Fitness Seller

Spoken?

:roflol:

Kijk gewoon eens naar het filmpje dat ik gepost heb. Als hij werkelijk zou kunnen wat hij zegt te kunnen, dan was ie ook wel voor de test geslaagd.

Ook wel opmerklijk dat er nog niemand die zak met geld heeft kunnen innen. Ze hoeven er enkel voor te doen wat ze altijd beweren te doen.

Lees jij altijd over mn posts ofzo?

Kijk gwn naar zo'n aflevering, van cold reading is onmogenlijk sprake, van oplichterij wel, en dan is de enige mogenlijk gwn dat hij met op voorhand bepaalde mensen praat ofzo. Sommige dingen kan je niet met cold reading weten (heb het dan niet over die show met die baby's).

• Topic Starter Topic Starter
tuurlijk, dat is logisch, maar om in geesten te geloven is gewoon belachelijk.

zijn die geesten volgens jou dan intelligent? zijn die geesten mensen die overleden zijn?
zoja: denk er maar eens aan hoeveel miljarden mensen er in de loop der jaren geleefd hebben; deze zouden dan allemaal hier nog rondzweven, onmogelijk dat niemand sluitend bewijs heeft over het bestaan van deze geesten;)

Ik zie het meer zo. Alles in de wereld draait om energie. Zonder elektriciteit zijn we niks (ontstaat door een bepaalde energie), zonder vuur zijn we niks (ontstaat door een bepaalde energie), organismen groeien door energie, wij kunnen normaal staan op de grond (ontstaat door een bepaalde energie (zwaartekracht)).

Als je doodgaat, sterft je lichaam, maar je energie blijft voortleven. Die energie kan zich omzetten in van alles. Je leeft als het ware als stroom. Normaal gesproken kun je stroom niet zien, maar als de energie zich omzet kan het zich tonen in licht, vonken etc. Hetzelfde geldt voor overledenen, die blijven hier op aarde rondzwerven als energie(bollen?) en kunnen die energie omzetten omzich te tonen als gedaantes, schimmen, bepaalde geluiden etc.

Zo denk ik erover, klinkt misschien belachelijk, maar het is nog altijd beter dan geloven in Allah en denken dat als je een maand lang niet eet je in de hemel komt:p

Ik zie het meer zo. Alles in de wereld draait om energie. Zonder elektriciteit zijn we niks (ontstaat door een bepaalde energie), zonder vuur zijn we niks (ontstaat door een bepaalde energie), organismen groeien door energie, wij kunnen normaal staan op de grond (ontstaat door een bepaalde energie (zwaartekracht)).

Als je doodgaat, sterft je lichaam, maar je energie blijft voortleven. Die energie kan zich omzetten in van alles. Je leeft als het ware als stroom. Normaal gesproken kun je stroom niet zien, maar als de energie zich omzet kan het zich tonen in licht, vonken etc. Hetzelfde geldt voor overledenen, die blijven hier op aarde rondzwerven als energie(bollen?) en kunnen die energie omzetten omzich te tonen als gedaantes, schimmen, bepaalde geluiden etc.

Zo denk ik erover, klinkt misschien belachelijk, maar het is nog altijd beter dan geloven in Allah en denken dat als je een maand lang niet eet je in de hemel komt:p

hier ben ik niet mee akkoord, wat jij net gepost hebt is MINSTENS even achterlijk als de islam;)

'Als je doodgaat, sterft je lichaam, maar je energie blijft voortleven'

nuff said;)

Hoe kun jij bewegen? Door energie. Hoe is er leven ontstaan? Door energie. Waardoor zweven wij in 1 groot zwart gat? Door energie. Alles wordt veroorzaakt door energieen, dus zo raar vind ik het niet dat als we eenmaal dood zijn voortleven als energie. Dat zijn denk ik dus die lichtbollen die je ziet als je filmt of een fotomaakt. Kun je zeggen dit zijn stofdeeltjes, maar maak maar eens een foto in een ouwe kelder vol met stof, of op een begraafplaats. Op een begraafplaats zie je 40x zoveel lichtbolletjes.

Of het onzin is of niet, je kan het alleen maar bewijzen door het zelf mee te maken. En dan kan je het niet meer navertellen.:p

wat een load of crap, zo kan ik net zo goed iets verzinnen.

als je doodgaat kom je terecht in een dimensie waar je de krachten van spiderman hebt.

