MuscleMeat

sporter mijdt douche sportlocatie

ik train 's avonds en douche dan pas 's ochtends weer nou zweet ik ook niet erg maar denk je nou echt dat je met trainen zoveel vuiler wordt

als je uitgaat ga je toch als je thuis komt ook niet gelijk douche:D

Waarom niet? Ik doe dat altijd vind het goor als ik met rook lucht in bed moet

douches bij Gold's Gym en LA Fitness zijn schoon genoeg...............maar daar betaal je uiteindelijk ook een prijs voor!
;)

Volgens mij scheelt het tussen de 100 en de 200 euro per jaar als je in de gym een douche neemt ipv thuis (als je 5x per week gaat trainen). Kan je leuk reisje naar Spanje mee boeken.

Zo denk ik niet, maar het is wel waar wat je hier zegt, al kan ik van die 200 euro alleen het drinken betalen :D

Volgens mij scheelt het tussen de 100 en de 200 euro per jaar als je in de gym een douche neemt ipv thuis (als je 5x per week gaat trainen). Kan je leuk reisje naar Spanje mee boeken.

???

Ik betaal een vast bedrag aan waterbelasting per kwartaal, is dat in België anders?

Ik douche thuis, het is maar 2 minuten fietsen. Als ik zo uit de gym kom ben ik toch nog aan het zweten. Dan sleep ik niet al mijn spullen mee als ik thuis toch weer kan gaan douchen

iedereen die zegt ik vind het lekker om thuis te douchen zijn gewoon bang om hun pik te laten zien. waarom zou je thuis je water vernken als je op je sportschool prima kunt douche en waar je ip ook voor betaald

haha ja id. ik moest zo'n dikke €400 bijbetalen aan me energierekening wellicht omdat ik nogal vrij lang onder de douche sta.
dan douche ik toch gewoon in de sportschool,kost me niets tenslotte.

Als we schone douches hadden in de sportschool ging ik heel zeker daar douchen. Met dat zweten na het douchen zal het wel meevallen...als je maar lang genoeg eronder blijft staan :D Helaas zijn onze douches zo ranzig en hebben we alleen koud water dus houdt het op.

Lol. Sowieso hebben die douches bij ons maar 1 stand, niet warm of koud maar gewoon zo'n drukknop dat er water uit komt. Maar ik meen het wel, bij ons zit de douche direct aan de kleedkamer vast, en ik heb tot nu toe niemand gezien die schone kleding aantrekt na het douchen, en ik train daar al zo'n 4 jaar :D Ze komen de kleedkamer binnen in hun bezwete kleding na het sporten, doen die uit, duiken onder de douche, doen hetzelfde ondergoed en t-shirt weer aan, trekken hun normale broek aan en vertrekken.

Dan douche ik dus liever thuis ;)

nederlanders ...
Iedereen hier die doucht doet voor zover ik weet propere kleren aan, tja dan gebruik je 2 paar ondergoed per dag. Koop er wat bij hé lol, kost nu ook geen stukken van mensen een paar boxershorts & sokken.

Ik ga inderdaad met de auto, doe het zo al jaren. En gelukkig zweet ik niet zo heel erg, en de dagen dat ik erg zweet heeft direct douchen geen nut want dan zweet ik daarna weer (in de auto dus).

haha das er een met zo 5 luchtverfrissertjes op zen verwarmingsroostertjes :roflol:

ik train 's avonds en douche dan pas 's ochtends weer nou zweet ik ook niet erg maar denk je nou echt dat je met trainen zoveel vuiler wordt

als je uitgaat ga je toch als je thuis komt ook niet gelijk douche:D

- euh ja

- euh toch wel ..

Bende stinkerts hier man lol

Ook schone douches kunnen buiten jou kritische oog om ondergezeken zijn.

Toen de gym voor mij nog meer lol was dan actie en ik met 4 maten in een optisch toch keurige douche met betegelde sauna in de gym kwam. Werd er met een pot baldadigheid en douchegel gezeken waar het kon voor de lol. En geloof me het viel niet op, op die licht bruine betegeling.

Ik douche altijd thuis, omdat ik weet wat er gebeurd op dat soort plaatsen van verhalen van mensen.

Wist je dat niet? Je verdoet je water als je thuis doucht. Sommige dagen ga ik speciaal naar de gym om 's ochtends te douchen(dan train ik niet eens).. dan verneuk ik mn water tenminste niet.

whahahahah :roflol:

Ontopic; heeft voor mij geen zin om te douchen na het trainen, aangezien ik me te pletter zweet en als ik uit de douche kom, nog steeds zweet. Dus.. lekker afkoelen onderweg naar huis en thuis onder de douche.

Douchen in de gym is gay !! lol..
vind het veel leuker bezweet naar huis te lopen...

Ontopic; heeft voor mij geen zin om te douchen na het trainen, aangezien ik me te pletter zweet en als ik uit de douche kom, nog steeds zweet. Dus.. lekker afkoelen onderweg naar huis en thuis onder de douche.

+1
Meestal gooi ik gewoon een deotje eroverheen om de ergste stankoverlast te verbloemen en dan naar huis en douchen.

iedereen die zegt ik vind het lekker om thuis te douchen zijn gewoon bang om hun pik te laten zien. waarom zou je thuis je water vernken als je op je sportschool prima kunt douche en waar je ip ook voor betaald

Ja sorry maar andere mannen hoeven mijn pik ook echt niet te zien.

Ik wil ze niet jaloers maken.

Douch me gewoon in mijn gym. Zuiver genoeg. En met een zweetlichaam in mijn kleren heb ik ook geen zin.

Terug
Naar boven