Heb ook eens iets raars meegemaakt, ik ging een week bij me opa en oma slapen omdat mijn ouders op vakantie gingen en ik was niet graag alleen, ze wonen op een boerderij, een huis met een schuur en wat paarden achter in de stal met een klein maisveldje daarachter waar ik vroeger als kind in speelde
Het was zaterdagavond toen ik aankwam bij me opa en oma, even wat gedronken en bijgepraat, toen heb ik mijn spullen boven neergelegd en eerst het maisveld in om mijn oude houten huisje te bekijken die ik en een aantal maten van me gemaakt hadden, een huis van 3 bij 3 meter en 3.5 meter hoog.Helemaal vol stof binnen en er stond niks meer in

ik liep terug en ging weer naar binnen, toen ik binnen zat en tv aan et kijken was(een of andere blije film) met me opa en oma werd het langzaam steeds donkerder,dus ik besloot even boven op me computer te gaan msnen met wat horny chickies uit de buurt om eventueel nog af te spreken later op de avond.Me kamer was helemaal donker en ik werd een beetje moe en zakte half onderuit achter de computer nadat ik mijn 4e injectie gezet had die dag op de logeerkamer van me opa en oma

Net toen ik jessica wou vragen of ze buiten kon komen bij het maisveld zag ik ineens een fel licht diep vanuit de ruimte het maisveld in schieten en een harde knal

ik sprong overeind en wou naar beneden rennen, maar toen ik bedacht dat de uberlekkere jessica nog op msn was nam ik toch snel en heel lief afscheid van haar en ze kon rond 1 uur snachts na et stappen wel langs komen bij het houten huisje in het maisveld die we samen gebouwd hadden (prima dacht ik) snel naar beneden gerend en voordat ik de deur los durfde te maken hoorde ik me oma zeggen, sluit alle deuren af ! we gaan naar boven, toen ik eenmaal binnen kwam zei me opa en oma dat het niks was en ze keken me boos aan ! Ga maar naar bed, en slaap lekker.
Ik zei dat ik nog even beneden wilde blijven en dat ik mijn kwark nog op moest eten, waarop me opa zei, goedzo jongen ! goed eten.Ik vloog meteen naar het raam om te kijken of ik iets kon zien...maar nee, ik dacht dat het een brok uit de ruimte was of een neergestort flying object.Ik kon het niet laten en trok me jas aan, liep naar buiten om het maisveld in te duiken.Ik liep verder en verder, totdat ik het zag, ik kon mijn ogen niet geloven en kon me niet meer bewegen van angst, een enorme schotel stond recht op de grond zonder enige beschadiging.Toen ik me mobiel pakte om het te filmen schoot de schotel met een enorme snelheid de ruimte in, binnen een duizendste seconde was het gewoon verdwenen.Ik rende in paniek het maisveld door, ik wilde de paarden in de schuur zetten uit angst dat ze wat overkwam maar ze lagen stuk voor stuk dood en opengesneden op de grond, mijn hart zat in de keel en ik was doodsbang, ik rende naar binnen om me opa en oma te waarschuwen....ik trok de deur open en zag niemand,het raam was open en ik schrok ervan, ik rende er naartoe en zag 2 witte wezens lopen met dunne armen en benen , met 2 kisten in de hand waar me opa en oma inlagen, ik rende naar de kast om de shotgun eruit te halen en rende naar beneden, als een gek door het maisveld en naar de plek waar de ufo geland was, ik keek rond en zag de kist liggen, opende het en trok mijn opa eruit, REN WEG !!! waarop ik zei...niet zonder jou opa.Vlak hierna kreeg ik een hand op m'n achterhoofd en was ik mijn bewustzijn verloren.
Ongeveer een uur had het geduurd voordat ik weer wakker werd, in de ufo, helemaal wit van binnen en ik zag 2 aliens voor me staan en ze plaatsten een zender in mijn hoofd waarmee ze me konden besturen.Ik kon me niet bewegen totdat ze klaar waren, ik wou iets doen maar ik kon het niet, ik rende naar de deur om die te openen maar het lukte niet, ik rende daarna naar het raam om die kapot te slaan maar dat lukte ook niet, ik keek naar buiten en zag een groot heelal met duizenden sterren en zelfs planeten die dichtbij stonden

steeds dichterbij en dichterbij, een rode planeet vol met stenen waarop we stonden.me opa en oma moesten eerst naar buiten, een stap buiten de deur stikten ze allebei aan zuurstoftekort, toen de aliens dit in de gaten hadden deden ze de deur dicht en vlogen ze terug naar aarde, toen ik thuis op de juiste plek aankwam, naar het huisje rende om alles uit te leggen aan jessica, moest ze me uitlachen om mijn verhaal, je opa en oma liggen gewoon in bed hoor, dat waren haar woorden, ik heb ze net verteld dat ik van jou naar het huisje moest komen, ik kon het niet geloven..ben met haar naar binnen gelopen en ze lagen gewoon op bed

ik was niet toe aan een vrijpartij en ben meteen met haar het bed in gedoken om te gaan slapen.Toen ik de volgende morgen wakker werd met een ochtenderectie tegen jessica's k*tje aan, ben ik eten gaan klaarmaken en sindsdien probeer ik het te vergeten.Zoiets wil je nooit meemaken.