Fitness Seller

Spoken?

Neen ik geloof niet dat het filmpje echt is, is wel gewoon raar:D

niks raars aan, is gewoon uberfake, heb je enkel een camera, een cd, een biefstuk en 3 stukken touw voor nodig om dit na te maken;)
edit: en windows movie maker voor de "orb"

Creepy idd , maargoed kan gemakkelijk getruceerd zijn ook. Het is gewoon een kwestie van er niet in te geloven en dan bestaat het ook niet , en andersom net hetzelfde , als je er echt in gelooft dat begin je ook dingen te zien die er niet zijn.

je zit ook gewoon die honden kijken naar links, waar de camera niet filmt.. volgensmij staat daar dan ook gewoon iemand

Creepy idd , maargoed kan gemakkelijk getruceerd zijn ook. Het is gewoon een kwestie van er niet in te geloven en dan bestaat het ook niet , en andersom net hetzelfde , als je er echt in gelooft dat begin je ook dingen te zien die er niet zijn.

als je in zo'n dingen gelooft ben je gewoon zwaar achterlijk:P

---------- Toegevoegd om 15:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:07 ----------

je zit ook gewoon die honden kijken naar links, waar de camera niet filmt.. volgensmij staat daar dan ook gewoon iemand

idd, en die houdt een biefstuk omhoog:D

als je in zo'n dingen gelooft ben je gewoon zwaar achterlijk:P

---------- Toegevoegd om 15:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:07 ----------

idd, en die houdt een biefstuk omhoog:D

haha, ook vooral die keuken rol, wtf doet die keukenrol op die bank..

http://www.youtube.com/watch?v=r03M4mRR7Bk

Ik zeg ook niet dat dit spoken zijn en ja het kan staged zijn allemaal. Maar ik vind die filmpjes toch creepy. De hele sfeer is iig goed gedaan en ik vind het iets geloofwaardigs hebben. Ik ben blij dat dit niet in mijn huis gebeurd iig. :D

fake shit allemaal. Daar geloof je toch niet in zeg. zijn jullie savonds ook bang dat er een monster onder jullie bed zit???

Zou anders wel lachen zijn als blijkt dat in spookhuizen er datura in het behang zit.

Diegene die weigeren te geloven dat sommige dingen echt zijn (filmpjes ga ik me niet over uitspreken, makkelijk te faken maar kan echt gebeuren imo) zijn gewoon bang voor de waarheid :D En geven er snel een draai aan dat alles wetenschappelijk te verklaren is.

Maar goed, dan ben ik waarschijnlijk achterlijk omdat ik zoiets zeg :p

Diegene die weigeren te geloven dat sommige dingen echt zijn (filmpjes ga ik me niet over uitspreken, makkelijk te faken maar kan echt gebeuren imo) zijn gewoon bang voor de waarheid :D En geven er snel een draai aan dat alles wetenschappelijk te verklaren is.

Maar goed, dan ben ik waarschijnlijk achterlijk omdat ik zoiets zeg :p

bang voor de waarheid... ik zou niets liever willen dan een "geest" in het echt zien

bang voor de waarheid... ik zou niets liever willen dan een "geest" in het echt zien

Ik weet zeker dat er meer is dan deze wereld die wij zien...

Ik heb een redelijk ver familielid, maar die we toch nog frequent zien. Is de man van een nicht van mijn moeder. Was vroeger altijd bezig met boeken erover lezen en dergelijke, en dingen op zoeken op internet. Op familiefeesten altijd aan het vertellen over geesten enzo, weet ik nog van toen ik klein was. Hij woonde hier niet zo ver van maar begon last te krijgen van erge nachtmerries en overdag constant hoofdpijn. Vanalle dokters bezocht, behandelingen gekregen. Niets hielp... Ze konden het niet verklaren.
Is dan in de ardennen gaan wonen, en woont er nu al een jaar of 4. Is een enorm groot huis met 4 verdiepen. Mijn moeder heeft nog 2 broers en een zus, die er allemaal al blijven slapen zijn (het is anders de moeite niet om 1 dag op bezoek te komen en het huis is toch groot genoeg). Allemaal zijn ze er één keer geweest, maar willen geen tweede keer blijven. Verschrikkelijke nachtmerries enzo krijgen ze er.
Die man heeft ook van zijn vrouw alle boeken moeten weggooien, en als hij er nog over praat met mensen wordt ze kwaad :D
Het is er niet meer uit te houden nu en heeft het huis voor nog niet de helft van de aankoopprijs verkocht, gewoon omdat hij niet langer wou wachten... Hij moest er weg.
Gaat nu ergens aan de zee gaan wonen.

[Link niet meer beschikbaar]
Ook leuke verhalen hier...

Terug
Naar boven