- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat heb jij gedaan om dit te verbeteren? Ik let nu op hoe ik sta/wandel/zit, maakt een groot verschil voor mij. Door men voeten los te maken en op te letten hoe ik men voeten zet zijn men benen/heupen al veel verbeterd.Bijtrekken met trainen is mogelijk mits je de juiste bewegingspatronen aanspreekt. Je overzicht van disfuncties heeft veel overeenkomsten met die ik heb/had.
Blijf dit topic met veel interesse volgen.

Voelt wel goed om terug onder wat degelijk gewicht te komen.
Yeah altijd al wat beter geweest op events dan gym/powerliften, wou es zien wat ik kon op yoke na 9 jaar, had nog wat over maar geen nut om all out te gaan.
Feels good, ergens deze week nog men front squat testen en dan heb ik men gewichten om te beginnen trainen! Zaterdag seminarie bij SMTK met Laurence Shahlaei
Ben benieuwd
Frontsquat was het laatste dat ik men gewichten voor moest testen om aan men trainingsschema te beginnen, ging nog vlotjes.Thanks, zou wat vlotter gaan allemaal was ik niet half kreupel van die kuttrap, houten trap + kousen + slaapkop + haast = niet goed

4052 kcal
187gr eiwit
403gr carbs
137gr suiker
122gr vet
23gr vezels