AndroidHealthClinic

Snoeiharde metal/rock...

Strapping young lad is wel bruut ja. Ik vind the devin townsend band ook wel relaxed. Stuk rustiger maar wel goed te doen! Devin townsend heeft ook achter de knoppen gezeten bij de laatste CD van Soilwork, figure number five. Ook een erg goede cd vind ik.

Iemand van jullie bekend met 'as i lay dying'. Dat is ook wel vette shit!

Wie van jullie gaan r eigenlijk naar graspop? Ik heb me kaartje al klaar liggen, heb r echt wel zin in!

Graspop is een beetje ver weg voor mij, ik zit er wel aan te denken om maar weer eens een keer naar Dynamo te gaan. Het is toch maar een dag en er komen wel wat vette bands, ik vind het eigenlijk alleen al genoeg dat Life of Agony speelt ik heb ze toen 5 of 6 jaar geleden gezien op Dynamo en die shit rockte echt hard!

deadmanwalkin zei:
Graspop is een beetje ver weg voor mij, ik zit er wel aan te denken om maar weer eens een keer naar Dynamo te gaan. Het is toch maar een dag en er komen wel wat vette bands, ik vind het eigenlijk alleen al genoeg dat Life of Agony speelt ik heb ze toen 5 of 6 jaar geleden gezien op Dynamo en die shit rockte echt hard!

Jah het is niet naast de deur nee. Maar voor die line-up maak zit ik graag een uurtje langer in de trein :) Check deze shit:

Bevestigde artiesten:
After Forever
Agnostic Front
Anathema
Ancient Rites
Anthrax
Backfire
Blood For Blood
Brides of Destruction
Children of Bodom
Chimaira
Circle II Circle
Cooper, Alice
Cradle Of Filth
Death Angel
Dillinger Escape Plan
Dimmu Borgir
Discipline
Dying Fetus
Epica
Evergrey
Exodus
Fear Factory
Hatebreed
Hypocrisy
Iced Earth
Ignite
Ill Niño
In Extremo
Jackson United
Judas Priest
Killswitch Engage
Life Of Agony
Malevolent Creation
Meshuggah
Morbid Angel
Motörhead
My Dying Bride
Nocturnal Empire
Oomph!
Pleymo
Queensryche
Saxon
Seven Witches
Slipknot
Soulfly
Suffocation
Testament
Therion

:D

Ik wou ik 1e instantie ook naar Dynamo. Maarja, de meeste wrede bands van Dynamo komen ook op graspop. Zou alleen nightwish graag willen zien. Maarja die zie ik dan nog wel een andere keer of zo :)

Is inderdaad wel een lijst om U tegen te zeggen.
Maaruh is Fear Factory niet uit elkaar???

Zo dan, Graspop heeft een erg strakke line-up.
Ik ben niet zo van de metal. Ik ben meer van de punk-rock en harde rock & roll. Heeft iemand ooit van Peter Pan Speedrock gehoord? Lekker rammen & rossen.
Heb laatst nog wat oude ceedeetjes van the Misfits op de kop weten te tikken, helemaal te gek.

deadmanwalkin zei:
Is inderdaad wel een lijst om U tegen te zeggen.
Maaruh is Fear Factory niet uit elkaar???

Nope, weer helemaal terug met hun nieuwe CD 'archetype'. Die klinkt weer lekker ouderwets met natuurlijk de riffs en dubbele bass die we van FF gewend zijn. Je kan hem van me downen met soulseek.

Ennuh, Lauw, jah ik ken Peterpanspeedrock wel een beetje. Ik hou persoonlijk niet zo van die shizzle.

smaken verschillen.

Fear factory vind ik ook wel leuk. En een metal band met een dubbele bass-drum heeft sowieso een streepje voor.

Lauw zei:
smaken verschillen.

Fear factory vind ik ook wel leuk. En een metal band met een dubbele bass-drum heeft sowieso een streepje voor.

Amen to that!!!

Ben ook erg benieuwd naar Life Of Angony. Hun laatste werk ben ik niet zo enthousiast over (soul searching sun :barf: ). Maar river runs red was echt een toppertje! Hoop dan ook dat ze vooral daarvan nummer gaan spelen.

Kreator
Napalm Death

Rob!! ik heb je ge-add op msn! ik ga zeker ook naar graspop, kunnen we elkaar daar tegen 't lijf lopen, evt gsm nummers uitwisselen en afspreken ook!

mijn combi-ticket ligt ook al een tijdje klaar :D

btw, zie ik scheel of zijn anthrax en ancient rites echt weer van de partij ????

