Fitness Seller

Snoeiharde metal/rock...

Yo, met de tenten is een tof idee. Maar ik ga zelf ook met een flinke groep (+/- 15 man of zo) dus ik zal mijn tentje wel gewoon bij hun neer knallen. Vorig jaar zat ik ook dicht in de buurt bij Frietbakker dus kon daar wel eens langs om een pot bier te tanken en wat te lullen. Als je gewoon de tonijn lucht volgt kom je vanzelf bij mijn tentje uit :)

Verder weer ff graspop update:

Deze namen zijn 15e toegevoegd:

Slipknot - Papa Roach - Helmet - Rose Tattoo - Sick Of It All - Kreator - Alter Bridge - Mastodon - Arch Enemy.

Wel wat goede namen, vind persoonlijk vooral Helmet, Alter Bridge, Mastodon en Arch Enemy erg aantrekkelijk :) Slipknot is niet mijn ding maar ik heb ze vorig jaar ook gezien op graspop en vond het optreden toch zeker wel vet!

Oh yeah baby..Slipknot en papa roch kan ik best waarderen :D

Slipknot, Papa Roach en Arch Enemy .... :rocker:

Wakaera zei:
Slipknot, Papa Roach en Arch Enemy .... :rocker:

Dries, dries, dries.... wanneer leer je nou eens metal luisteren? Het is Mastodon, Kreator :rocker: en niet Slipknot, Papa Roach en Arch Enemy .... :rocker:

:p nou ja goed dan, Arch Enemy is ook wel leuk, als is het maar omdat daar het vrouwtje flinkt loopt te grunten!

Vandaag me graspopkaartje gekocht :D:D:D En ook maar meteen een kaartje voor lowlands (jah ik weet het, niet metal, maar wel een tof festival :)). En nog een kaartje voor pain of salvation die hier binnenkort in de buurt komen.

Ik hoop trouwens dat ze nog wat metalcore aan het programma toevoegen. Als ik zo kijk naar het rock am ring programma - wat trouwens ook heel erg vet is - hoop ik dat er nog wat namen van dat festival ook GMM bezoeken. Bv 3 inches of blood, as i lay dying, every time i die, life of agony (wat was dat vet vorig jaar op gmm, damn) en vooral Unearth en Trivium!!! Als die nog op GMM komen dan ben ik ZWAAR in mijn sas!!!

Het dynamo programma is trouwens ook erg strak, voor de geïnterreseerde:

Dynamo Open Air 2005
7 mei 2005 (za)
Hellendoorn, Nederland

Legendarisch metal-festival op de locatie waar ook jaarlijks het Dauwpop festival wordt gehouden.

meer details volgen spoedig!

Bevestigde artiesten:
3 Inches Of Blood
Anthrax
Beowulf
Evergrey
Gorefest
Jon Oliva's Pain
Laaz Rockit
Masterplan
Mercenary
Obituary
Still Remains
Testament
Trivium

gorefest!!! Mijn jeugdhelden, onze eigen jan-chris :) Mercenary zou ik ook graag zien. En masterplan en evergrey mogen ook wel komen :)

Laatst bewerkt:
En wat ziet mijn oplettende oog nu. Nog een vet ass-kickend concertje:

Concert: Lamb Of God
donderdag 09 juni 2005
013 - The Choice - Tilburg
Aanvang: 19:30

Hoofdprogramma:
Lamb Of God

Voorprogramma:
Caliban
Everytime I die
Unearth

Prijs
13 euro

Voorverkoop
De voorverkoop van dit concert gaat op zaterdag 26 maart 2005 10:00 van start.

Damn!!! Daar ga ik dus ZEKERRR heen :) Check daar 4, superbands voor een zielige 13 euro!!!

Unearth is zeker bruut, heb ze een tijdje terug in de melkweg gezien, die gasten rocken wel!

Gorefest ook op GMM! :D Tof

en maandag ben in op het no-mercy fest in 013 :D

Gym is dicht, iets van een feestdag ofzo!? ???

Dus ja... dan ga ik maar even 'al' die spiermassa wegdrinken! :flipoff:

Jah zie je daar Ramon, gaan we eens ff samen een pilske drinken en een robbertje headbangen :)

En gorefest op graspop, heel vet!!! Mag naar mijn mening nog wel wat hardcore en metalcore aan het programma toegevoegd worden!

Pro-Pain is ook bevestigd!!! :thumbs:

Hey dikke... Als je toch op internet zit, gooi dan ook je MSN aan. Of zit ik weer op de block he biatch?!

Had msn ff offline staan want anders begint die horde dames me weer lastig te vallen ;)

Rob G zei:
En wat ziet mijn oplettende oog nu. Nog een vet ass-kickend concertje:

Concert: Lamb Of God
donderdag 09 juni 2005
013 - The Choice - Tilburg
Aanvang: 19:30

Hoofdprogramma:
Lamb Of God

Voorprogramma:
Caliban
Everytime I die
Unearth

Prijs
13 euro

Voorverkoop
De voorverkoop van dit concert gaat op zaterdag 26 maart 2005 10:00 van start.

Damn!!! Daar ga ik dus ZEKERRR heen :) Check daar 4, superbands voor een zielige 13 euro!!!

als ik het voor elkaar krijg met vervoer ga ik daar ook heen :)

trouwens, morgen ben ik bij dillinger escape plan en textures in utrecht! :hedbang:

Adema zei:
trouwens, morgen ben ik bij dillinger escape plan en textures in utrecht! :hedbang:

Sow, veel plezier bro!!!

Nog meer goed nieuws, nog niet helemaal zeker maar r zit een dikke kan in dat Machine Head ook op graspop gaat komen!!!

Terug
Naar boven