- Waardering
- 5.498
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 15%
Yo, met de tenten is een tof idee. Maar ik ga zelf ook met een flinke groep (+/- 15 man of zo) dus ik zal mijn tentje wel gewoon bij hun neer knallen. Vorig jaar zat ik ook dicht in de buurt bij Frietbakker dus kon daar wel eens langs om een pot bier te tanken en wat te lullen. Als je gewoon de tonijn lucht volgt kom je vanzelf bij mijn tentje uit 
Verder weer ff graspop update:
Deze namen zijn 15e toegevoegd:
Slipknot - Papa Roach - Helmet - Rose Tattoo - Sick Of It All - Kreator - Alter Bridge - Mastodon - Arch Enemy.
Wel wat goede namen, vind persoonlijk vooral Helmet, Alter Bridge, Mastodon en Arch Enemy erg aantrekkelijk
Slipknot is niet mijn ding maar ik heb ze vorig jaar ook gezien op graspop en vond het optreden toch zeker wel vet!

Verder weer ff graspop update:
Deze namen zijn 15e toegevoegd:
Slipknot - Papa Roach - Helmet - Rose Tattoo - Sick Of It All - Kreator - Alter Bridge - Mastodon - Arch Enemy.
Wel wat goede namen, vind persoonlijk vooral Helmet, Alter Bridge, Mastodon en Arch Enemy erg aantrekkelijk
Slipknot is niet mijn ding maar ik heb ze vorig jaar ook gezien op graspop en vond het optreden toch zeker wel vet!

nou ja goed dan, Arch Enemy is ook wel leuk, als is het maar omdat daar het vrouwtje flinkt loopt te grunten!