Fitness Seller

Spoken?

Ik weet zeker dat er meer is dan deze wereld die wij zien...

Ik heb een redelijk ver familielid, maar die we toch nog frequent zien. Is de man van een nicht van mijn moeder. Was vroeger altijd bezig met boeken erover lezen en dergelijke, en dingen op zoeken op internet. Op familiefeesten altijd aan het vertellen over geesten enzo, weet ik nog van toen ik klein was. Hij woonde hier niet zo ver van maar begon last te krijgen van erge nachtmerries en overdag constant hoofdpijn. Vanalle dokters bezocht, behandelingen gekregen. Niets hielp... Ze konden het niet verklaren.
Is dan in de ardennen gaan wonen, en woont er nu al een jaar of 4. Is een enorm groot huis met 4 verdiepen. Mijn moeder heeft nog 2 broers en een zus, die er allemaal al blijven slapen zijn (het is anders de moeite niet om 1 dag op bezoek te komen en het huis is toch groot genoeg). Allemaal zijn ze er één keer geweest, maar willen geen tweede keer blijven. Verschrikkelijke nachtmerries enzo krijgen ze er.
Die man heeft ook van zijn vrouw alle boeken moeten weggooien, en als hij er nog over praat met mensen wordt ze kwaad :D
Het is er niet meer uit te houden nu en heeft het huis voor nog niet de helft van de aankoopprijs verkocht, gewoon omdat hij niet langer wou wachten... Hij moest er weg.
Gaat nu ergens aan de zee gaan wonen.

[Link niet meer beschikbaar]
Ook leuke verhalen hier...

the power of suggestion is een machtig iets...:)

Als je er constant mee bezig bent kan ik me wel inbeelden dat je er op den duur gek van wordt ja.
Maar dat iedereen die er verblijft nachtmerries (naar het schijnt echt verschrikkelijke, onbeschrijflijke nachtmerries) heeft, hoe verklaar je dat dan?

En niet iedereen is er mee bezig. Bv. de vrouw van een nonkel van mij is nog niet zo heel lang en de familie en die wist helemaal van niets.

lucht is er ook maar zie je ook niet
haha:p

Als je er constant mee bezig bent kan ik me wel inbeelden dat je er op den duur gek van wordt ja.
Maar dat iedereen die er verblijft nachtmerries (naar het schijnt echt verschrikkelijke, onbeschrijflijke nachtmerries) heeft, hoe verklaar je dat dan?

En niet iedereen is er mee bezig. Bv. de vrouw van een nonkel van mij is nog niet zo heel lang en de familie en die wist helemaal van niets.

ze wisten allemaal dat je nonkel last heeft van erge nachtmerries in dat huis en dat hij bezig is met zaken over geesten? das al genoeg om the power of suggestion aan te halen;)

ze wisten allemaal dat je nonkel last heeft van erge nachtmerries in dat huis en dat hij bezig is met zaken over geesten? das al genoeg om the power of suggestion aan te halen;)

Nee wisten ze niet. Weten we nog maar enkele weken omdat hij wil verhuizen. Zoiets ga je ook niet direct rond vertellen want niemand neemt je toch serieus :D
En die ene tante die ik zei wist al helemaal van niets, dat hij er mee bezig was.

Nee wisten ze niet. Weten we nog maar enkele weken omdat hij wil verhuizen. Zoiets ga je ook niet direct rond vertellen want niemand neemt je toch serieus :D
En die ene tante die ik zei wist al helemaal van niets, dat hij er mee bezig was.

hmm... het is inderdaad aannemelijker om aan te nemen dat er geesten/spoken in dat huis ronddwalen dan het gewoon aan het toeval toe te schrijven:rolleyes:

Zo ga je er nooit in geloven eh man! :D

Geesten = onderbewustzijn.
Je gaat ze niet opmerken als je klaarwakker bent en overdag ergens rondloopt.
Ze komen in contact met je op een andere manier.

Maar dat is mijn mening...

Geesten = onderbewustzijn.
Je gaat ze niet opmerken als je klaarwakker bent en overdag ergens rondloopt.
Ze komen in contact met je op een andere manier.

Maar dat is mijn mening...

ah nu nog straffer... je kent de eigenschappen van geesten al:rolleyes:

schrijf hier eens alles neer wat je weet over een geest (zelfs de meest triviale dingen) en ik zal je eens overtuigen dat ze niet bestaan

ah nu nog straffer... je kent de eigenschappen van geesten al:rolleyes:

schrijf hier eens alles neer wat je weet over een geest (zelfs de meest triviale dingen) en ik zal je eens overtuigen dat ze niet bestaan

Haha was niet de bedoeling dat ik zou overkomen als een echte geesten-expert die er rotsvast in gelooft :p
Ik ben er gewoon vrij zeker van dat er meer is dan wat wij zien en weten...

Sla gewoon maar wat uit mijn botten hoe ik er over denk :D (net gaan douchen en ben al wat meer ontnuchterd...)

Haha was niet de bedoeling dat ik zou overkomen als een echte geesten-expert die er rotsvast in gelooft :p
Ik ben er gewoon vrij zeker van dat er meer is dan wat wij zien en weten...

Sla gewoon maar wat uit mijn botten hoe ik er over denk :D (net gaan douchen en ben al wat meer ontnuchterd...)

tuurlijk, dat is logisch, maar om in geesten te geloven is gewoon belachelijk.

zijn die geesten volgens jou dan intelligent? zijn die geesten mensen die overleden zijn?
zoja: denk er maar eens aan hoeveel miljarden mensen er in de loop der jaren geleefd hebben; deze zouden dan allemaal hier nog rondzweven, onmogelijk dat niemand sluitend bewijs heeft over het bestaan van deze geesten;)

tuurlijk, dat is logisch, maar om in geesten te geloven is gewoon belachelijk.

zijn die geesten volgens jou dan intelligent? zijn die geesten mensen die overleden zijn?
zoja: denk er maar eens aan hoeveel miljarden mensen er in de loop der jaren geleefd hebben; deze zouden dan allemaal hier nog rondzweven, onmogelijk dat niemand sluitend bewijs heeft over het bestaan van deze geesten;)
Als ze bestaan zijn het gewoon mensen van een andere tijd volgens mij.

en waarom worden enkel mensen geesten, en andere dieren niet?

Ik geloof niet in het leven achter de dood, maar wel dat het bv mensen of dieren van een andere dimensie zijn, die zo dicht tegen de onze ligt dat we ze soms waarnemen.

Maar goed ik weet er nix van, maar sta er altijd wel voor open.

Zoals ik al eens zei. Mijn buurmeisje en ook klasgenoot van mij, haar broer is in februari overleden...
Zij en haar moeder zijn naar een medium geweest. Ik heb altijd al het gedacht gehad dat dit dikke zeveraars en afzetters zijn.
Ze hebben een afspraak gemaakt enzo, en ook heel veel moeten betalen (zijn toch rijk...)

Dat medium vertelde echt rare dingen. Bv. dat het meisje geen rechten moest gaan studeren maar dat ze iets met management moest gaan doen omdat het haar meer ligt. Ook dat ze van zijn laptop af moest blijven (toen hij overleden is is ze zich sterk gaan vastklampen aan zijn gsm en laptop...) omdat het privé is. Hij vroeg zich ook af wat er gebeurd was (plots auto-accident) en zei ook dat het huis niet mooi ingericht was (ze hadden net alles vernieuwd) en dat hij het vroeger beter vond. Hij zei ook dat hij bij zijn opa was (die was nog niet zo lang overleden) en dat er nog een kindje bij was ook (de moeder van het meisje zou ooit een broer gekregen hebben maar het kindje is dood geboren) hier wist zelfs het meisje niet van af...
Ik ben vast nog heel wat vergeten, maar het was echt indrukwekkend man... Kreeg de daver op het lijf toen ze me dit vertelden.
Verder had hij nog te vertellen dat alles goed was, en dat ze moesten verder doen zoals ze bezig waren.

Hoe the **** kan een medium dit allemaal weten?

Oh ja, ik kon er ook nog uit afleiden dat hij nog in het huis rondhangt, dat hij tussen hen is.

Ik geloof niet in het leven achter de dood, maar wel dat het bv mensen of dieren van een andere dimensie zijn, die zo dicht tegen de onze ligt dat we ze soms waarnemen.

Maar goed ik weet er nix van, maar sta er altijd wel voor open.

niet persoonlijk bedoelt hé, maar dat is nog achterlijker dan het geloof dat geesten overleden mensen zijn:D

---------- Toegevoegd om 19:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:23 ----------

Zoals ik al eens zei. Mijn buurmeisje en ook klasgenoot van mij, haar broer is in februari overleden...
Zij en haar moeder zijn naar een medium geweest. Ik heb altijd al het gedacht gehad dat dit dikke zeveraars en afzetters zijn.
Ze hebben een afspraak gemaakt enzo, en ook heel veel moeten betalen (zijn toch rijk...)

Dat medium vertelde echt rare dingen. Bv. dat het meisje geen rechten moest gaan studeren maar dat ze iets met management moest gaan doen omdat het haar meer ligt. Ook dat ze van zijn laptop af moest blijven (toen hij overleden is is ze zich sterk gaan vastklampen aan zijn gsm en laptop...) omdat het privé is. Hij vroeg zich ook af wat er gebeurd was (plots auto-accident) en zei ook dat het huis niet mooi ingericht was (ze hadden net alles vernieuwd) en dat hij het vroeger beter vond. Hij zei ook dat hij bij zijn opa was (die was nog niet zo lang overleden) en dat er nog een kindje bij was ook (de moeder van het meisje zou ooit een broer gekregen hebben maar het kindje is dood geboren) hier wist zelfs het meisje niet van af...
Ik ben vast nog heel wat vergeten, maar het was echt indrukwekkend man... Kreeg de daver op het lijf toen ze me dit vertelden.
Verder had hij nog te vertellen dat alles goed was, en dat ze moesten verder doen zoals ze bezig waren.

Hoe the **** kan een medium dit allemaal weten?

Oh ja, ik kon er ook nog uit afleiden dat hij nog in het huis rondhangt, dat hij tussen hen is.

cold reading ftw!

niet persoonlijk bedoelt hé, maar dat is nog achterlijker dan het geloof dat geesten overleden mensen zijn:D

---------- Toegevoegd om 19:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:23 ----------

cold reading ftw!
Einstein beweerde dat als je sneller dan het licht gaat, je teruggaat in de tijd, dus als hij gelijk heeft dan zijn er nog dimensies van terug in de tijd.
Zit dus meer wetenschap achter dan dode mensen die zonder hersenen voortleven.

Einstein beweerde dat als je sneller dan het licht gaat, je teruggaat in de tijd, dus als hij gelijk heeft dan zijn er nog dimensies van terug in de tijd.
Zit dus meer wetenschap achter dan dode mensen die zonder hersenen voortleven.

maar als een geest een tafel doet bewegen, dan is dat toch bewust, bijgevolg moet die persoon in het verleden weten dat hij in een toekomstdimensie zat...
moet ik nog verder gaan of zie je in hoe absurd jou bewering is?

Terug
Naar boven