Zoals ik al eens zei. Mijn buurmeisje en ook klasgenoot van mij, haar broer is in februari overleden...
Zij en haar moeder zijn naar een medium geweest. Ik heb altijd al het gedacht gehad dat dit dikke zeveraars en afzetters zijn.
Ze hebben een afspraak gemaakt enzo, en ook heel veel moeten betalen (zijn toch rijk...)
Dat medium vertelde echt rare dingen. Bv. dat het meisje geen rechten moest gaan studeren maar dat ze iets met management moest gaan doen omdat het haar meer ligt. Ook dat ze van zijn laptop af moest blijven (toen hij overleden is is ze zich sterk gaan vastklampen aan zijn gsm en laptop...) omdat het privé is. Hij vroeg zich ook af wat er gebeurd was (plots auto-accident) en zei ook dat het huis niet mooi ingericht was (ze hadden net alles vernieuwd) en dat hij het vroeger beter vond. Hij zei ook dat hij bij zijn opa was (die was nog niet zo lang overleden) en dat er nog een kindje bij was ook (de moeder van het meisje zou ooit een broer gekregen hebben maar het kindje is dood geboren) hier wist zelfs het meisje niet van af...
Ik ben vast nog heel wat vergeten, maar het was echt indrukwekkend man... Kreeg de daver op het lijf toen ze me dit vertelden.
Verder had hij nog te vertellen dat alles goed was, en dat ze moesten verder doen zoals ze bezig waren.
Hoe the **** kan een medium dit allemaal weten?
Oh ja, ik kon er ook nog uit afleiden dat hij nog in het huis rondhangt, dat hij tussen hen is.
char doet niets anders en iedereen weet toch wel dat zij een grote oplichtster is? Dat is gewoon cold reading.

nou tijd om af te sluiten, je broer gaat naar de hemelgym