MuscleMeat

Sparks log, do you even lift bro?

Bezoekers in dit topic

Zo, gisteren 9km gerend, vandaag nog een stukje doen. Morgen denk ik weer trainen
 
Nou, dat was voorlopig de laatste keer.

Incline chest press
5x10x60

Wide chest press
5x10x 80

Pull-ups
8xgeel elastiek
2x4x bw
3negatives

Sq
5x5x145

Barbell calf raise
3x12x165

Barbell curl
3x10x45

Weighted jackknife
3x20x6

Nog een keer de sauna in. Wie weet mag ik in februari weer. Kunnen we weer helemaal opnieuw beginnen.
 
Nog een keer de sauna in. Wie weet mag ik in februari weer. Kunnen we weer helemaal opnieuw beginnen.
Ja treurig. Heb je helemaal geen spulletjes thuis?
 
6 km herstel. En woensdag setje dumbells lenen bij de sportschool. Kan ik toch nog iets doen.
 
9km loopje. Morgen dumbells ophalen....
 
Vrijdag 13 km en 400 hoogtemeters gedaan in de duinen. Beide kerstdagen 6km zone 2. Vandaag rust en wat kettlebell swings, Floor presses en dumbell rows.

Morgen om mijn coronabooster en ipv de geplande timetrial maar een 10km rustig rondje doen.
 
Ivm kutweer maar 6km gedaan. Moet wel leuk blijven. Gvd storm tegen
 
6km meer dan ik, zeker als het weer niet snel beter wordt!
Het vergt wel wat doorzettingsvermogen om de deur uit te gaan ja. Al maanden trouwens. Wat een tyfusweer steeds. Kan binnen wel wat dumbellwerk doen. Gisteren paar setjes kettlebellswings gedaa ln en floorpresses enzo.

Mijn nieuwe schoenen zijn iig niet meer wit. En geen last van de vaccinatie.
 
Toch wel wat last van de booster achteraf. Vandaag 9 km maar echt wat stukjes heel rustig gedaan. Voelde me niet top.

Gisteren:
3x30 kettlebell swing (20kg)
3x10x 22 dumbell ohp (unilateral)
3x15x22 pullover
2x10x 44 stiff legged ‘deadlift’
 
6km tempo. 5:10/km.
 
Gisteren geklooid met dumbells , vandaag 17,5 km gelopen in 1:36, netjes in zone 2
 
Heb jij bij lange afstanden geen schuur plekken bij
/onder de zak binnenkant bovenbenen?
 
Heb jij bij lange afstanden geen schuur plekken bij
/onder de zak binnenkant bovenbenen?
In het verleden had ik daar wel last van,

Een short met pijpjes die lang genoeg zijn, die strak om de benen en van vooral kunststof en elastisch materiaal zit helpt bij mij wel.

Volgens mij is de omvang van mijn benen nu ook iets minder.

Sommige mensen zetten overdreven de voeten in één lijn, dat is sowieso niet efficiënt. Sommige bb'ers heb ik weleens op de loopband zien rennen dat ze echt hun ene been om hun andere been moesten draaien om met O-benen te kunnen "rennen".
 
Back
Naar boven