Fitness Seller

sporter mijdt douche sportlocatie

Ik douche veel liever in de gym (lekker gewassen de wagen in en thuiskomen), alleen moet je wel zorgen dat je slippers aantrekt als je door de douches/kleedruimte gaat want het krioelt op die plaatsen van de voetschimmels!

Douche gewoon lekker thuis. Eerst trainen, dan ff 10 minuutjes naar huis rijden, shake pakken en douchen!

Zie niet in waarom ik op de gym moet douchen, alleen maar gesjouw met handdoek, shampoo, shake en al die zooi. Gewoon snel naar huis rijden en relax daar douchen!

Douche gewoon lekker thuis. Eerst trainen, dan ff 10 minuutjes naar huis rijden, shake pakken en douchen!

Zie niet in waarom ik op de gym moet douchen, alleen maar gesjouw met handdoek, shampoo, shake en al die zooi. Gewoon snel naar huis rijden en relax daar douchen!
Maar jij gaat zeker met de fiets? Bezweet in de wagen kruipen is gewoon smerig en als het in het stof kruipt ook nog eens onhygiënisch. Verder is het ook erg aangenaam thuiskomen en alleen nog moeten eten. En vergeet niet de water-kosten die je uitspaart, dat loopt op in een jaar. Zulke dingen laat ik liever de gym betalen, abo kost al genoeg ;)

Maar jij gaat zeker met de fiets? Bezweet in de wagen kruipen is gewoon smerig en als het in het stof kruipt ook nog eens onhygiënisch. Verder is het ook erg aangenaam thuiskomen en alleen nog moeten eten. En vergeet niet de water-kosten die je uitspaart, dat loopt op in een jaar. Zulke dingen laat ik liever de gym betalen, abo kost al genoeg ;)

op de fiets met een bezweet hoofd geeft in de winter als het onder de 10 graden is ook voortdurend problemen, denk dat hij de auto bedoeld

Ik douche altijd thuis. Tijdens het douchen ruk ik mezelf altijd, en aangezien ik hetero ben zou ik dat niet prettig vinden tussen allemaal douchende mannen.

op de fiets met een bezweet hoofd geeft in de winter als het onder de 10 graden is ook voortdurend problemen, denk dat hij de auto bedoeld
Ik ga inderdaad met de auto, doe het zo al jaren. En gelukkig zweet ik niet zo heel erg, en de dagen dat ik erg zweet heeft direct douchen geen nut want dan zweet ik daarna weer (in de auto dus).

Ik douche niet in de gym, en dan ga ik flink eind naar huis fietsen. En dan ga ik ook niet douchen. Bevalt me wel. Die heerlijke geur die ik dan tentoonspreid werkt duidelijk als een afrodisiac.

Tja, ik moet ongeveer 4 minuten lopen naar mijn gym dus ik douche lekker thuis. Nu moet ik zeggen dat op mijn gym echt niemand douched maar dan ook niemand. Nog nooit iemand zien douchen.

de douches zijn best oke!

Ik douch altijd na de training.

echter alle vrouwen douchen daar nooit vies hoor vrouwen.

Volgens mij scheelt het tussen de 100 en de 200 euro per jaar als je in de gym een douche neemt ipv thuis (als je 5x per week gaat trainen). Kan je leuk reisje naar Spanje mee boeken.

Volgens mij scheelt het tussen de 100 en de 200 euro per jaar als je in de gym een douche neemt ipv thuis (als je 5x per week gaat trainen). Kan je leuk reisje naar Spanje mee boeken.

Precies ook mijn idee daarom douch ik bij de gym;)

ik train 's avonds en douche dan pas 's ochtends weer nou zweet ik ook niet erg maar denk je nou echt dat je met trainen zoveel vuiler wordt

als je uitgaat ga je toch als je thuis komt ook niet gelijk douche:D

Terug
Naar boven