- Waardering
- 420
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 110kg
Dacht dat het ergens in Duitsland wasMan-Mountain zei:das toch dat dorp ergens in t vergeten land in t noorden?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dacht dat het ergens in Duitsland wasMan-Mountain zei:das toch dat dorp ergens in t vergeten land in t noorden?

Tegenwoordig is het wel tricky aangezien mensen tegenwoordig meer een wapen gebruiken dan vuisten.roden is k*t man. echt een schrale bedoeling daar. dat centrum...omg wat troosteloos! nu kom ik uit peize dus ik kan er mee omgaan. ik heb zo'n tyfushekel aan dat plattelandsachtige ons-kent-ons gehalte. gatverdamme. ik wil helemaal niet dat mensen mij kennen. of dat je de hond uitlaat in het bos en dat je ze al van heinde en verre aan ziet komen lopen; mensen die een 'praatje' willen maken. bah. die vieze kneuterigheid van die rotte bejaarden die al hun hele leven vastgeroest zitten in hetzelfde dorp. gatverdamme. Van die mensen dat als je een half uur later dan normaal de Panaroma en de Libelle door de bus doet (Panaroma voor de man die onmogelijk nog een stijve pik krijgt van zn vastgeroeste vrouw die alleen maar zeikt en kookt, altijd iets met aardappels en jus) de vrouw de deur open doet en je mededeelt dat ze wel lang moest wachten hoor. **** toch op, als je zo graag de nieuwste breipatroontjes wil, doe er dan iets mee ipv het breien van zo'n verschrikkelijke oostbloktrui, brei bijvoorbeeld een strop en maak er een einde aan.Var zei:

boogie zei:roden is k*t man. echt een schrale bedoeling daar. dat centrum...omg wat troosteloos! nu kom ik uit peize dus ik kan er mee omgaan. ik heb zo'n tyfushekel aan dat plattelandsachtige ons-kent-ons gehalte. gatverdamme. ik wil helemaal niet dat mensen mij kennen. of dat je de hond uitlaat in het bos en dat je ze al van heinde en verre aan ziet komen lopen; mensen die een 'praatje' willen maken. bah. die vieze kneuterigheid van die rotte bejaarden die al hun hele leven vastgeroest zitten in hetzelfde dorp. gatverdamme. Van die mensen dat als je een half uur later dan normaal de Panaroma en de Libelle door de bus doet (Panaroma voor de man die onmogelijk nog een stijve pik krijgt van zn vastgeroeste vrouw die alleen maar zeikt en kookt, altijd iets met aardappels en jus) de vrouw de deur open doet en je mededeelt dat ze wel lang moest wachten hoor. **** toch op, als je zo graag de nieuwste breipatroontjes wil, doe er dan iets mee ipv het breien van zo'n verschrikkelijke oostbloktrui, brei bijvoorbeeld een strop en maak er een einde aan.
verder is het leuk opgroeien in drenthe hoor, maar ik ben nu wel gevlucht naar de stad.![]()
Hulde voor dat schitterende betoog, ik zie het helemaal voor me in 3d!!!Behappys-babe zei:en gevlucht naar de stad... Groningen .. of naar een echte stad zoals Am*dam![]()

Pumpin' zei:Am*dam....dat is toch geen stad ...nooit van gehoord.....rare naam hoor voor een stad ... Is dat in Irak![]()

Behappys-babe zei:Hee.. pas op jullie.. ik ben een ras echte drenthe en trots op ook.. kan zelfs een beetje dialect inmiddels..

nou kijk dan maar eens snel naar deze foto's...deur Drenthede leeuw zei:Waarop kun je trots zijn als je in Drenthe woont?
Op de turf?
Of toch op Bart?
Wil het toch wel weten![]()
http://www.tvdrenthe.nl/programma/deurdrenthe.htm

boogie zei:roden is k*t man. echt een schrale bedoeling daar. dat centrum...omg wat troosteloos! nu kom ik uit peize dus ik kan er mee omgaan. ik heb zo'n tyfushekel aan dat plattelandsachtige ons-kent-ons gehalte. gatverdamme. ik wil helemaal niet dat mensen mij kennen. of dat je de hond uitlaat in het bos en dat je ze al van heinde en verre aan ziet komen lopen; mensen die een 'praatje' willen maken. bah. die vieze kneuterigheid van die rotte bejaarden die al hun hele leven vastgeroest zitten in hetzelfde dorp. gatverdamme. Van die mensen dat als je een half uur later dan normaal de Panaroma en de Libelle door de bus doet (Panaroma voor de man die onmogelijk nog een stijve pik krijgt van zn vastgeroeste vrouw die alleen maar zeikt en kookt, altijd iets met aardappels en jus) de vrouw de deur open doet en je mededeelt dat ze wel lang moest wachten hoor. **** toch op, als je zo graag de nieuwste breipatroontjes wil, doe er dan iets mee ipv het breien van zo'n verschrikkelijke oostbloktrui, brei bijvoorbeeld een strop en maak er een einde aan.
verder is het leuk opgroeien in drenthe hoor, maar ik ben nu wel gevlucht naar de stad.![]()

Chieljan zei:Ik heb in mei 2004 ruzie gekregen met een hele club jongens, ze begonnen mij te bedreigen en ik raakte daar zo geirriteerd door dat ik mijn stanleymes pakte en hem 3x in zijn keel stak, met als gevolg een slagaardelijke bloeding.
Erg jammer want ik ben nu net sinds 2 weken geleden weer vrijgelaten uit Veenhuizen. 1 tip, niet knokken op straat, kost meer als je lief is!!
FrederX zei:Je hebt mazzel dat je nog leeft.. bij ons in L'warden was je dood geweest denk ik..
Een vriend van mijn zus had ook ruzie 4 mnd geleden.. iemand scheurde zijn jas kapot.. hij sloeg m.. maar raakte in coma.. 3 maanden lang.. die gast kwam dus uit de wielepole.. (berucht van tv) (Wiet plantages) er reden meer als 15 auto's vol gasten met knuppels, messen en pistolen door de stad.. hij is uiteindelijk ondergedoken in limburg.. nu is ie weer in lwd.. maar hij moet van geluk spreken dat ie nog leeft.. ze hadden m afgemaakt..
me zus.. zochten ze ook.. maar hey.. bij ons komen ze niet aan de deur.. hun weten wel waarom.. iig.. nu heeft hij een boete van €1000, en 120uur werkstraf.. +2jr voorwaardelijk..
IIG k*t situaties.. onthou wie er allemaal bij staat en wie er voor je staat.. wees op dat moment rustig en laat niet merken dat je bang bent.. dat dwingt ook respect af..
gr.