Fitness Seller

Sportfood.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Hoi Bas ff een vraagje. Een vriend van mij wilt de core anabolic stack en de inner armour WG aanschaffen. Waar we alleen niet achter kunnen komen is wanneer je die stack moet innemen (drie verschillende producten, maar we vinden niets over de inname)??? Is dit daarnaast een mooie combinatie, 30 dagen die stack + de WG verdelen over 30 dagen? Ik kon hier niet echt een antwoord op geven, dus ik hoop dat jij 'm verder kan helpen:o.

He Gillian,

Ik heb je even een pm gestuurd met de volledige gebruiksaanwijzing van de Core Anabolic Stack.
Was een beetje erg lang om hier helemaal te posten!;)

Groeten,

Bas

Zo idd aardige lap tekst:P. Bedankt voor de info iig:).

Snelle service, altijd extra's, aardige gozer die Bas.
sportfood = mars approved.

Bas, weet je al wanneer Stacker W whey met choco smaak verkrijgbaar is.:D

@ Mars: Graag gedaan enne... welkom terug!;)

@ Poewiet: ik zal choco bij de volgende grote order meebestellen, is toch wel behoorlijk vraag naar.
Dat zal binnen nu en een paar weken zijn waarschijnlijk, ik hou jullie op de hoogte!:)

Ik heb een vraag:

In Kre-Alkalyn van EFX zit 1,5 gram Kre-Alkalyn per capsule,maar hoeveel Kre-Alkalyn zit in Kre-Generator??zijn er mensen die dit product gebruikt hebben?
Nog een vraag moet je de bestelnummer vermelden als je geld overmaakt naar de bank rekening van sportfood (ik heb dat vergeten!)

Ik heb een vraag:

In Kre-Alkalyn van EFX zit 1,5 gram Kre-Alkalyn per capsule,maar hoeveel Kre-Alkalyn zit in Kre-Generator??zijn er mensen die dit product gebruikt hebben?
Nog een vraag moet je de bestelnummer vermelden als je geld overmaakt naar de bank rekening van sportfood (ik heb dat vergeten!)

In de Kre-Generator zit ook 0.75 gram, net als in 1 capsule Kre-Alkalyn, die 1.5 gram is per 2 capsules.

Kre-Generator is een goed product, smaak is wel even wennen maar zeker niet verkeerd, zeker niet als je bekijkt wat er allemaal ingestopt is :) :cool: :meal:

Bestelnummer lijkt me altijd wel handig, stuur Bas (Sportfood.nl) anders ff een mailtje/PM ;)

Ik heb een vraag:

Hoi Lawian,

In de kre-Alkalyn zit 750mg per capsule, hetzelfde als in 1 portie Kre-Generator.
Als je echt voor de full force van een Creatine kuur wil gaan is het aan te raden om 1 capsule extra bij de Kre-Generator in te nemen.
Zonder die extra capsule zul je zeker ook effect hebben, maar minder voelbaar, tenminste wat de Creatine betreft, maar de Kre-Generator is natuurlijk veel meer dan alleen creatine.
Bestelnummer vermelden is handig, maar we komen er ook wel uit als je het vergeten bent.;)

Groeten,

Bas

Is er ook een Whey Eiwit Hydrolisaat (WPH) te koop op je site?

Is er ook een Whey Eiwit Hydrolisaat (WPH) te koop op je site?

Nee, we hebben geen Hydrolisaat.
Ik heb begrepen dat je nog gewoon brood eet e.d. Hydrolisaat voegt dan helemaal niks toe voor jou.
Het grote prijsverschil tussen Concentraat/Isolaat aan de ene kant en Hydrolisaat aan de andere kant is pas te verdedigen op het moment dat bijv. elke milligram vet en eiwit gaat meetellen. Dus tegen het einde van een wedstrijdcut.
Laat je niet te gek maken met al die goed bedoelde supplementen adviezen, maar verdiep je eerst grondig in de voedingsleer voordat je allerlei supplementen gaat aanschaffen.

Succes ermee.;)

Niet dat ik het wil aanschaffen, maar ik dacht hoezo een Concentraat gebruiken als er veel meer eiwitten en weinig vetten in een Hydrolisaat zitten.
Want geld is bij mij geen probleem.

de Core Anabolic Stack kan je deze aanraden, of is dit meer flashy producten zoals testo booster, die niets maar dan ook niets helpen?
er staat ook bij:het is belangrijk om tijdens deze kuur minimaal 3x per week een zwaar krachttrainings programma te volgen en voldoende eiwitten binnen te krijgen om optimaal te kunnen profiteren van de versnelde aanmaak van spiermassa. is dit dan een eeh lichte legale kuur of?:D
graag wat uitleg, bedankt:rolleyes:

de Core Anabolic Stack kan je deze aanraden, of is dit meer flashy producten zoals testo booster, die niets maar dan ook niets helpen?
er staat ook bij:het is belangrijk om tijdens deze kuur minimaal 3x per week een zwaar krachttrainings programma te volgen en voldoende eiwitten binnen te krijgen om optimaal te kunnen profiteren van de versnelde aanmaak van spiermassa. is dit dan een eeh lichte legale kuur of?:D
graag wat uitleg, bedankt:rolleyes:

Hoi Jonaswo,

Er wordt zoveel beloofd en geroepen door producenten en verkopers tegenwoordig dat ik me voor kan stellen dat je erg argwanend bent. Terecht.
Door het innemen van de Core Anabolic Stack vliegen er geen kilo's massa zomaar aan en veranderd je lichaam ook niet zo erg in een maand dat je zo het podium op kan. Ik zou het graag willen beloven, maar dan zou ik liegen.
Ik heb zelf een keer de CAS gebruikt en ook feedback gekregen van klanten (sommigen staan bij de reviews in onze winkel).
De conclusie die ik en anderen hebben m.b.t. de Core Anabolic Stack is dat je makkelijker herstelt na een training en dat er een krachttoename plaatsvindt tijdens de training. Ook het algehele dagelijkse gevoel is uitgeruster.
De meesten ervaren een bescheiden massa toename.
Het blijft natuurlijk altijd moeilijk om te bepalen welke toename te wijten is aan het product en welke aan overige factoren, maar de CAS heeft zeker bij iedereen wat bijgedragen.
Ik zeg er verder ook eerlijk bij dat iedereen die het gebruikt heeft tot nu toe ouder dan 25 was. Onder die leeftijd zijn alle fysieke condities voor maximale spiergroei al optimaal en zal het effect van zo'n product wat minder zijn.
Ik zie dat je 18 bent en persoonlijk zou ik dan eerder richting Creatine/eiwitten en evt. weightgainers gaan.

Sportieve groeten,

Bas

dank je sportfood voor de zeer snelle reactie:D , die zeker volgens mij op de waarheid gebasseerd is en niet enkel op verkopen en verkopen:D
nog een vraagje welk is een goed pomp product zoadat je pomp kunt behouden, voor strand bevoorbeeld:D , is die pomp even sterk als in de training of beduidelijk minder, welk product kan je mij aanraden?
dank op voorhand:p

dank je sportfood voor de zeer snelle reactie:D , die zeker volgens mij op de waarheid gebasseerd is en niet enkel op verkopen en verkopen:D
nog een vraagje welk is een goed pomp product zoadat je pomp kunt behouden, voor strand bevoorbeeld:D , is die pomp even sterk als in de training of beduidelijk minder, welk product kan je mij aanraden?

Creatine.

:D Ja dat zou mooi zijn, een product waar je de hele dag op het strand met een pomp kunt rondlopen. Zo'n product bestaat helaas niet.
Er zijn wel producten zoals idd Creatine en Nox-achtigen die een pomp kunnen verhevigen en langer vast kunnen houden tijdens en na een training, maar legale , veilige producten die zomaar een pomp veroorzaken en die een hele dag vast kunnen houden zijn er helaas niet.

Groeten,

Bas

ik heb gisteren de best body whey choco binnen gekregen. Man wat een lekkere smaak en ook nog eens snel geleverd. Bedankt

Vanwaar de keuze voor Inner Armour?
Goede kwaliteit, ervaringen....?

Ik merk dat de BCAA's zeer voordelig geprijst en hoog gedoseerd zijn.

Vanwaar de keuze voor Inner Armour?
Goede kwaliteit, ervaringen....?

Ik merk dat de BCAA's zeer voordelig geprijst en hoog gedoseerd zijn.

@ignasov. Graag gedaan.;) Ik vind persoonlijk de choco ook erg sterk!

@ Sephirothsnake: Dat is een goede vraag.
Toen we een aantal jaren geleden Sportfood aan het opzetten waren hebben we offertes aangevraagd en product samenstellingen bekeken uit alle uithoeken van de wereld.
Waar we naar op zoek waren waren producten die minimaal de kwaliteit hadden van de grote, betrouwbare merken, maar die wel veel scherper geprijsd geleverd konden worden.
Via wat omwegen kwamen we bij Inner Armour terecht. Geproduceerd in dezelfde fabrieken met dezelfde grondstoffen als veel top A-merken.
Inner Armour gooit er geen grote reclame campagnes tegenaan, maar wil zich binnen de Bodybuilding wereld profileren via mond op mond reclame op de duizenden forums wereldwijd.
Het grote voordeel hiervan is dat hun producten daardoor een stuk voordeliger geprijsd kunnen worden, maar wel van dezelfde hoge kwaliteit zijn.
Ook in Nederland is er al een Inner Armour circuitje aan het ontstaan en zoals je hier op DBB en bij de reviews in onze winkel kunt lezen, zijn de overgrote meerderheid van de klanten zeer tevreden over hun producten.

Groeten,

Bas

ik had een vraagje..

creatine, CEE word gezegt na de training innemen?
Kan dit ook voor de training?
+ 2 x dgs innemen? of is 1 x voldoende

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven