- Waardering
- 973
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 102kg
Binnekort maar eens langs de huisarts, die moet je toch eerst doorverwijzen?
Nee, sinds korte tijd kan hij ook zelf voorschrijven.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Binnekort maar eens langs de huisarts, die moet je toch eerst doorverwijzen?
Nogmaals, ik hou een slag om de arm, want anders kan het alleen maar tegenvallen.23-05-2007 Dag 31. Net pilletje 60 ingenomen.
Ik hou graag een slag om de arm, want ik ben al zo vaak teleurgesteld als ik dacht dat ik van mijn puistjes verlost was. Maar toch even goed om te vermelden dat ik geen enkel puistje meer heb vandaag. Hopen dat het zo blijft, want mijn huid moet nu goed gaan herstellenNogmaals, ik hou een slag om de arm, want anders kan het alleen maar tegenvallen.
Hoe staat het bij jullie?
Hallo iedereen,
Ik heb zelf ook redelijk last van puistjes/acne op mijn gezicht, rug en beetje op mn borst (dat zijn meer een soort rode stipjes maargoed).
'K heb er nu al een paar jaar last van en durf me bijna niet buiten zonder shirt te vertonen, want ik schaam me er echt dood voor. Deze zomer wil ik lekker kunnen genieten van de zon en zonder mij te schamen aan een mooi meertje kunnen liggen..
Ik heb af en toe al wel wat geprobeerd als clearasil, maar dat helpt niet echt goed, helaas. Maar roa is wel een erg grote stap vind ik..
Dus is er niet iets dat tussen clearasil en roa inzit?
KJD.
heey...effe vraagje...kan je zonder doorverwijzing van je huisarts naar een dermatoloog gaan?
thanx already
23-05-2007 Dag 31. Net pilletje 60 ingenomen.
Ik hou graag een slag om de arm, want ik ben al zo vaak teleurgesteld als ik dacht dat ik van mijn puistjes verlost was. Maar toch even goed om te vermelden dat ik geen enkel puistje meer heb vandaag. Hopen dat het zo blijft, want mijn huid moet nu goed gaan herstellenNogmaals, ik hou een slag om de arm, want anders kan het alleen maar tegenvallen.
Hoe staat het bij jullie?
10-06-2007. Dag 49. Zit nu bijna 2 week op 60mg. Ik begin 'em echt een beetje te knijpen want het lijkt alleen maar slechter te worden. Sterker nog: zo erg is het nog nooit geweest. Ik kijk het even aan nog, maar anders stop ik ermee want dit is verre van aangenaam. In de zon kan ik trouwens prima liggen. Tussen 12 en 3 beetje oppassen, maar vandaag toch van 11 tot 12.30 en van 3 tot 5 in de zon gezeten.