MuscleMeat

Snakeman's Roaccutane-Log

• Topic Starter Topic Starter
Hier zo'n 3 maanden al... Geen/nauwelijks puistjes meer op gezicht. Ook al eet ik allemaal rotzooi, het blijft weg. Echt een wondermiddel!

Blij te horen bro!

Dag 105. Heel langzaam begint het wat beter te worden. Ik hou echter nog steeds een slag om de arm. Ben ook erg bang dat het na de kuur weer terugkomt. Voor de rest gaat wel alles monsterlijk. moiii

Mooi bro! Goed van je te horen! Keep it up!

Ook maar even een update van mij, ben gestopt vanwege de zomer en omdat ik dus volop wilde knallen en ook supplementen wilde gebruiken.
Bijna alle acne was weg toen ik stopte met de roa op een paar kleine puistjes na en die zitten er nog steeds na ongeveer 1,5 mnd.
Er is niks bijgekomen, ondanks dat ik me de t*ring vreet veel vet binnen krijg en ook me eiwit supplementen neem.
In oktober ga ik mijn Roa kuur hervatten en trek deze door tot eind december en dan moet ik er als het goed is vanaf zijn.

Klinkt an sich ook erg positief! Succes bro! We horen het wel!

Ik ga er binnenkort ook mee beginnen maar ik had ergens gelezen dat het spiergroei in de weg zou staan. Klopt dit?

Het zal imo je spiermassa niet (drastisch) verminderen maar om nu te zeggen dat je het moet slikken om lekker te kunnen trainen en groeien:rolleyes:...
Het spul is het proberen waard, levert goede resultaten voor de huid en qua bijwerkingen valt het mee (mits normaal gebruik) naar mijn mening.

Okay, danke schon.

Ik heb kwa trainingen totaal niks gemerkt.

Ik neem minocycline, het is ook nog niet volledig weg in me gezicht en op me rug maar het is al minder erg

Maar heb tijdje zonder gedaan en het kwam al terug,dus binnekort mss overstappen op iets zwaarder :(

Ik neem minocycline, het is ook nog niet volledig weg in me gezicht en op me rug maar het is al minder erg

Maar heb tijdje zonder gedaan en het kwam al terug,dus binnekort mss overstappen op iets zwaarder :(

Ik hoor over minocycline/antibiotica dat ze inderdaad tijdelijk leuk helpt...

Gewoon aan de ROA kerel, niks dan lof hierover!

Wel niet zo goed als je juist progressie wilt maken toch? :(
Wil niet trainen voor niets hé ;)

Het was een vraag dat ik stelde, dus mss kan je er nog wat uitleg bij geven

alvast karma voor je mooie snor ;)

Het was een vraag dat ik stelde, dus mss kan je er nog wat uitleg bij geven

alvast karma voor je mooie snor ;)

Ik gebruik zelf al 3 maanden roa ongeveer, en heb niks gemerkt, nu heb ik wel weinig getraind:o

Maar ik heb me geen enkele keer slecht of wat dan ook gevoeld, dus kan me niet voorstellen dat het gains in de weg staat. Ik zou niet weten hoe iig.

Ik gebruik zelf al 3 maanden roa ongeveer, en heb niks gemerkt, nu heb ik wel weinig getraind:o

Maar ik heb me geen enkele keer slecht of wat dan ook gevoeld, dus kan me niet voorstellen dat het gains in de weg staat. Ik zou niet weten hoe iig.

Mij stond het wel gains in de weg door last in mijn onderrug, omdat ik wel mijn krachtstats/massa kon behouden was ik dik tevreden. Het zal erg persoonlijk zijn wat roa je brengt. Je moet er iets voor over hebben, zo niet dan heb je niet genoeg last van je acne imo.

Wel niet zo goed als je juist progressie wilt maken toch? :(
Wil niet trainen voor niets hé ;)

Het enige waar ik last van had was een onderrug die voor mijn gevoel vol zat
met vocht, ben wel gewoon blijven squatten en dergelijke maar maakte voor
de zekerheid gebruik van een riem.

Het ligt grotendeels aan je voeding of je er wel of niet op vooruit gaat, gewoon
blijven knallen en goed vreten dan moet het wel goed komen.
En neem ook aan dat je altijd progressie wilt maken?! Dan komt een ROA kuur dus nooit uit ;)

ik heb 4 maand roaccutane genomen, 30 mg per dag. in de derde maand stond ik er mooi bij. 4de maand werd het weer wat erger. Dan gestopt en kwam terug. Nu zit ik weer aan de minocycline. 1 pilletje smorgens en 1tje savonds. Werkt wel goed. Begin oktober begin ik aan mn volgende roaccutanesessie en die gaat langer duren dan 4 maand. Dosering weet ik nog niet. Daarna ga ik even moeten wachten en dan ga ik eens een peeling laten doen op mn rug, borst, schouders en gezicht want op mn rug zijn de littekens best aardig ... Tegen de zomer van 2008 zou ik er dan wel mooi moeten bijstaan :D Hopelijk kost die teringpeeling niet teveel. Iemand info?

Peeling vlak na die ROA is GEEN goed idee. RoAccutane moet volstaan.

ben nu bij dag 113. Heeel langzaam gaat het nu beter. Met name de rode vlekjes maken mn gezicht lelijk, maar een beetje foundation helpt wel. Het is een lange, zware weg, maar als het zo doorgaat zeker de moeite waard.

Hou jullie op de hoogte!

Dag 122 geloof ik. Afgelopen week was FANTASTISCH.
Eigenlijk geen enkel serieus puistje gehad. Dat is heeel lang geleden :D
man, man man, als dit zo doorgaat dank ik ROA op mn blote knietjes. Voel me ook een stuk prettiger. Nu nog even een btje rode vlekjes weg en een klein lelijk littekentje en ik mag er weer helemaal zijn :)

Dag 122 geloof ik. Afgelopen week was FANTASTISCH.
Eigenlijk geen enkel serieus puistje gehad. Dat is heeel lang geleden :D
man, man man, als dit zo doorgaat dank ik ROA op mn blote knietjes. Voel me ook een stuk prettiger. Nu nog even een btje rode vlekjes weg en een klein lelijk littekentje en ik mag er weer helemaal zijn :)

Samehere:D

Terug
Naar boven