- Waardering
- 7.025
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 105kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hier ook 4-6 weken naar gelang je herstel. Nu is het vooral kracht herstellen unilateraal en core optrainen.Snap niet dat je het al mag belasten. In Nl 6 weken in ieder geval niet en meestal 3 maanden voor krachttraining na operatie
hm?![]()
Inschrijving Forum Challenges 2023-2024
Hoi hoi, Aangezien er blijkbaar toch wat animo is om de Forum Challenges weer te organiseren gaan we dat gewoon doen :grinny: Concept: Elke maand zal er een oefening aangekondigd worden waar jullie het beste op moeten presteren (rekening houdend met het lichaamsgewicht). Er zal een filmpje...forum.bodybuilding.nl
Forum challenges, ik dacht dat je daar wel bekend mee was en leuk zou vinden om mee te doen.
klinkt leuk maar ik focus me nu op men recovery en daarna terug gewoon strongmanForum challenges, ik dacht dat je daar wel bekend mee was en leuk zou vinden om mee te doen.
6 oefeningen,1 per maand.
Onderrug (QL / medial glute ) links vaak heel stijf maar is wrs atrofie. Kracht komt beetje bij beetje terug en zolang ik genoeg beweeg voelt het ok. Te lang stilzitten is nefast.. Het is niet zoals voor de blessure maar het betert wel en de kracht komt terug.Hoe voelt je onderrug nu? Nog gevoel gehad dat ie off was of is het gevoel na de ingreep als vanouds?

Mooi! Hopelijk neemt de stijfheid in de onderrug en glute tzt nog af.....zal tijd nodig hebben icm juiste prikkel door te blijven trainen op juiste intensiteit en volume.Onderrug (QL / medial glute ) links vaak heel stijf maar is wrs atrofie. Kracht komt beetje bij beetje terug en zolang ik genoeg beweeg voelt het ok. Te lang stilzitten is nefast.. Het is niet zoals voor de blessure maar het betert wel en de kracht komt terug.