Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Grappig, daar heb ik niets mee. Beterschap en ook veel plezier met je gedwongen rustHaha thnx, maar daar geef ik minder om... Ga eerder straks darten kijken en vanavond Ajax - Fortuna![]()
Jeej

Congrats!Mijn vriendin heeft GEEN Corona!Jeej
31-10-2020
- 1 bakje bevroren bosvruchten
- 1 banaan
- 400ml. halfvolle melk + 1 scoop whey
- Family Hamburger Night:
* 4 witte broodjes
* 4 hamburgers (rundvlees)
* 4 plakjes Cheddar kaas
* paar strings bacon
* 3 gebakken eieren
* 1 portie ovenfrieten
* samurai saus
- 2 koppen zwarte koffie
Comment: weer hele dag honger lijden voor een sociale eetgelegenheid, maar het was wel lekker!
stationary bike
60 min. x easy pace
Comment: lekker
Mijn vriendin heeft GEEN Corona!Jeej
31-10-2020
- 1 bakje bevroren bosvruchten
- 1 banaan
- 400ml. halfvolle melk + 1 scoop whey
- Family Hamburger Night:
* 4 witte broodjes
* 4 hamburgers (rundvlees)
* 4 plakjes Cheddar kaas
* paar strings bacon
* 3 gebakken eieren
* 1 portie ovenfrieten
* samurai saus
- 2 koppen zwarte koffie
Comment: weer hele dag honger lijden voor een sociale eetgelegenheid, maar het was wel lekker!
stationary bike
60 min. x easy pace
Comment: lekker

Mijn vriendin werd vannacht weer erger ziek. Veel keelpijn en koorts tussen de 38 en 38.5 graden. Ze is dus al getest op corona, dus dat zal het niet zijn, maar relaxed is anders, arm vrouwtje
Als mensen opmerken dat ik Lowerbody oefeningen relatief licht houd; dit klopt. Niet zozeer omdat ik legs niet belangrijk vind, maar 1) omdat ik ze ook "nodig heb" bij hill sprints en 2) omdat oefeningen als belt squats "Gironda style" (8x8, 30 sec. rust) meer van je cardio vragen dan een press oefening bijvoorbeeld. Trainen zo is pittig, maar bevalt me wel 
Thnx man... Vind het zielig voor haar. Ik kan met deze "semi-lockdown" prima omgaan. Zou balen zijn als judo trainingen (-18 mogen in NL tot nu toe nog door) en gym trainingen @ Alex niet meer door zouden gaan, maar ik denk dat ik nog relatief weinig geraakt wordt. Werk van thuis uit, woon bij mijn ouders semi-samen met mijn vriendin, heb wel iets van trainingsmaterialen thuis (een barbell/ 2 dumbells/ +-75kg aan weights/ een aantal bands). In de fase van mijn leven waar ik nu inzit (zowel qua trainen als daarbuiten) is het VOOR MIJ geen ramp zo. Ik vind het erg voor degenen die financieel danwel echt fysiek geraakt zijn...Iedereen word nu maar ziek.. Daarom geen corona, maar we zitten er wel mee. Snel beter!

Nette training!05-11-2020
w.u:
- airdyne 5 min.
- mobility: hips + hams + elbows --> 3x 20 sec. each
- subscalpularis act. --> 3x 10 sec. R + L
- cable 4 way hips --> 10x each R + L
glute ham raises (30 sec. rust)
5x
5x
5x
4x
3x
3x
3x
swiss bar guillotine bench press (30 sec. rust)
8x 36kg
8x 36kg
8x 36kg
8x 36kg
8x 36kg
8x 36kg
8x 36kg
8x 36kg
TRX rows (30 sec. rust)
8x
8x
8x
8x
8x
8x
8x
8x
Comment: was brak AF door weinig slaap en veel doen, maar toch heerlijke training