Zekers, maar dat staat hier los van, ik ben een denker.Dat gesprek met die paranormale heeft dus indruk op je gemaakt?![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zekers, maar dat staat hier los van, ik ben een denker.Dat gesprek met die paranormale heeft dus indruk op je gemaakt?![]()
Zekers, maar dat staat hier los van, ik ben een denker.
Lang verhaal ben dus naar een paragnoste gegaan, een goede vriendin van me was er naar toegegaan, en was amazed.
, maar ik stond met m'n bek wide open, ook al bleef ik koeltjes... ze wist dingen te vertellen die ik meegemaakt heb, gedaan heb etc.Intressant, zelf ben ik skeptisch maar sta zeker voor alles open, waar vind ik zo een betrouwbare paragnost want volgens mij zijn er ook veel oplichters tussen?Lang verhaal ben dus naar een paragnoste gegaan, een goede vriendin van me was er naar toegegaan, en was amazed.
Ik er dus ook voor de gein heengegaan, had er niks van verwacht verder, maar zoals ik al zei sta ik overal voor open.
Bij de deur aangekomen, dacht ik dat het wel een 1 of ander vaag figuur zou zijn, niets was minder waar.. gewoon een normale vrouw, met een paar betoverende ogen in haar gezicht.
Ze was uiterst vriendelijk, en had m'n horoscoop uitgewerkt, daarvoor had ik m'n geboorte datum, exacte tijd en plaats opgegeven.
Het zei me allemaal niks, een rondje met wat rode en blauwe lijntjes.. toen ging ze over mij praten.
Ik ga niet in details praten omdat sommige dingen anderen geen **** aangaan, maar ik stond met m'n bek wide open, ook al bleef ik koeltjes... ze wist dingen te vertellen die ik meegemaakt heb, gedaan heb etc.
Op een gegeven moment, zegt ze "Je hebt al 3 jaar last van een bepaalde plek in je lichaam, he?", ik bleef ijskoud, ze stond op, ging achter me staan en drukte die exacte plek in.. ik vloog zowat over de tafel heen.
Ik ken cold/warm reading... maar die dingen wat ze naar voren bracht... sommige dingen weet alleen ik, echt bizar.
Lang verhaal ben dus naar een paragnoste gegaan, een goede vriendin van me was er naar toegegaan, en was amazed.
Ik er dus ook voor de gein heengegaan, had er niks van verwacht verder, maar zoals ik al zei sta ik overal voor open.
Bij de deur aangekomen, dacht ik dat het wel een 1 of ander vaag figuur zou zijn, niets was minder waar.. gewoon een normale vrouw, met een paar betoverende ogen in haar gezicht.
Ze was uiterst vriendelijk, en had m'n horoscoop uitgewerkt, daarvoor had ik m'n geboorte datum, exacte tijd en plaats opgegeven.
Het zei me allemaal niks, een rondje met wat rode en blauwe lijntjes.. toen ging ze over mij praten.
Ik ga niet in details praten omdat sommige dingen anderen geen **** aangaan, maar ik stond met m'n bek wide open, ook al bleef ik koeltjes... ze wist dingen te vertellen die ik meegemaakt heb, gedaan heb etc.
Op een gegeven moment, zegt ze "Je hebt al 3 jaar last van een bepaalde plek in je lichaam, he?", ik bleef ijskoud, ze stond op, ging achter me staan en drukte die exacte plek in.. ik vloog zowat over de tafel heen.
Ik ken cold/warm reading... maar die dingen wat ze naar voren bracht... sommige dingen weet alleen ik, echt bizar.
Oplichters zal je altijd hebben, als je wil kan ik je het adres geven van d'r, ze woont wel in Birmingham.Intressant, zelf ben ik skeptisch maar sta zeker voor alles open, waar vind ik zo een betrouwbare paragnost want volgens mij zijn er ook veel oplichters tussen?

Oplichters zal je altijd hebben, als je wil kan ik je het adres geven van d'r, ze woont wel in Birmingham.![]()
Valt best mee, als je niet slaagt kun je me altijd pm-en.Is wel een eindje, zal wel is zien of ik geen ervaringen vind op een of ander paranormaal forum ofzo.
Als dat soort shit in mijn huis zou gebeuren zou ik dus echt verhuizen, no way dat je ooit meer normaal slaapt daar.![]()
Onzin, net als dat het common sense is dat de aarde rond is, zweeft in een 'zwart gat' en eromheen een onzichtbare kracht is die ervoor zorgt dat het leefbaar is op aarde en mensen er niet vanaf fl*kkeren.
Dit kon niet van de wind van buiten komen aangezien het raam op een klein kiertje stond. Ik kroop onder me dekens, doodsbang en de koude wind die over me heen ging was weg! Alleen de papiertjes
die bleven in het rond slingeren. Toen was ik het zat en sprong me bed uit om de lamp aan te doen.
De lauwwste dacht wat een verwennerij die nachtgeesten.
Heb je ervan genoten?
Ik slaap tegenwoordig altijd met men kont bloot boven de lakens maar heb het niet meer teruggezien.
Godver, ik heb jaren lang LSD gebruikt en horror filmpjes gekeken, ik heb me midden in de nacht lopen aftrekken op een begraafplek dicht bij een romeins kerkje, ik ben dagen lang wakker geweest op de speed, ik ben wakker gebleven nadat ik slaappillen ophad, en nog steeds heb ik nog nooit zulke dingen mee gemaakt. **** it, ik ga nu leuke jaren tegemoet door een rijk vrouwtje te bezwangeren en als die mij uit haar leven trapt, dan ga ik aan heroïne mezelf de horror in spuiten!!
Godver, ik heb jaren lang LSD gebruikt en horror filmpjes gekeken, ik heb me midden in de nacht lopen aftrekken op een begraafplek dicht bij een romeins kerkje, ik ben dagen lang wakker geweest op de speed, ik ben wakker gebleven nadat ik slaappillen ophad, en nog steeds heb ik nog nooit zulke dingen mee gemaakt. **** it, ik ga nu leuke jaren tegemoet door een rijk vrouwtje te bezwangeren en als die mij uit haar leven trapt, dan ga ik aan heroïne mezelf de horror in spuiten!!