Of het onzin is of niet, je kan het alleen maar bewijzen door het zelf mee te maken. En dan kan je het niet meer navertellen.:rolleyes:

---------- Toegevoegd om 00:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:12 ----------

Hoe kun jij bewegen? Door energie. Hoe is er leven ontstaan? Door energie. Waardoor zweven wij in 1 groot zwart gat? Door energie. Alles wordt veroorzaakt door energieen, dus zo raar vind ik het niet dat als we eenmaal dood zijn voortleven als energie. Dat zijn denk ik dus die lichtbollen die je ziet als je filmt of een fotomaakt. Kun je zeggen dit zijn stofdeeltjes, maar maak maar eens een foto in een ouwe kelder vol met stof, of op een begraafplaats. Op een begraafplaats zie je 40x zoveel lichtbolletjes.

energie is niet zichtbaar smartass
en een mens haalt zn energie uit voedsel, en wanneer hij doodgaat gaat die energie verloren;) want er wordt geen voedsel meer verbrandt

'Als je doodgaat, sterft je lichaam, maar je energie blijft voortleven'

nuff said;)
Zie ook niet in hoe dat geloofwaardig zou moeten zijn. Mensen die geloven in dat soort dingen hebben het ook altijd over 'energie'. Wat is dat dan wel die energie? Ik veronderstel dat het niet koolhydraten, vetten, ketonen, of elektrische signalen in de hersenen zijn, maar wat dan wel?

Nee dan vind ik het verhaal van de bacteriën die je stoffelijke resten opeten en zo de levenscyclus vervolledigen logischer/simpeler. En je weet wat ze zeggen over simpele vs complexe verklaringen.

als je doodgaat kom je terecht in een dimensie waar je de krachten van spiderman hebt.

Of het onzin is of niet, je kan het alleen maar bewijzen door het zelf mee te maken. En dan kan je het niet meer navertellen.:rolleyes:

---------- Toegevoegd om 00:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:12 ----------

Oh, niet? Hoe verklaar je dan als je bijvoorbeeld kortsluiting maakt dat er vonken vanaf komen? Juist, de energie zet zich om in vuur.

en een mens haalt zn energie uit voedsel, en wanneer hij doodgaat gaat die energie verloren;) want er wordt geen voedsel meer verbrandt

Ik had het dus over het feit dat je het alleen zelf kan meemaken als je doodgaat he, volgens mij wordt je een beetje verblind door het feit dat je zo hard probeert te ontkennen dat er dingen bestaan die we niet kunnen verklaren.:rolleyes:

Edit: Recentelijk onderzoek wijst trouwens uit dat de mens wel degelijk een 'aura' heeft en ook zoals ze het noemen, 'levensenergie'.
Zou dus niet eens zo een gek idee zijn.

Zie ook niet in hoe dat geloofwaardig zou moeten zijn. Mensen die geloven in dat soort dingen hebben het ook altijd over 'energie'. Wat is dat dan wel die energie? Ik veronderstel dat het niet koolhydraten, vetten, ketonen, of elektrische signalen in de hersenen zijn, maar wat dan wel?

Nee dan vind ik het verhaal van de bacteriën die je stoffelijke resten opeten en zo de levenscyclus vervolledigen logischer/simpeler. En je weet wat ze zeggen over simpele vs complexe verklaringen.

tja, sommige mensen leven graag met hun hoofd begraven in een grote hoop zand:o

---------- Toegevoegd om 00:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:16 ----------

Oh, niet? Hoe verklaar je dan als je bijvoorbeeld kortsluiting maakt dat er vonken vanaf komen? Juist, de energie zet zich om in vuur.
OMFG, ik ga gewoon doen alsof je dat niet hebt gezegd:o want anders vrees ik dat ik de retardpolice zal moeten bellen:(
Ik had het dus over het feit dat je het alleen zelf kan meemaken als je doodgaat he, volgens mij wordt je een beetje verblind door het feit dat je zo hard probeert te ontkennen dat er dingen bestaan die we niet kunnen verklaren.:rolleyes:

Edit: Recentelijk onderzoek wijst trouwens uit dat de mens wel degelijk een 'aura' heeft en ook zoals ze het noemen, 'levensenergie'.Zou dus niet eens zo een gek idee zijn.

bronnen...

en ik weet vrij zeker dat je geen betrouwbare bronnen kunt vinden, want er is helemaal niets 'speciaals' aan de mens/het leven

---------- Toegevoegd om 00:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:16 ----------

OMFG, ik ga gewoon doen alsof je dat niet hebt gezegd:o want anders vrees ik dat ik de retardpolice zal moeten bellen:(

bronnen...

en ik weet vrij zeker dat je geen betrouwbare bronnen kunt vinden, want er is helemaal niets 'speciaals' aan de mens/het leven
:roflol:@ retardpolice

bronnen...

[Link niet meer beschikbaar]#

De nieuwssite laad om de 1 of andere reden niet maar als je er echt genoeg in geintereseert bent kan je het ook wel ff googlen denk ik zomaar.:P

Hier heb je een paar wetenschappelijke studies m.b.t. aura's:

Recognition of auras has occasionally been scientifically tested. One test involved an aura reader standing on one side of a room with an opaque partition separating her from a number of slots which might contain either actual people or mannequins. The aura reader failed to identify the slots containing people, incorrectly stating that all contained people.[17]

In another test, which was televised,[18] another aura reader was placed before a partition where five people were standing. He claimed that he could see their auras from behind the partition. As each person moved out, the reader was asked to identify where that person was standing behind the slot. He identified only 2 out of 5 correctly.

2x fail

Die energie moet je denk ik niet beschouwen als zoiets simpels als koolhydraten, vetten, maar meer richting een energiebron die nooit uitteputten valt.

Terug
Naar boven