MuscleMeat

Spoken?

Mensen die lachen omdat het volgens hen niet kan, en dat het iets voor kinderen is om dat te geloven. Waarom zo sterk ontkennen en er niet verder over willen nadenken? Angst? :D
Er is gewoon meer jongens...

Vriendin van me is enkele maanden geleden eens naar zo een medium geweest. Zij en haar moeder hebben mij het hele verhaal verteld. Ik was er niet eens bij maar toen ze het mij vertelden stond ik te trillen op mijn benen. Moet je nagaan.

Er lopen uiteraard heel wat bedriegers rond maar wat die allemaal te vertellen had, kan je niet zomaar uitvinden, geloof me ;)

Hahaha, echt he. Ik heb ook al een hoop dingen gepakt waar ik beter vanaf gebleven was, maar nooit of nooit heb ik echt angstaanjagende dingen meegemaakt. Oké, een keer op paddo's en alcohol het gevoel gehad dat ik beslopen werd door een zoemende, kegelvormige schim. Ik wist wel 100% zeker dat ik het me inbeeldde. Anyway, ik probeerde die schim een lel te verkopen, waardoor ik met mn hoofd in het klimop belandde. Ik heb er iig geen trauma aan overgehouden.
Hehe, ik heb ooit uren lang naar mijn muur gekeken, omdat ik allerlei acid visuals zag. Ik zag bomen groeien, ik zag msdos computer spelletjes actie figuren op mijn muur verschijnen en ik kon ze besturen, en ik kreeg de meest wazige gedachten door mijn hoofd heen.
Op ten duur had ik zoveel drugs gebruikt dat ik tegen een psychose aanhing. Toen nam ik dus, zo dom als ik was, één van de zwaarste hallucinogeen in, en daar heb ik een heftige trauma aan over gehouden. Niet zo leuk dus. Maar ik heb me wel vermaakt in die tijd...

Er zal allemaal wel een Wetenschappelijke verklaring voor te zijn, ikzelf geloof totaal niet in dit soort flauwekul.
Mensen willen altijd maar een verklaring hebben waarom er bepaalde zaken zich afspelen die niet te bevatten zijn.
Of het geloof wordt er bijgehaald, of men heeft het over paranormale verschijnselen.
En dan het aantal losers wat zegt over paranormale eigenschappen te beschikken, kijk is naar dat soort type figuren. De 1 kijkt nog dommer uit zijn ogen dan de ander.:laugh:

Glaasje draaien, geesten oproepen allemaal gedaan en er gebeurde geen ene mallemoer.Voor de beveiliging in afgelegen verlaten kerken en gebouwen gezeten waar het zgn. zou spoken.
Helmaal niets, denk je het een keer spannend te gaan krijgen in de beveiliging:D

Mensen lopen elkaar van tevoren al op te fokken en bang te maken en als jedaar in meegaat is elk geluidje of beweging de werk van je overleden Opa.
Me reet die van mij kwam nooit zijn stoel uit dus laat staan dat die nu zijn eigen Jeneverglaasje gaat lopen verzetten.:D

Er zal allemaal wel een Wetenschappelijke verklaring voor te zijn, ikzelf geloof totaal niet in dit soort flauwekul.
Mensen willen altijd maar een verklaring hebben waarom er bepaalde zaken zich afspelen die niet te bevatten zijn.
Of het geloof wordt er bijgehaald, of men heeft het over paranormale verschijnselen.
En dan het aantal losers wat zegt over paranormale eigenschappen te beschikken, kijk is naar dat soort type figuren. De 1 kijkt nog dommer uit zijn ogen dan de ander.:laugh:

Glaasje draaien, geesten oproepen allemaal gedaan en er gebeurde geen ene mallemoer.Voor de beveiliging in afgelegen verlaten kerken en gebouwen gezeten waar het zgn. zou spoken.
Helmaal niets, denk je het een keer spannend te gaan krijgen in de beveiliging:D

Mensen lopen elkaar van tevoren al op te fokken en bang te maken en als jedaar in meegaat is elk geluidje of beweging de werk van je overleden Opa.
Me reet die van mij kwam nooit zijn stoel uit dus laat staan dat die nu zijn eigen Jeneverglaasje gaat lopen verzetten.:D

Bewaking in afgelegen verlaten gebouwen? Waar is dat voor nodig? :P

Eerst was ik normaal tv aan het kijken. Kreeg ik een dik emmer met schijt over mijn kop heen.

Zal ik je nog eens wat gekkers vertellen. Toen m'n opa overleed hebben wij veel spullen gekregen. M'n opa dronk altijd uit hetzelfde whiskyglas. Op een middag zat ik tv te kijken (was 7 ofzo), zweefde dat whiskyglas door de kamer!

Zo ging mijn tv er ook een keer van door. ik wist meteen dat een negert em te pakken had.

Bewaking in afgelegen verlaten gebouwen? Waar is dat voor nodig? :P

De opdrachtgever is vaak een woningbouwcoöperatie of investeerdersmaatschappij die willen niet dat het verlaten pand gekraakt wordt, of dat vandalen de boel nog meer gaan slopen etc.

Dus dan zit je daar dan te zitten, ben blij dat die tijd ver achter me ligt.
Ik ben 17 jaar geleden in de Beveiliging gaan werken omdat dit voor een Bodybuilder de meest ideale baan is.
Eten en uitrusten in de baas zijn tijd;)

Mensen die lachen omdat het volgens hen niet kan, en dat het iets voor kinderen is om dat te geloven. Waarom zo sterk ontkennen en er niet verder over willen nadenken? Angst? :D
Er is gewoon meer jongens...

Ik heb gisteren in mijn droom bezoek gehad van Freddy Krueger, moet ik me nu zorgen gaan maken?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

One, two, Freddy is coming for you...

:roflol:

Ooit eens met een maatje over een kerkhof gelopen, 12uur snachts, Totdat we 2 kleine kindertjes horden huilen/lachen op dat kerkhof, ik scheet em zowat!

Ooit eens met een maatje over een kerkhof gelopen, 12uur snachts, Totdat we 2 kleine kindertjes horden huilen/lachen op dat kerkhof, ik scheet em zowat!

:roflol:

Weet je wanneer je pas echt in je broek aan het schijten komt? Roep eens vijf keer achter elkaar in de spiegel 'candyman'! :D

zwevende whiskyglazen, oude gezichten die op mensen afkomen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven