XXL Nutrition

Snow Cut Log 2

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Absoluut waar. @Skatermarvin is een legende qua rippedheid. Chill ook om bij elke lift waar ik epic weak in ben "TuT sets :fire:" te zetten zodat het niet opvalt hoe weinig ik lift :)

Gewoon een paar apenkoppen en vlammetjes erbij zetten om het spectaculair te maken.
En vooral niet vergeten om je mede betalifters bij elke training te complimenteren zodat je zelf ook complimentjes krijgt wanneer je side raises met 3kg hebt gedaan :toothpick:

Gewoon een paar apenkoppen en vlammetjes erbij zetten om het spectaculair te maken.
En vooral niet vergeten om je mede betalifters bij elke training te complimenteren zodat je zelf ook complimentjes krijgt wanneer je side raises met 3kg hebt gedaan :toothpick:
Echt he :roflol:

Alle gekheid op een stokje; ik respecteer je wel hoor marvin. Je lijkt me een gast midden 30 die graag een goed fysiek heeft en daarnaast andere prioriteiten heeft (vriendin, maatschappelijke ambities, etc.). Niets mis mee om dan niet gek te doen qua gewichten en meer te focussen op form. Als ik alleen maar zou trainen voor mijn fysiek en het me niet zou boeien dat ik weak as phuck was, zou ik dat ook doen. Alleen net als jij mag haten op dat ik dik ben, mag ik een beetje haten op dat jij zwak bent toch? :)

Echt he :roflol:

Alle gekheid op een stokje; ik respecteer je wel hoor marvin. Je lijkt me een gast midden 30 die graag een goed fysiek heeft en daarnaast andere prioriteiten heeft (vriendin, maatschappelijke ambities, etc.). Niets mis mee om dan niet gek te doen qua gewichten en meer te focussen op form. Als ik alleen maar zou trainen voor mijn fysiek en het me niet zou boeien dat ik weak as phuck was, zou ik dat ook doen. Alleen net als jij mag haten op dat ik dik ben, mag ik een beetje haten op dat jij zwak bent toch? :)
Prima hoor..al is het al dat het me niet zo heel veel boeit. Ben ook niet met alle oefeningen slap gelukkig :emo:

Prima hoor..al is het al dat het me niet zo heel veel boeit. Ben ook niet met alle oefeningen slap gelukkig :emo:

Slap is sowieso een relatief begrip. Ook kracht/bw verhouding, maar ook qua absolute kracht. Een 220 deadlift is niet "slap" in normale zin. Als je in een kamer met 100 willekeurige mensen staat, is de kans groot dat 99 a 100 van deze mensen geen 200+ deadliften. Echter, we zitten natuurlijk wel op een "krachtsport" forum hier hé. Als ik in een kamer met diezelfde 100 willekeurige mensen sta, ben ik hooguit nr. 40 qua dikheid (en probably lager als die mensen allemaal 25 jaar en ouder zijn), maar voor dit forum ben/was ik gewoon dik en jij slap xx :roflol:

:popcorn:

Broskis, het is geen vrijdag... Mijn log is geen rel log :roflol: Kameel is een vrouwenhatende anabolenspuitende midget-turk, marvin is een slappe beta-heaumeau en ik ben dik, lelijk en veel te zwak voor zo'n olifant. Case closed :)

25-01-2021

BW Update:

- start: 113.5kg
- week 1: 111.6kg
- week 2: 110.8kg
- week 3: 110.2kg
- week 4: 110.2kg
- week 5: 109.3kg
- week 6: 108.3kg
- week 7: 107.2kg
- week 8: 106.7kg
- week 9: 105.9kg
- week 10: 105.7kg
- week 11: 105.5kg
- week 12: 104.2kg
- week 13: 103.9kg
- week 14: 102.2kg
- week 15: 103.8kg
-
week 16: 102.9kg
- week 17: 104.8kg
- week 18: 103.8kg

Comment: had stukken beter kunnen zijn zonder de cheat day van gister, maar wel okay. Het wordt nu moeilijk, omdat ik het eigenlijk wel best vind zo. Heb een platte buik en lijnen aan de zijkant. Zal nog wel 5kg moeten cutten voor (beginnende)abs, maar dat is denk ik ook niet realistisch vol te houden voor een natty 30+ strongman. Ben eigenlijk best tevreden met de look van nu; je ziet dat ik sport, ben niet overdreven dik en wel nog "groot genoeg" om lekker op kracht te kunnen trainen.

Dit betekent NIET dat ik mijn cut stop. Ten 1e ben ik te autistisch om iets als doel te stellen (95kg) en het niet te halen. Ten 2e zijn er nu toch geen wedstrijden, dus wat extra aan mijn gezondheid werken kan geen kwaad. Ten 3e (en voornaamste) vind ik het wel prettig om een beetje "speling" te hebben. Ik ben op dit moment niet meer echt dik (@Camelus ik bedoel voor "normale mensen" standaarden, voor bb standaarden ben ik nog steeds dik ;) ) maar wel op het randje, een weekje of 2/3 cheaten en ik ben gewoon weer een vetz*k. Beter richting 95kg doorgaan, goed lean zijn (ook weer, voor normale mensen standaard, zal tussen de 14-18% uitkomen schat ik qua BF, streng gemeten) en dan kunnen "lean bulken" richting strongman wedstrijden. Het is ook wel eens leuk om een bord pasta te knallen de dag voor een -105 wedstrijd ipv altijd uitgehongerd erheen te gaan :roflol:
Volgens mij kan je dus echt niet aankomen (vet) van 1x cheaten. Dat trekt wel weer bij. Platte buik is al een mooi resultaat, zelf had ik op 110-120kg wel zichtbare buikspieren, maar veel visceraal vet zodat die buik naar voren stak. Zit nu iets onder de 100kg met platte buik en wil nog wat subcutaan buikvet kwijt. Bij mij werkt niet teveel eten (zo te zien eet ik gemiddeld iets minder dan jij) en af en toe een cheatdag. Maar ik zit 3x per week 2-3 uur op de racefiets of mountainbike en kan het afvallen/op gewicht blijven daarmee ook sturen.

Broskis, het is geen vrijdag... Mijn log is geen rel log :roflol: Kameel is een vrouwenhatende anabolenspuitende midget-turk, marvin is een slappe beta-heaumeau en ik ben dik, lelijk en veel te zwak voor zo'n olifant. Case closed :)

ben geen turk

25-01-2021

- 5x45 sec.:
* band lat pulldowns
* 7kg db curl + press
* 1.25kg swiss ball reversed plate flyes
* band rows
Comment: rustagh

- 500gr. magere kwark/yoghurt aardbeien + framboos smaak
- 2 sneden volkoren brood + kaas
- 400ml. halfvolle melk + 1 scoop whey
- 1 bord aardappels + sperziebonen + varkenshaas + roomsaus
- 200gr. kipfilet + kruiden
- 3 koppen zwarte koffie
Comment: had die kip dusdanig zout gekruid dat ik hem niet te eten vond :roflol: verder prima :)

26-01-2021

Dynamic lowerbody

w.u: 3x 30 sec. x :
- planks
- banded glute bridges
- heavy bag punching

ssb speed box squats + db box jumps
3x 17kg
3x 72kg + 3x medium x 4kg

ssb goodmornings
12x 47kg
12x 47kg
20x 47kg

ghr db sit ups
12x 9kg
12x 9kg
20x 9kg

Comment: Ondanks brakheid, training ging echt top! :)

stationary bike
30 min. x easy pace

Comment: rustig herstelwerk

- 1 glas jus d'orange
- 1 bord kipdijfilet + noodles + kruiden
- 1 bord wortelstampot + spekjes + braadworst
- 600ml. halfvolle melk + 2 scoops whey
- 3 koppen zwarte koffie
Comment : prima :) Ik weet dat ik langzaam wel steeds wat meer neig naar "opa's dieet" in plaats van "echte sportvoeding", maar zolang ik geniet van shit als stampot, afval terwijl ik mij sterk voel en ook gezellig met de familie aan tafel kan zitten, ben ik tevreden. Kook al elke middag (kip/vis/rundvlees), eet semi elke dag kwark, drink elke dag mn shake. Ik pak 0 frisdrank, bijna geen sap (hooguit 1 glas jus per dag) en uberhaupt weinig echte junk. Ben daar best trots op, als ik de cheat dagen uit het weekend kan voorkomen, denk ik dat ik icm actief leven (krachttraining, extra workouts en het nodige cardiowerk) best wel gezond kan zijn :)

27-01-2021

stationary bike
30 min. x easy

- 6 sneden volkoren brood + kaas
- 500gr. magere kwark/yoghurt aardbeien + framboos
- 1 bord macaroni + rundergehakt + smac + tomatensaus
- 600ml. halfvolle melk + 2 scoops whey
- 4 koppen zwarte koffie

5x45 sec. x :
- swiss ball glute bridges
- swiss ball back raises
- planks
- seated bb twists

28-01-2021

Heavy upperbody

w.u: 3x 30 sec. x circuit:
- purple band rows
- high barbell push ups
- 4kg db curls

slingshot bench press
3x 20kg
3x 60kg
1x 90kg
1x 120kg
1x 135kg
1x 150kg !!

high incline db press
30x 20kg
20x 20kg
15x 20kg

elbows in Cs db rows
12x 20kg
12x 20kg
12x 20kg

incline db JM press + incline db curls
20x 10kg + 12x 10kg
20x 10kg + 12x 10kg
20x 10kg + 12x 10kg

Comment: baaayum! Geen all time pr (heb zelfs iets meer gebenched zonder slingshot) maar by far het sterkste wat ik aan een dergelijk bw (103kg or there about) ben geweest denk ik en zeker weten het sterkste wat ik in jaren ben geweest! Geen idee wat de slingshot helpt overigens. Er had geen vlieg op moeten zitten... De set up met slingshot is wel best moeilijk overigens.

Ow ja, die db presses ook wel geowned, want dit is de 1e keer dat ik in mn log een variant op de dbs terug kon lezen. Toen deed ik 30-16-12, nu 30-20-15, dus goede improvement

rowing machine
15 min. x easy pace

- 2 glazen jus d'orange
- 1 groot broodje kipfilet + samurai
- 1 groot broodje gerookte zalm + gekookt ei
- 600ml. halfvolle melk + 2 scoops whey + brinta
- 1 bord aardappels + rode kool + kipfilet + kruiden + jus
- 400ml. halfvolle melk + 1 scoop whey
- 3 koppen zwarte koffie
Comment: was geen kwark, dus whey city vandaag :) Verder wel prima denk ik :) Best tevreden met hoe ik me voel qua honger/vermoeidheid/kracht en de 10mg omeprezol (had eerst na 20mg in ene naar niks gegaan, maar kreeg toch weer terug klachten) lijkt ook zijn werk te doen. Als de weegschaal nu maandag ook nog meewerkt, ben ik helemaal happy :roflol:

29-01-2021

Heavy lowerbody

w.u:
- stairmaster 5 min.
- 4 way cable hips 3x10 each
- pallof press 3x10xpurple

belt squat reversed lunges
10x 20kg
10x 20kg
10x 40kg
10x 40kg
10x 40kg
10x 40kg

trapbar deadlift
5x 77kg
5x 107kg
5x 127kg
5x 147kg
5x 147kg
5x 147kg
5x 147kg

cable standing abs
20x
20x
20x

Comment: compleet gassed weer van die kut lunges, maar deadlifts gingen wel goed. Dwz wel duizelig en buiten adem na elke set, maar geen rug pijn :) Weer rustig stappen maken!

5x45 sec. x :
- band lat contractions
- wall JM press
- 20kg bb curl + press
- machine rows

- 2 duitse biefstukjes + 2 gebakken eieren
- 1 glas jus d'orange
- 1 bord pasta + witlof + hamblokjes + kaas (ovenschotel)
- 600ml. halfvolle melk + 2 scoops whey + brinta
- 3 koppen zwarte koffie
Comment: die overschotel was smerig as phuck, dus zeker niet te veel gegeten :roflol:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven