XXL Nutrition

Spoken?

• Topic Starter Topic Starter
Ik denk dat je die energie meer moet zijn als een groot "energieweb" waar we in ontstaan zijn genaamd het heelal.

Voor jouw zijn het bullshit sites, maar hoe weet je dit zo zeker?;)

omdat er op dezelfde site links zijn naar paragnosten, tarotkaarten,...;)

---------- Toegevoegd om 00:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:27 ----------

Ik denk dat je die energie meer moet zijn als een groot "energieweb" waar we in ontstaan zijn genaamd het heelal.

kerel, jij bent nog erger dan mensen die zagen om een hoofddoek -_-'

---------- Toegevoegd om 00:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:28 ----------

deze is wel zeer toepasselijk voor Raffaello

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

omdat er op dezelfde site links zijn naar paragnosten, tarotkaarten,...;)

---------- Toegevoegd om 00:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:27 ----------

kerel, jij bent nog erger dan mensen die zagen om een hoofddoek -_-'

---------- Toegevoegd om 00:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:28 ----------

deze is wel zeer toepasselijk voor Raffaello

[Link niet meer beschikbaar]

Njah, ik mag er wel bij zeggen dat ik een vrij open minded iemand ben maar zonder harde bewijzen is iets ook gewoon moeilijk te geloven, voor mij ook.

Zo kan iedere ghost video een totaal natuurlijke verklaring hebben, maar er is ook een kans dat dat gewoon niet zo is.

Ik dacht dat jij alle theorieen zo goed de wereld uit kon helpen? Of moet ik wachten tot pasen op pinksteren valt?

dat is in contradictie met je bewering dat aura's bestaan:P

Ik zei alleen dat recentelijk onderzoek dat heeft uitgewezen, misschien is dat onderzoek wel niet goed gedaan of gefaked. Zelfs de meest goeie Ghost videos kunnen gefaked zijn, maar het kan ook echt onverklaarbaar zijn en zo is het met alles....if that makes any sense.:o

Ik zei alleen dat recentelijk onderzoek dat heeft uitgewezen, misschien is dat onderzoek wel niet goed gedaan of gefaked. Zelfs de meest goeie Ghost videos kunnen gefaked zijn, maar het kan ook echt onverklaarbaar zijn en zo is het met alles....if that makes any sense.:o

om te bewijzen dat geesten niet bestaan (en al zeker niet in contact kunnen staan met ons)... denk er maar eens een tijdje over na wat de gevolgen hiervan zouden zijn;) dan zul je dadelijk tot de conclusie komen dat ze niet bestaan

Vandaag, 00:37
Verwijder gebruiker van negeerlijstRaffaello
Dit bericht is verborgen omdat Raffaello op jouw negeerlijst staat.
ik ben zo gelukkig nu:D nu deze retardedness mij bespaard is gebleven

om te bewijzen dat geesten niet bestaan (en al zeker niet in contact kunnen staan met ons)... denk er maar eens een tijdje over na wat de gevolgen hiervan zouden zijn;) dan zul je dadelijk tot de conclusie komen dat ze niet bestaan

Hoe bedoel je? Het is allemaal vrij ingewikkeld en als het zou bestaan weten we er heel weinig over, de een zegt dat de 'geest' nog iets af moest maken of dat het zijn tijd nog niet was om te gaan(ongeluk, zelfmoord oid)
En de ander zegt dat ze rechtstreeks uit de hemel zelf komen, wat dan weer tegen mijn geloof in zou gaan omdat ik niet in de hemel geloof. En omdat ik niet in de hemel geloof ben ik ook eerder geneigd te geloven in dat onze 'levensenergie' voort blijft bestaan of ergens anders naartoe gaat. In dat geval zie ik geen schadelijke gevolgen.

Jouw kennis van zaken en je manier van handelen zijn nogal kinderlijk. Ga rustig verder spelen met je playmobiel, zodat mensen die wel een IQ hoger hebben dan een doperwt hier rustig een discussie kunnen voeren.

Hoe bedoel je? Het is allemaal vrij ingewikkeld en als het zou bestaan weten we er heel weinig over, de een zegt dat de 'geest' nog iets af moest maken of dat het zijn tijd nog niet was om te gaan.
En de ander zegt dat ze rechtstreeks uit de hemel zelf komen, wat dan weer tegen mijn geloof in zou gaan omdat ik niet in de hemel geloof. En omdat ik niet in de hemel geloof ben ik ook eerder geneigd te geloven in dat onze 'levensenergie' voort blijft bestaan of ergens anders naartoe gaat. In dat geval zie ik geen schadelijke gevolgen.

oké daar zijn we weer met levensenergie, dat is nog een totaal (even absurde) discussie.
Wat houdt die "levensenergie" volgens jou dan in? en staat deze boven de wetten van de natuur volgens jou?

edit:
Vandaag, 00:41
Verwijder gebruiker van negeerlijstRaffaello
Dit bericht is verborgen omdat Raffaello op jouw negeerlijst staat.
die negeerlijst is echt een superuitvinding. Props voor jou BigT:thumbs:

He Angelus. Als je mij negeert, dan ook dit topic. Ik heb hem namelijk opgestart. Opdonderen dus.

oké daar zijn we weer met levensenergie, dat is nog een totaal (even absurde) discussie.
Wat houdt die "levensenergie" volgens jou dan in? en staat deze boven de wetten van de natuur volgens jou?

edit:

die negeerlijst is echt een superuitvinding. Props voor jou BigT:thumbs:

Ik denk dat ieder levend wezen dan die energie zou hebben, van planten tot dieren en mensen.
En over de wetten van de natuur, tjah wat bedoel je met 'boven de wetten van de natuur'?

Terug
Naar boven