- Waardering
- 11.404
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
is dat een hometrainer?
cyclingreview.nl
Moet kunnen tochVandaag lente! Eerst 45 km gefietst in 1,5 uur. En na de lunch 9km gewandeld in het bos. Gewoon zonder mouwen enzo. Wat een verschil met vorige week, toen stond ik nog op mijn schaatsen!
Jahoor. Morgen rennen, misschien wel in een korte broek!
Living on the edge!Jahoor. Morgen rennen, misschien wel in een korte broek!
Jeweetz de lockdown leef
kan prima!Jahoor. Morgen rennen, misschien wel in een korte broek!
Ja gisteren ook. Uit gewoonte nog mijn dubbel shirt aangedaan en buff om mijn oren warm te houden... Bij 14 graden
.🥵Ja gisteren ook. Uit gewoonte nog mijn dubbel shirt aangedaan en buff om mijn oren warm te houden... Bij 14 graden.
Zeker in korte broek! Vanaf 10 graden ga ik in korte broek en shirt. Als ik dat niet doe wordt het oncomfy warm, bovendien zweet ik dan als een otter. Niet echt fris😅Jahoor. Morgen rennen, misschien wel in een korte broek!
Ik had het dus ook oncomfy warm. Zweten ging nog wel, niet al te hard gegaan. Was even vergeten hoe het was na alle kou.Zeker in korte broek! Vanaf 10 graden ga ik in korte broek en shirt. Als ik dat niet doe wordt het oncomfy warm, bovendien zweet ik dan als een otter. Niet echt fris😅