Fitness Seller

Snel vetverliezen, hoe?

Je hebt wel een keuken?

je kan toch ook bijvoorbeeld op de dagen dat je wel tijd hebt enkele maaltijden koken, vriezer in en gewoon maar op te warmen en klaar?

Dat buikje herken ik wel. Had 't vroeger ook alleen nog wat meer. :D Eat shit, look shit and feel shit. :D

Als je goed/snel wil afvallen hoor je:
Eten
*minder te eten (maar niet jezelf verhongeren);
*5 a 6 kleine maaltijden op een dag;
*gezond eten.

Ik zorg dat mijn koolhydraten inname laag is, vetten hoog en eiwitten hoog.

Cardio
Ikzelf doe:
* 5 a 6 dagen cardio
* 20 a 25 min. intensief
* hartslag rond de 155-165

Ik doe het op de hometrainer (fiets), want hardrennen/joggen is slecht voor de knieën.

Krachttraining
Voor elke kilo spier die je hebt verbrand je automatisch 100 calorieën. En je vetpercentage wordt erdoor automatisch lager, verhoudingsgewijs.

Onderschat geen van de drie. Ze spelen alledrie een belangrijke rol in vet/gewichtsverlies.

Dit werkt bij mij erg goed.
Succes. ;)

Niet dat ik echt dik ben ofzo, maar er mag wel wat af..

daar komt het op neer, zeker die fcking lelijke minimanboobs moeten eraf of ik spring uit m'n raam :x.

Dit probleem heb ik ook. ik zou ook heel graag van die minimanboobs afwillen ;) ook bij mij is het zo dat ik niet dik ben, en als ik dan naar jou foto's kijk hebben we een beetje hetzelfde. Ik heb deze week een aantal tips gehad van wat mensen op het forum.

Ik ga nu 6 dagen in de week 30 min hardlopen op een loopband. dit om mijn vvm lager te krijgen. ook train ik hierbij men andere spieren.
ik train nu:
maandag: armen, schouders, cardio
dinsdag: buik, rug cardio
woensdag: cardio
donderdag: benen, cardio
vrijdag: cardio
zaterdag of zondag ook cardio (ligt aan de tijd die ik heb ivm met andere dingen.

Ook ben ik begonnen met het letten op men eten.
Ik ga nu meer eiwitten eten. Ik eet nu 6 boterhammen met kipfilet (dit wil ik naar 8 gaan doen omdat ik vandaag erg honger had voor 12 uur) en s'avonds gewoon wat er op tafel komt. na het eten een schaaltje magere yoghurt. en natuurlijk alle vette dingen laten staan.

Als het goed is moet ik zo binnen 2/4 weken van die 3% vvm terveel afzijn.
Ik weet niet of dit werkt ik ben er van overtuigd van wel maar ik ben hier zelf ook nog maar sinds gister mee begonnen.

succes.

Terug
Naar boven