BeUrt
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 335
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 84kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een overheid verdient niet zoveel aan personen die hun studie niet afmaken. Verder is een studie geen vrijblijvend iets, de maatschappij betaalt mee aan die studie en verwacht er dus ook iets voor terug.
Een sociaal leenstelsel wentelt de kosten af op de studerende, als deze eenmaal is afgestudeerd zal het ook een fluitje van een cent zijn om de lening af te betalen.
Het is gewoon misbruik maken van het systeem als een studie wordt gevolgd voor het plezier, maar goed over misbruiken van het systeem hoeven we jou natuurlijk weinig te vertellen.
Als je je eerste studie afgemaakt hebt en je wilt een tweede studie beginnen, krijg je dan weer opnieuw een studie financiering?
Dan ga je er voor het gemak vanuit dat er geen vervolgstudie komt.
Dat de maatschappij er iets voor terug verwacht is logisch, maar hoeveel denk je dat ze verdienen op loonbelastingen, sterfbelasting, milieubelastingen, benzine accijnzen, sigaretten accijnzen, water, gas licht, wegenbelastingen, voeding en luxere artikelen?
Ik zou er toch niet verbaast van staan kijken als een burger 80% van wat hij verdient uiteindelijk bij de overheid kan inleveren op jaarbasis.
Ze noemen het ook wel het steen(tje) bijdragen.
Dan kan een studieschuld van vele duizenden euro's erook nog wel bij ja..
Een studie volgen voor plezier is misbruik zeg je, maar is dat niet het gene waar het hele leven om draait, plezier?
Ik heb uiteindelijk maar 1 doel in me leven en dat is gelukkig zijn.

Een andere naam voor de belasting die je mag betalen als je overlijd terwijl er eigenlijk al belasting over het vermogen is betaald.

Als je je eerste studie afgemaakt hebt en je wilt een tweede studie beginnen, krijg je dan weer opnieuw een studie financiering?
Dan ga je er voor het gemak vanuit dat er geen vervolgstudie komt.
Dat de maatschappij er iets voor terug verwacht is logisch, maar hoeveel denk je dat ze verdienen op loonbelastingen, sterfbelasting, milieubelastingen, benzine accijnzen, sigaretten accijnzen, water, gas licht, wegenbelastingen, voeding en luxere artikelen?
Ik zou er toch niet verbaast van staan kijken als een burger 80% van wat hij verdient uiteindelijk bij de overheid kan inleveren op jaarbasis.
Ze noemen het ook wel het steen(tje) bijdragen.
Dan kan een studieschuld van vele duizenden euro's erook nog wel bij ja..
Een studie volgen voor plezier is misbruik zeg je, maar is dat niet het gene waar het hele leven om draait, plezier?
Ik heb uiteindelijk maar 1 doel in me leven en dat is gelukkig zijn.

Je krijgt maar maximaal 4 jaar studiefinanciering. Als je dus een studie hebt afgerond zal je recht op stufi verlopen zijn.
Dat kost dus klauwen met geld, je studeert niet om dat het leuk is. De maatschappij heeft weinig aan een half afgemaakte studie in ieder geval.
Sociaal leenstelsel, kom er maar in.
Volgens mij moet je binnen 10 jaar je studie afmaken, wisselen betekent hooguit een nieuwe aanvraag voor studiefinaciering. Dat wisselen is dus o.a. hetgene wat zoveel geld kost momenteel. Half afgemaakte studies die worden ingeruild voor een nieuwe of tweede studie.
Dan kost een voorbeeldstudent toch evenveel als iemand die 2 studies doet?
Je krijgt maar maximaal 4 jaar studiefinanciering. Als je dus een studie hebt afgerond zal je recht op stufi verlopen zijn.
)Nooit van schoolgeld gehoord?
Denk je dat een schooljaar echt maar 1400 euro kost?
Ik had geen idee dat universiteiten/hoge scholen zoveel werden gesteund door de overheid?
Daar gaat weer een gedeelte van die 6 miljard naar de klote.