XXL Nutrition

Snow Cut Log 2

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
thnx holmes, ik heb ook serieus pijn nu. Straalt door naar de benen, heupen en billen. Morgen ga ik zelf mn circuit doen (ga Alex zn tijd niet verdoen met een half kreupele training) samen met mn vriendin en dan het weekend in. Dit is wel weer bruut kut, zit al de hele dag heel ellendig op mijn bureau. Bah!
 
21-10-2020

- hill sprints
10 runs totaal x Schinnen
Comment: ondanks nog vermoeide benen (of misschien juist doordat, omdat ik probably minder hard kon sprinten) ging het ditmaal een stuk beter dan maandag :)

- 1 banaan
- 1 duits biefstuk + 1 gebakken ei + mais
- 2 sneden volkoren brood + pindakaas
- 500gr. magere kwark/yoghurt aardbeien + framboos smaak
- 1 groot bord gebakken aardappel + spruiten + kipfilet + kaas
- 400ml. halfvolle melk + 1 scoop whey
- 2 bakken zwarte koffie

22-10-2020

w.u: mobility

trap bar deadlift
5x 77kg
3x 127kg
3x 157kg

glute ham raises
3x
3x
3x
3x
3x

ghr sit ups
10x
10x
10x
10x
10x

Comment: okay broeders ( Apw / De Aanhouder Wint / Stijneke / Ano_210923/ chrash ) DIT is dus waar ik jullie vaak (als een zeurende oude vrouw) voor probeer te waarschuwen. Ik moest vandaag mn "1 repper" doen en wilde het daarbij houden (ondanks dat ik 10kg minder voor 22 reps deed). Gare benen van veel hill sprints is echt iets waar je aan moet wennen. Daarnaast veel gewerkt (= gezeten), dus rug herres. ECHTER, zelfs ik heb soms nog wilde haren en ik voelde me zo goed dat ik Alex appte "Lex, ik hoop dat je morgen de circuit training aanpast, want ik ga vandaag een zieke rep out doen". Logisch allerminst, maar mijn gevoel zei dit! Resultaat: binnen 3 reps moeten stoppen met behoorlijke pijn aan mijn SI gewricht. Les van de dag; know when to hold 'em and when to fold 'em!

Plan van aanpak voor mijn trapbar deadlift:
1) 5/3/1 aanhouden (ondanks rugaids had ik wel easy mn reps gehaald (hoefde er maar 1) dus denk niet dat ik terug hoef in gewicht. Minimum reps minimaal 2 cyclussen aanhouden zodat mijn legs gewend raken aan de hill sprints. Mn rug voelde van te voren prima maar mijn legs niet. Aangezien een deadlift een dikke compound is, zullen gare heupen/legs wel geresulteerd hebben in te veel druk op mn SI. Minimum reps dus, tot ik weer gewend ben aan de sprints.
2) Meer stretches doen door de dag heen. 3x opstaan in 6 uur tijd is gewoon niet best voor je rug. Ik heb zittend werk, maar werk thuis, dus meer stretchen moet kunnen!
3) Meer abs trainen. Ik merkte tijdens de sit ups (die nog moeizaam gingen ook, met bw verdoeme!) hoe zwak mn abs zijn geworden.
4) Mijn warming up ook plannen. Niet gewoon "mobility" maar een specifiek geplande warming up volgen!

Het voelt nu meer brak als echt "stuk", dus laten we hopen dat het een goede waarschuwing was. Ik voel me best wel "under the weather" van (voor een washed up 30er) het vele sporten en werken. Morgen circuit bij Alex, zaterdag nog hill sprints en dan 2 daagjes rust.
Snowke90. ..die GHD situps zijn dodelijk als oefening. ....Brian alsruhe heeft een dodelijk variant erop: 2.22 minuut

 
thnx holmes, ik heb ook serieus pijn nu. Straalt door naar de benen, heupen en billen. Morgen ga ik zelf mn circuit doen (ga Alex zn tijd niet verdoen met een half kreupele training) samen met mn vriendin en dan het weekend in. Dit is wel weer bruut kut, zit al de hele dag heel ellendig op mijn bureau. Bah!
Balen man!
Je zal denk ik Jaap ook wel kennen toch?anders kijken of je bij hem snel terecht kan?

