- Waardering
- 560
- Lengte
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
dus duidelijk dat bij jouw die middelen het alleen maar onderdrukken of helemaal niet werkenamphetamines heb ik wel eens recreatief geprobeerd. Eigenlijk wel vaker dan 1 x. . Hielp al1 de 1e keer werd er heel praterig van en alle grenzen vielen weg. Voelde super goed. Maar als ik het nu doe versterkt het mijn angsten alleen maar en klap ik helemaal dicht. Zou het niet als medicatie kunnen zien. Bovendien zijn de dagen na het gebruik 30x zo erg.
Dit heb ik nu eigenlijk ook met alcohol. Word alleen maar angstiger door de roes omdat je dan niet meer zo goed kan nadenken zeg maar. Door de roes. Ditzelfde heb ik ook met xtc. Word er alleen maar meer ingesloten van terwijl anderen er juist opener door worden.
Dit leid er weer toe dat ik zo veel ga drinken en gebruiken dat je niet meer kan nadenken en als het ware als een zombie bij loopt. Want dan zijn de angsten gewoon onderdrukt.
Maar ik weet ook dat erg slecht is. Ben ook al bezig met minderen en doe het al veel minder dan een jaar geleden.
in jouw geval zijn mss SSRI's juist wel de oplossing, aangezien alcohol niet werkt werken benzo's mss ook niet
Opiaten zijn misschien een optie (er zijn mensen waar alleen opiaten voor werken, alleen krijg je die HEEL moeilijk voorgeschreven omdat die verslavend kunnen werken)

.