Rob G zei:
Amen to that!!!

Ben ook erg benieuwd naar Life Of Angony. Hun laatste werk ben ik niet zo enthousiast over (soul searching sun :barf: ). Maar river runs red was echt een toppertje! Hoop dan ook dat ze vooral daarvan nummer gaan spelen.

Ik heb ze gezien in Utrecht en geloof me, je gaat weg geblazen worden ze beginnen met River Runs Red en This Time en uiteindelijk doen ze maar 2 of 3 nummertjes van de laatste plaat. Je kan natuurlijk ff de live dvd of cd checken van hun eerste reunie show in NYC die echt super vet zijn. Krijg je er geheid alvast zin in.

deadmanwalkin zei:
Ik heb ze gezien in Utrecht en geloof me, je gaat weg geblazen worden ze beginnen met River Runs Red en This Time en uiteindelijk doen ze maar 2 of 3 nummertjes van de laatste plaat. Je kan natuurlijk ff de live dvd of cd checken van hun eerste reunie show in NYC die echt super vet zijn. Krijg je er geheid alvast zin in.

Whaha, mooi zo!!! Jah ik heb al wel goede dingen gehoord over ze sinds ze weer aan't touren zijn. Dus ik ga ze dan ook zekers checken!

Ennuh, Spike, volgende keer wel gewoon in ABN msn'en he ;)

Iemand hier die nog naar Wacken gaat btw?
Check deze line-up. :)

22.12.2003 After Forever
10.11.2003 Amon Amarth
20.11.2003 Anthrax
06.02.2004 Arch Enemy
17.03.2004 Astral Doors
20.11.2003 Bal-Sagoth
10.11.2003 Brainstorm
10.11.2003 Böhse Onkelz
20.11.2003 Cannibal Corpse
20.11.2003 Cathedral
20.11.2003 Children of Bodom
14.01.2004 Death Angel
11.12.2003 Deicide
10.11.2003 Destruction
09.12.2003 Dio
24.02.2004 Dionysus
23.03.2004 Disbelief
26.01.2004 Doro & Warlock
20.11.2003 Ektomorf
03.02.2004 Eläkeläiset
10.11.2003 Grave Digger
24.02.2004 Griffin
22.01.2004 Helloween
20.11.2003 Hypocrisy
28.01.2004 J.B.O.
28.01.2004 Knorkator
03.02.2004 Kotipelto
20.11.2003 Mayhem
23.03.2004 Misery Index
24.02.2004 Mnemic
17.12.2003 Motörhead
24.02.2004 Mystic Prophecy
10.11.2003 Nevermore
20.02.2004 Nocturno Culto of Darkthrone
10.03.2004 Orphanage
12.03.2004 Paragon
17.03.2004 Quireboys
24.02.2004 Raunchy
17.03.2004 Satan
20.02.2004 Satyricon
10.11.2003 Saxon
20.11.2003 Schandmaul
22.12.2003 Thunderstone
20.11.2003 Zodiac Mindwarp

Rasputin zei:

helemaal niet :D

btw, ik zal niet naar wacken kunnen gaan. mijn moeder verklaart me nu al gek dat ik ga meedoen aan die massa satanistische bijeenkomsten, waarbij drinken, roken en muziek hand in hand gaan en garant staan voor een driedaagse orgie van zonden. stel je voor dat ik dat dan nog zou gaan doen in het buitenland :D

20.11.2003 Ektomorf ...

Toevallig :)
/me is listening to Fearfactory-Demanufacture - Length: 4:13

vet hoor... blood for blood op graspop. Hoop dat Buddah voor de grap eens wat cardio is gaan doen, zodat ie zen eigen texten kan zingen ipv het publiek het voor hem laten doen :)

-Ma3stro- zei:
vet hoor... blood for blood op graspop. Hoop dat Buddah voor de grap eens wat cardio is gaan doen, zodat ie zen eigen texten kan zingen ipv het publiek het voor hem laten doen :)

Is wel een vereiste, want die laatste paar keer was wel een aanfluiting op het moment dat je geen twee zinnen normaal uit je strot krijgt is er echt wat mis met je. Als hij op een groot podium staat krijgt hij ook moeilijk ze mic bij de mensen, dus hij zal wel moeten :D

Gaat r eigenlijk iemand van jullie naar lowlands...? Ok geen metal festival, maar wel erg leuk!

Terug
Naar boven