XXL Nutrition

Snakeman's Roaccutane-Log

Dat kan idd niet. Eenmaal bij de dermatoloog vragen ze automatisch naar een doorverwijzing van de huisarts.

kan wel hoor. maar alleen als je al ooit eerder bij de dermatoloog bent geweest. ook al is het maanden/jaren geleden. dan kan je gewoon het ziekenhuis bellen en vragen om een afspraak bij die bepaalde dermatoloog.

althans bij mij ging dat zo. de eerste keer dat ik bij de dermatoloog was, heeft hij mij dit zelf gezegt en het klopte dus ook.

hij zei erbij: bel mij maar gewoon direct voor een afspraak als je ooit terug moet komen, anders moet die huisarts er ook weer aan verdienen (aan die doorverwijzing. )

Ik zou even naar de huisarts en eventueel daarna naar de dermatoloog gaan.

Sowieso zou ik als je 15 bent geen roa gebruiken.

waarom niet dan? zie dat je zelf ook nog maar 17 bent??

mijn inziens onzin. roa nemen heeft niks met leeftijd te maken. als de dermatoloog het nodig acht, gewoon roa nemen. maar eerst alle andere rotzooi gebruiken van minocylcine tot die viese gel waar je huid zo van uitdroogt.

waarom niet dan?

mijn inziens onzin. roa nemen heeft niks met leeftijd te maken.

zie dat je zelf ook nog maar 17 bent??

Mwah het heeft wel klote bijwerkingen, en als je 15 bent gaat het meestal toch vanzelf wel weer weg, puberteit enzo.

Klopt, maar ik neem het, omdat het weg moet zijn voor mijn operatie in november, anders had ik het ook niet genomen:)

voordat je gaat stoppen wel ff langs je huisarts/ dermatoloog.

ik zou het gewoon doorzetten. je bent pas 1,5 maand bezig. sommige moeten wel 4-6 maanden aan de roa zitten voordat het resultaat geeft.

trust me, kerel. niet stoppen, gewoon doorgaan. je gaat er geen spijt van krijgen. roa is topspul.
Je hebt gelijk. Heb nog eens wat sites erop nageslagen en ben denk ik gewoon een beetje een pechvogel :) Even doorzetten nog. Krijg het via de huisarts, maar denk dat ik wel even een doorverwijzing naar de huidarts ga vragen (die weten er toch meer van). Thanks voor je opbeurende praat :)

• Topic Starter Topic Starter
Je hebt gelijk. Heb nog eens wat sites erop nageslagen en ben denk ik gewoon een beetje een pechvogel :) Even doorzetten nog. Krijg het via de huisarts, maar denk dat ik wel even een doorverwijzing naar de huidarts ga vragen (die weten er toch meer van). Thanks voor je opbeurende praat :)

Volhouden kerel, roa werkt!!!

@Bassie: Netjes kirl

Eigen update: 2 maanden roa-vrij, nog steeds acne-vrij:)

12-06-2007. Dag 51. 35 dagen 40mg, 16 dagen 60mg. Nog nooit zo erg geweest :o Morgen even langs de huisarts, kijken of hij nog een magisch elixer heeft :D

12-06-2007. Dag 51. 35 dagen 40mg, 16 dagen 60mg. Nog nooit zo erg geweest :o Morgen even langs de huisarts, kijken of hij nog een magisch elixer heeft :D

Und? Wie geht's?

Bij mij komt de talgproductie weer op gang, dat resulteert in enkele verstopte talgkliertjes. Maar om te zeggen acne, nee. Nog steeds blij met de gevolgde kuur.

dag 43, pilletje 71.

nog steeds niet weg, wel minder, maar niet weg.

23-06-2007. Dag 62. 35 dagen 40mg, 28 dagen 60mg. Het leek afgelopen week even beter te gaan, maar nu is het echt horrible. Voel me k*t. Trekt op sociaal vlak ook een zware wissel op me, merk ik. Doorzetten dan maar! Ben ook bij de dermatoloog geweest: een wondermiddel, aldus de beste man. We zullen zien. Zit ook nog maar op 1/3 vd kuur (3080 van de ongeveer 10.000 in totaal). Ik denk dat ik gewoon een pechvogel ben. Sommigen merken dat het langzaamaan steeds beter gaat, andere gebruikers juist eerst een verslechtering. Maar voilá, we gaan weer door.

23-06-2007. Dag 62. 35 dagen 40mg, 28 dagen 60mg. Het leek afgelopen week even beter te gaan, maar nu is het echt horrible. Voel me k*t. Trekt op sociaal vlak ook een zware wissel op me, merk ik. Doorzetten dan maar! Ben ook bij de dermatoloog geweest: een wondermiddel, aldus de beste man. We zullen zien. Zit ook nog maar op 1/3 vd kuur (3080 van de ongeveer 10.000 in totaal). Ik denk dat ik gewoon een pechvogel ben. Sommigen merken dat het langzaamaan steeds beter gaat, andere gebruikers juist eerst een verslechtering. Maar voilá, we gaan weer door.

:( Succes bro, volhouden!

Ik gebruik nu benzac 4 dagen ongeveer. Helpt gelukkig al erg goed! :-)

Alleen mijn gezicht lijkt wel een berglandschap, huid ligt erbijna helemaal en dikke schilfers..

Dag 71(dacht ik)
Pilletje heel veel.

Ik kan zeggen dat ik nu bijna acne vrij ben, super spul:)

Hier zo'n 3 maanden al... Geen/nauwelijks puistjes meer op gezicht. Ook al eet ik allemaal rotzooi, het blijft weg. Echt een wondermiddel!

Dag 105. Heel langzaam begint het wat beter te worden. Ik hou echter nog steeds een slag om de arm. Ben ook erg bang dat het na de kuur weer terugkomt. Voor de rest gaat wel alles monsterlijk. moiii

Ook maar even een update van mij, ben gestopt vanwege de zomer en omdat ik dus volop wilde knallen en ook supplementen wilde gebruiken.
Bijna alle acne was weg toen ik stopte met de roa op een paar kleine puistjes na en die zitten er nog steeds na ongeveer 1,5 mnd.
Er is niks bijgekomen, ondanks dat ik me de t*ring vreet veel vet binnen krijg en ook me eiwit supplementen neem.
In oktober ga ik mijn Roa kuur hervatten en trek deze door tot eind december en dan moet ik er als het goed is vanaf zijn.

Ik ga er binnenkort ook mee beginnen maar ik had ergens gelezen dat het spiergroei in de weg zou staan. Klopt dit?

Terug
Naar boven