Van veel zitten en rugaids krijgen herken ik. Merk dat de combo van: overhands deadlift,hammies abs hard trainen incombinatie met behandelingen bij Jaap en helft van mijn werktijd op kantoor aan een staanbureau werken...ontzettend helpend is
 
Laatst bewerkt:
Nieuw plan: met deze erge ellende aan mijn rug, gaat het wel even duren ben ik bang. Dus Wendler even de ijskast in, doorgaan met een push/pull/lowerbody schema. Morgen begin ik met Pull (zoals bodybuilders zouden noemen: back + biceps), dan dinsdag Push (Chest + shoulders + triceps) en dan donderdag Lowerbody. Ondertussen hoop ik dat mijn hill sprints wel door kunnen gaan :)

22-10-2020

- 2 kleine bakjes bosvruchten
- 2 sneden volkoren brood + kaas
- 1 rundertartaar
- 1 proteine bar
- 500gr. magere kwark/yoghurt aardbeien + framboos smaak
- 1 groot bord spaghetti + spinazie + zalm + garnalen + roomsaus + tomatenketchup
- 2 bakken zwarte koffie
Comment: veel carbs door de pasta, maar verder wel prima denk ik :)
 
23-10-2020

w.u; elbow + wrist mobility 3 sets

wide grip pull ups
3x
3x
3x
3x
5x

TRX reversed flyes
10x
10x
10x
10x
10x

TRX rows
8x
8x
8x
12x (rechtop)
12x (rechtop)

db curls (arms stretched eccentrics)
10x 4kg
10x 6kg
10x 7kg
10x 7kg
10x 3kg + 20x 3kg x normal

Comment: rug is FUBR (fucked up beyond recognition) maar toch "gewoon gesport". Mijn vriendin heeft me 2x gemasseerd en een halve tube Advil erop geknalt, hopen dat het wat helpt :)
 

Bijlagen

  • video-1603450773.mp4
    1,9 MB
110kg fat ass
 

Bijlagen

  • USER_SCOPED_TEMP_DATA_orca-image-497586022.jpeg
    USER_SCOPED_TEMP_DATA_orca-image-497586022.jpeg
    141,7 KB · Weergaven: 50
Je hebt veeeel dikker gestaan.
 
thnx heren :)

23-10-2020

- 1 banaan
- 1 proteine bar
- 2 rundertartaartjes + 1 plakje cheddar kaas + 1 gebakken ei
- 500gr. magere kwark/yoghurt aardbeien + framboos smaak
- 1.5 bord rijst + varkensfilet + babi ketjap saus
- 400ml. hafvolle melk + 1 scoop whey
- 1 snee volkoren brood + pindakaas
- 2 koppen zwarte koffie
Comment: prima denk ik, vandaag (24e) cheat dag, straks fijn UFC kijken! :)
 
thnx heren :)

23-10-2020

- 1 banaan
- 1 proteine bar
- 2 rundertartaartjes + 1 plakje cheddar kaas + 1 gebakken ei
- 500gr. magere kwark/yoghurt aardbeien + framboos smaak
- 1.5 bord rijst + varkensfilet + babi ketjap saus
- 400ml. hafvolle melk + 1 scoop whey
- 1 snee volkoren brood + pindakaas
- 2 koppen zwarte koffie
Comment: prima denk ik, vandaag (24e) cheat dag, straks fijn UFC kijken! :)
Hoe voelt je rug vandaag?
 
ellendig, maar thnx voor asking though XD

24-10-2020

- 1 banaan
- 1 melkunie proteine shake
- 1 proteine bar
- 3 gekookte eieren
- 2 koppen zwarte koffie
- Khabib smesh time junk-fest: +-10 broodjes hotdog (+ mayo/curry) + een aantal mini snacks
Comment: tja, dit was Khabib's laatste fight, dus moesten ervan genieten :P de rest van de dag ook semi-niks gegeten, dus calorieën nog enigszins weten te beperken. Het is natuurlijk slecht en veel te veel, maar vroeger zou ik dit gedaan hebben + normaal eten en + 3l frisdrank :P We leren het wel :)

