sommige dingen geloof je gewoon niet voor je ze gezien hebtRyu zei:haha toen ik 15 was had ik dat ook nog een keer weet ik wel. Kijk ik ben geen super saiyan dus alle 20 marokanen kon ik no way aan. EN ja hoor ook zo lulletje van 13 met grote bek en ik dacht van neee ryu je staat dik voor lul. En hij begon te duwen en ik dacht dit kan toch niet.
Vervolgens riep ik heel hard : He Tony Kom eens hier! En keek achter de groep.
Hahaha de hele groep keek achterzich om en ik geef me toch een rot schop in de kleine jochie's zijn ballen . Maar dan ook zo aller jezus hard en ben toen gaan rennen naar me fiets en gefietst voor mijn leven
Sommige dingen zijn onbetaalbaar![]()
denk dat je dan wel een hele knappe tijd zou neergezet hebben
ik heb nooit ruzie met mensen, moet ook nooit uit de weg gaan, kgedraag me. nooit geen ruzie met vreemde.
anyway, met een bende tegen 1 is laf en velen kunnen het maar zo halen. wussy's.
btw woorden kunnen veel meer pijn doen dan daden, in een paar dagen zijn je wonden genezen, maar als je hem goed kan raken met woorden...

niet echt pretige avond er waren gelukkig teveel agenten in de buurt zodat ze niks deden maar ik was er niet lekker weggekomen zonder die agenten
en weet je toevallig zijn naam ook... volgens mij weet ik wie je bedoeld