- Waardering
- 973
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 102kg
Hier zo'n 3 maanden al... Geen/nauwelijks puistjes meer op gezicht. Ook al eet ik allemaal rotzooi, het blijft weg. Echt een wondermiddel!
Blij te horen bro!
Dag 105. Heel langzaam begint het wat beter te worden. Ik hou echter nog steeds een slag om de arm. Ben ook erg bang dat het na de kuur weer terugkomt. Voor de rest gaat wel alles monsterlijk. moiii
Mooi bro! Goed van je te horen! Keep it up!
Ook maar even een update van mij, ben gestopt vanwege de zomer en omdat ik dus volop wilde knallen en ook supplementen wilde gebruiken.
Bijna alle acne was weg toen ik stopte met de roa op een paar kleine puistjes na en die zitten er nog steeds na ongeveer 1,5 mnd.
Er is niks bijgekomen, ondanks dat ik me de t*ring vreet veel vet binnen krijg en ook me eiwit supplementen neem.
In oktober ga ik mijn Roa kuur hervatten en trek deze door tot eind december en dan moet ik er als het goed is vanaf zijn.
Klinkt an sich ook erg positief! Succes bro! We horen het wel!
Ik ga er binnenkort ook mee beginnen maar ik had ergens gelezen dat het spiergroei in de weg zou staan. Klopt dit?
Het zal imo je spiermassa niet (drastisch) verminderen maar om nu te zeggen dat je het moet slikken om lekker te kunnen trainen en groeien
...Het spul is het proberen waard, levert goede resultaten voor de huid en qua bijwerkingen valt het mee (mits normaal gebruik) naar mijn mening.

Hopelijk kost die teringpeeling niet teveel. Iemand info?