25-10-2020

@ home training

w.u:
- lowerbody mobility
- upperbody mobility
- band pull aparts + band shoulder dislocates 3 sets

band dips
12x 2b
12x 3b
12x 4b
15x 5b
15x 5b + 12x 4b + 12x 3b + 12x 2b

legs up spoto press
10x 40kg
10x 60kg
10x 70kg
12x 75kg
10x 40kg + 10x normal reps

db flyes
10x 7kg
10x 7kg
10x 7kg

plate side raises
20x 2.5kg
20x 5kg
20x 5kg

band extentions
20x 2b
20x 2b
20x 2b

Comment: Nog vrij veel rug last. Deze legs up spoto press is om 2 redenen voor mij ideaal:
1. door de legs up (en gecontroleerde beweging) doet ie 0 pijn (ook niet aan mijn onderrug)
2. deze variant maakt een licht gewicht toch challenging, fijn aangezien ik maar 87.5kg max heb thuis.
Misschien een leuke tip voor anderen die thuis trainen met maar een X gewicht. Legs up en spoto press (net boven de chest in de "lucht" pausen) maakt een licht gewicht al gauw zwaar. Eventueel kun je ook nog bands toevoegen (als je die hebt).
 

Bijlagen

  • video-1603627898.mp4
    4,2 MB
12x75 is toch best lekker. Hoe "moeilijk" is deze press in verhouding tot normale touch en go bench?
 
Nou ja, zoals je in mn log kon lezen deed ik 13x 100 bench, dus op zich scheelt het wel vrij veel denk ik. Echter, ik voer de oefening ook totaal niet op power uit. Als je een "normale" spoto press doet (dus wel pause op zelfde punt, maar niet zo "relatief langzaam en gecontroleerd" als ik dat deed op het filmpje en mét legdrive) denk ik dat het verschil wel meevalt. Ik zie het vooral als een goede assistance oefening, maar daarbij ook weer "bouw de spieren ipv de beweging" in het achterhoofd. In een normale gym, zonder blessures en voor kracht, zie ik meer in een normale bench press (en varianten qua bars/bands/chains/pauses etc.). Ik zie deze oefening meer in het rijtje "uiterst nuttige assistance" (zoals bijv. dips/db press varianten/push up varianten).
 
12x75 is toch best lekker. Hoe "moeilijk" is deze press in verhouding tot normale touch en go bench?
Normaal doe ik 70kg 5 reps op incline bench. Op deze langzamere manier kom ik op 55kg. Wel 10 reps.
Ik doe dit bijna nooit, zou ik het vaker doen, zal ik daardoor ook weer zwaarder kunnen. Door de gewenning aan de beweging.
 
25-10-2020

- 1 banaan
- 400ml. halfvolle melk + 1 scoop whey + brinta
- 1 bord spek + gebakken eieren
- 1 bord gyoza + noodles + beef + knoflooksaus
- 500gr. proteine ijs
- 2 koppen zwarte koffie
Comment: niet zo clean als hoort natuurlijk, maar ook geen totale junk. Een typische zondag voor fatty snow :)

26-10-2020

Bw update:


- start: 113.5kg
- week 1: 111.6kg
- week 2: 110.8kg
- week 3: 110.2kg
- week 4: 110.2kg
- week 5: 109.3kg !

Comment: yeah buddy, hill sprints doen hun werk! Weeral was ik way meer afgevallen zonder "cheatmeals" in het weekend, maar ik vind dat alleen maar ideaal. Zo geniet ik op dit moment nog EN weet ik prima wat ik kan doen als het dalijk stokt :) Ik ben wel wat misselijk laatste paar weken (had sws al maagtabletten tegen maagzuur) maar verder gaat alles eigenlijk prima, alhamduhlila! :)

- hill sprints 3 runs totaal x Putterberg

Comment: dit is echt een lange MOFO... (zie bijlage) dus het was op het einde meer "hill jog" dan sprints, maar wilde eens wat variatie en als ik alleen loop ben ik liever wat "in de bewoonde wereld" dan op de "Schinnen locatie" waar ik 3 dagen kan liggen voor iemand me vind. Blijf toch een hypochonder XD
 

Bijlagen

  • 122738901_1013480592408819_3340798222093191305_n.jpg
    122738901_1013480592408819_3340798222093191305_n.jpg
    240,6 KB · Weergaven: 30
Netjes snowke90 , gewicht gaat weer de goede kant uit.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven