MuscleMeat

Sportfood.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oh sorry, :o

Maar hoeveel eiwitten zitten er in Inner Armour Whey 2,7kg ? ???

Voedingswaarde per portie (30,4 gram poeder excl. vloeistof):

Vet- 2 gram Koolhydraten- 3 gram Proteine- 24 gram

Btw IcePrincess ik zou die Aquaflex vochtafdrijver pas gaan gebruiken als je laag in je bf% zit, ik weet natuurlijk niet wat je stats nu zijn. Want anders zul je er minder van merken.

Niks mis met die Inner Armour Whey (prima whey :thumbup:), maarals je wilt afvallen is misschien een whey met weinig KH's en vetten (een Whey Isolaat) wel geschikter voor je doel, zoals -> SportFood.nl voor sportvoeding

• Topic Starter Topic Starter
Btw IcePrincess ik zou die Aquaflex vochtafdrijver pas gaan gebruiken als je laag in je bf% zit, ik weet natuurlijk niet wat je stats nu zijn. Want anders zul je er minder van merken.

Niks mis met die Inner Armour Whey (prima whey :thumbup:), maarals je wilt afvallen is misschien een whey met weinig KH's en vetten (een Whey Isolaat) wel geschikter voor je doel, zoals -> SportFood.nl voor sportvoeding

Aquaflex vochtafdrijver heeft alleen nut als je daadwerkelijk ook echt teveel vocht vasthoudt. Het is een natuurlijke vochtafdrijver die natuurlijke vochtbalans in tact houdt. Dus heb je geen vochtprobleem dan zal dit product ook geen vocht afdrijven.

Het is me niet helemaal duidelijk wat je doel is IcePrincess; afvallen of echt (wedstrijd) cutten?
Stuur me anders even een PM'tje en dan kan ik je, geheel vrijblijvend, adviseren welke producten het beste bij je doelstelling horen.
Bij twijfel kun je het dan nog altijd aan het expert panel hier voorleggen!:p (er worden hier overigens goede en zinvolle antwoorden gegeven, petje af voor jullie expertise)

Ik wil niet afvallen maar meer wedstrijd cutten, mijn vetpercentage is 17 heeft het dan zin om het te gebruiken????

Thxs voor de snelle levering erg tevreden :)
bedankt voor het staaltje van inner armour

@ IcePrincess
17% is al behoorlijk laag voor een vrouw. Ik ga er dus vanuit dat je al behoorlijk met je voeding bezig bent. Ik neem aan dat als je richting wedstrijd cut gaat, je daarin begeleid wordt.
Je begeleider is dan de aangewezen persoon om je verder te adviseren m.b.t. voedingsadvies en evt. supplementen.
Het is op afstand moeilijk advies te geven omdat ik niet weet hoe je er nu uit ziet, hoe je het bereikt hebt, hoe je voedingspatroon eruit ziet, hoe je trainingen eruit zien etc. Heb je momenteel een vochtprobleem ja of nee, gebruik je al wat op gebied van supplementen of aas? Heb je al ooit producten gebruikt en wat was je ervaring daarmee? Allemaal factoren die bij de keuze van producten een rol spelen.
Ik zou als ik jou was, niet zomaar wat gaan gebruiken, maar eerst je doel goed definieren. Daarna je voeding en je training daarop afstemmen en dan pas kijken welke supplementen je eventueel daarbij kunnen helpen. Mail ons gerust als je nog vragen hebt.

@ Tijink- graag gedaan!

Ik wil niet afvallen maar meer wedstrijd cutten, mijn vetpercentage is 17 heeft het dan zin om het te gebruiken????

Welke wedstrijd ga je doen IcePrincess? Je eerste wedstrijd?

Persoonlijk zou ik de vochtafdrijvers laten staan tot de laatste paar weken/week voor de wedstrijd. Kijk ook eens (als je dat nog niet had gedaan) in de voedingssectie voor een lijst met vochtafdrijvend voedsel ;).

Voor een wedstrijd zou ik altijd voor een Whey Isolaat gaan. Dan vindt ik die Inner Armour Whey te hoog in KH's en vetten voor mijn wedstrijd dieet. :D

Succes met je wedstrijdvoorbereiding :thumbup: :wl:

Ja, ik vind die Inner Armour Whey te machtig (k ben nog maar 18) daarom wil ik die niet gebruiken. Mijn begeleider zegt dat ik geen vocht probleem heb, maar ik wou misschien die Fat Blocker gebruiken om al die vetten uit mijn lichaam te halen (door al die pindakaas enzo)

Ja, ik vind die Inner Armour Whey te machtig (k ben nog maar 18) daarom wil ik die niet gebruiken. Mijn begeleider zegt dat ik geen vocht probleem heb, maar ik wou misschien die Fat Blocker gebruiken om al die vetten uit mijn lichaam te halen (door al die pindakaas enzo)

Lijkt me dat als je serieus aan het cutten bent, je de Pindakaas inmiddels al geschrapt hebt. De Fat blocker haalt geen vet uit je lichaam, maar blokkeert het vet uit je voeding. Het is dus geen vetverbrander maar een vet blocker.

hoe zou de inner armour whey te machtig kunnen zijn?

Van 2 populaire producten hebben we een grote voorraad kunnen inkopen en dat betekent natuurlijk voordeel!

De Bodybuilder weightgainer is nu van €49,95 voor €42
SportFood.nl voor sportvoeding

De Kre-Alkalyn Creatine 120 caps is nu van €34,95 voor €29,95
SportFood.nl voor sportvoeding

:thumbup: :D

Top, mijn favo creatine :D :thumbup:

Bas zijn er ook plannen om van ditzelfde merk de Nytric EFX, een NO product, in het assortiment op te nemen?

Lijkt me een overheerlijke stack samen met Kre-Alkalyn EFX :meal: :cool: :wl:

ik dacht dat dat erg meeviel,

per scoop (30,4 gram)

fat 2 gram
carbs 3 gram
protein 24 gram

Voor normale opbouw doeleinden is dit ook prima.
Waarschijnlijk zoekt IcePrincess een eiwitbron met zo min mogelijk vet en kcal vanwege haar wedstrijdcut.
Ze zou dan naar een zuivere Whey Isolaat of Hydrolisaat kunnen kijken of nog beter; kabeljauwfilet!

Ja, oke dat kan ik doen maar die Best Body Whey 2300 gram dat is toch een concentraat of een isolaat.

Ja ik bedoel met dat vet dat als ik die Fat Blocker gebruik dat ik dan meer maaltijden kan nemen.

Ja, oke dat kan ik doen maar die Best Body Whey 2300 gram dat is toch een concentraat of een isolaat.

Ja ik bedoel met dat vet dat als ik die Fat Blocker gebruik dat ik dan meer maaltijden kan nemen.

De Best Body is een concentraat.
Met de fatblocker kan er wat vet uit je eten gefilterd worden, maar houd rekening met het feit dat koolhydraten en eiwitten ook voor kcal zorgen.
In een wedstrijdcut zul je dus je voeding helemaal op orde hebben en supplementen slechts zijdelings als ondersteuning gebruiken.

@ DavyO- De Nytric lijkt idd een interessant product. We zullen het eens uitgebreid bekijken of het wat toe te voegen heeft.;)

@ DavyO- De Nytric lijkt idd een interessant product. We zullen het eens uitgebreid bekijken of het wat toe te voegen heeft.;)

Klinkt goed :thumbup: :D

In de Kre-Alkalyn EFX User's Guide staan trouwens drie voorbeelden van hoe Kre-Alkalyn EFX/Nytric EFX te stacken. (voor ochtend, middag en avond workouts) :cool: :D

Mocht je een "testpersoon" nodig hebben hehe ........ ;) :D

Hoi Bas ff een vraagje. Een vriend van mij wilt de core anabolic stack en de inner armour WG aanschaffen. Waar we alleen niet achter kunnen komen is wanneer je die stack moet innemen (drie verschillende producten, maar we vinden niets over de inname)??? Is dit daarnaast een mooie combinatie, 30 dagen die stack + de WG verdelen over 30 dagen? Ik kon hier niet echt een antwoord op geven, dus ik hoop dat jij 'm verder kan helpen:o.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven