand terug dacht ff stoer te doen voor ze kameraden hij heeft me een keer uit de tent gezet en dat zat hem nu nog dwars dat die me toen niet kon hebben hij sloeg me een keer op de neus ik had kleine bloedneus en ik sloeg die batie (die vent was wel twee meter nog wat )en hij viel meteen neer waarnaar ik meteen eruit werd gezet ik bedoel hij bgon maar omdat meneer zijn kop kapot is wordt hij sneller gelooft en kon ik naar buiten waar zijn vrienden stonden te wachten :( niet echt pretige avond er waren gelukkig teveel agenten in de buurt zodat ze niks deden maar ik was er niet lekker weggekomen zonder die agenten
zo lange zin :thumbs:

RIDDICK zei:

Hehe idd een lange zin. Volgende keer een paar punten en hoofdletters ertussen anders begrijp ik er geen reet van :D

RIDDICK zei:
Nu mag jij je eigen stukje tekst teruglezen achter elkaar, ok? :P

Ach kom op zeg ...z'n stukkie texst is in zijn geheel duidellijk...

Btw... was dat bij de gouden leeuw??? en weet je toevallig zijn naam ook... volgens mij weet ik wie je bedoeld :D ...

hahaha zuidlaren, das hier vlakbij. een dom stinkend boerengehucht waar het jaarlijkse hoogtepunt wordt gevormd door een stinkmarkt van stinkvee. Verder wel gezellig daar :D

boogie zei:
hahaha zuidlaren, das hier vlakbij. een dom stinkend boerengehucht waar het jaarlijkse hoogtepunt wordt gevormd door een stinkmarkt van stinkvee. Verder wel gezellig daar :D

Je zegt het verkeerd... dat is het enige evenement daar dat uberhaubt geslaagd kan worden genoemd...

En een boerengehucht is het allang niet meer... oke het is ook geen werelddorp.. maar je moet wel onafhankelijk en eerlijk blijven in je oordeel..

RIDDICK zei:

Interpuncties zijn ok! :thumbup:

Waar ligt zuidlaren ???

:D

Binnekort hebben ze hier ook zon klote paardenmarkt in de buurt >>.hedel.

Wat een ****ing troep geven die beesten toch, heel het dorp gelijk ondergescheten :rolleyes:

das toch dat dorp ergens in t vergeten land in t noorden?

Terug
Naar boven