Fitness Seller

Sportfood.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
@ IcePrincess: De Aquaflex vochtafdrijver kun je het beste 3 x daags bij de maaltijden innemen.

@ Tijink: Er staan een aantal Core Anabolic Stack reviews van klanten in onze winkel als ik me niet vergis. Hier is de link: SportFood.nl voor sportvoeding

Nieuw in het assortiment:

Na lange tijd hebben we een nieuwe Whey aan ons assortiment toegevoegd de Stacker W.
We vinden dat zowel de samenstelling van de ingredienten als de kwaliteit op een dusdanig niveau liggen dat het ook echt wat toevoegt aan onze bestaande Whey assortiment.
Stacker W is hier te vinden:
SportFood.nl voor sportvoeding

Ook de Stacker C Creatine Ethyl Ester is een welkome toevoeging aan ons Creatine assortiment. Ook vooral de kwaliteit van het product heeft de doorslag gegeven om deze versie van Creatine Ethyl ester te gaan voeren.
Stacker C is hier te vinden:
]

Na lange tijd hebben we een nieuwe Whey aan ons assortiment toegevoegd de Stacker W.
We vinden dat zowel de samenstelling van de ingredienten als de kwaliteit op een dusdanig niveau liggen dat het ook echt wat toevoegt aan onze bestaande Whey assortiment.

Ook de Stacker C Creatine Ethyl Ester is een welkome toevoeging aan ons Creatine assortiment. Ook vooral de kwaliteit van het product heeft de doorslag gegeven om deze versie van Creatine Ethyl ester te gaan voeren.
]

Ziet er allemaal weer lekker uit Bas:meal:, goed bezig :thumbs:
Bedankt ook voor de aankondiging van mijn nieuwe project in je nieuws-sectie:study:, binnenkort volgt er meer info en zal er ook het e.a. op
DBB verschijnen.

Zit er een goed afsluitbare dop op die shakebeker dat het niet gaat lekken????

Grappig die stacker C zag ik net staan toen ik de site even bekeek en nu zie ik dat die pas net toegevoegd is aan jullie assortiment:). Ik zit te twijfelen om over een maandje of 2 die stacker C te nemen, maar aangezien crea mono en alkalyn niets voor mij deden ben ik bang dat dit ook niet veel gaat doen voor mij. Daarom zat ik te denken om NO shotgun te halen. Wat vind jij Bas? Ik koop nu overigens nog niets, aangezien ik momenteel slecht (weinig tijd en last van gewrichten wat langzaam hersteld) aan het trainen ben en dan is het sowieso weggegooid geld.

Grappig die stacker C zag ik net staan toen ik de site even bekeek en nu zie ik dat die pas net toegevoegd is aan jullie assortiment:). Ik zit te twijfelen om over een maandje of 2 die stacker C te nemen, maar aangezien crea mono en alkalyn niets voor mij deden ben ik bang dat dit ook niet veel gaat doen voor mij. Daarom zat ik te denken om NO shotgun te halen. Wat vind jij Bas? Ik koop nu overigens nog niets, aangezien ik momenteel slecht (weinig tijd en last van gewrichten wat langzaam hersteld) aan het trainen ben en dan is het sowieso weggegooid geld.

Hoi Gillian,

Hoe graag ik ook een potje aan je zou willen verkopen, zeg ik heel eerlijk dat de kans klein is dat je er profijt van zal hebben.
Als je al niet op Mono reageerde en ook niet op Kre-Alkalyn dan denk ik dat Creatine producten voor jou niet interessant zijn.
Je weet het nooit natuurlijk dat er toch een variant tussenzit die bij je aanslaat, maar ik acht de kans erg klein.
Succes met je herstel!

Groeten, Bas:)

Ja ik denk ook niet dat het gaat werken. Misschien als ik geld te veel heb dat ik het gewoon probeer:P. Maar dan lijkt het me beter om b.v NO shotgun oid te nemen. Bedankt voor je advies en ga zo door he (ben echt tevreden over de service, kan niet beter:D).

]

Super!!! Goed bezig Bas :thumbup:, ook een scherpe prijs ben hem nog niet goedkoper tegen gekomen die Stacker W :D. Ik wil deze in de toekomst zeker eens gaan probreren. Voorlopig heb ik nog voldoende whey (isolaat) in huis. Ik zag alleen nog geen Choco smaak staan, komt deze in de toekomst nog (ik ben tegenwoordig choco whey verslaafd) ?

Komen er naast Stacker W, E en C ook nog andere producten van dit merk in het assortiment?

Ziet er allemaal weer lekker uit Bas:meal:, goed bezig :thumbs:
Bedankt ook voor de aankondiging van mijn nieuwe project in je nieuws-sectie:study:, binnenkort volgt er meer info en zal er ook het e.a. op
DBB verschijnen.

Ik heb het gelezen, super kerel :thumbup: Ik ben zeer benieuwd naar het uiteindelijke resultaat :D :thumbup: :cool:

Super!!! Goed bezig Bas :thumbup:, ook een scherpe prijs ben hem nog niet goedkoper tegen gekomen die Stacker W :D. Ik wil deze in de toekomst zeker eens gaan probreren. Voorlopig heb ik nog voldoende whey (isolaat) in huis. Ik zag alleen nog geen Choco smaak staan, komt deze in de toekomst nog (ik ben tegenwoordig choco whey verslaafd) ?

Komen er naast Stacker W, E en C ook nog andere producten van dit merk in het assortiment?

Thanks DavyO!
Prijzen hebben we idd zo scherp mogelijk gehouden. Het kan nog scherper als je de Whey samen met de Creatine koopt in dit voordeel pakket:

Ik heb het gelezen, super kerel :thumbup: Ik ben zeer benieuwd naar het uiteindelijke resultaat :D :thumbup: :cool:

Andere producten uit deze lijn komen alleen in ons assortiment als ze ook echt nut hebben en de kwaliteit bewezen is.
Choco gaat zeker komen!;)

Ja, die Dave Hawk is zeker goed bezig. Het project waar die nu mee bezig is is weer heel bijzonder!

Andere producten uit deze lijn komen alleen in ons assortiment als ze ook echt nut hebben en de kwaliteit bewezen is.
Choco gaat zeker komen!;)

Ja, die Dave Hawk is zeker goed bezig. Het project waar die nu mee bezig is is weer heel bijzonder!

Ook een mooie aanbieding samen Stacker W en C :meal:, ik ben dan wel een Kre-Alkalyn EFX fan hehehe maar misschien ga ik dit ook wel eens proberen in de toekomst.

Top, zo op het eerste gezicht lijken met het prima producten van de Stacker lijn, bv de Stacker V en T :) Maar natuurlijk goed dat je niet zomaar alle producten in je assortiment opneemt en kijkt naar een goede prijs/kwaliteitsverhouding :thumbup:

Jazeker, Robbert's Tripple word weer een bijzonder project :thumbup: :D Ome Dave houd me op de hoogte :coffee: :D

Hey, ik heb een vraag over dat. Best Body Whey 2300 gram.

Hoeveel calorien, vet, eiwitten of koolydraten zitten daarin of alleen eiwitten????

@ Tijink:

door John Pekelharing Datum toegevoegd: woensdag 05 juli 2006

De eerste week vergat ik nog wel eens een pilletje in te nemen. Vanaf de tweede week ging het innemen een stuk beter en begon ik duidelijk verschil te merken. Ik werd vooral fitter en energieker. Ik kon harder trainen, herstelde sneller en sliep beter.
Ben net klaar met de hele kuur van een maand en ben ruim 1,5 kilo aan spiermassa zwaarder geworden ( vetpercentage is hetzelfde gebleven). Ook mijn omgeving ziet duidelijk verschil. Zeer tevreden dus!

Waardering: [5 van 5 Sterren!]

door Ute Thomas Datum toegevoegd: woensdag 16 augustus 2006

Het was even wennen om in het begin alle pillen in te nemen. Maar na verloop van tijd geen problemen mee. Door dit product kreeg ik meer energie, sliep beter en kon zwaarder trainen.

Waardering: [5 van 5 Sterren!]

Moet je bij die De Aquaflex vochtafdrijver, veel water drinken, weinig water drinken of gewoon normaal water drinken????

Moet je bij die De Aquaflex vochtafdrijver, veel water drinken, weinig water drinken of gewoon normaal water drinken????

Veel water drinken, indien je te weinig water binnenkrijgt zal je lichaam juist onderhuids vocht gaan vasthouden! :cool:

Eventueel voor een week voor een wedstrijd vocht inname gaan verminderen, maar hier moet je mee uitkijken. Zou ik niet aanraden als je er gewoon wat strakker wilt bij staan voor de zomer of iets dergelijks :D

Oke bedankt! :)

En hoeveel koolydraten, eiwitten, vetten zitten er in de Aquaflex vochtafdrijver en de Sportslab Fat Blocker ? ???

Oh sorry, :o

Maar hoeveel eiwitten zitten er in Inner Armour Whey 2,7kg ? ???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven