XXL Nutrition

Sportfood.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Hoi Bas ik probeer sinds gisteren al een bestelling te maken op de website, maar het lukt maar niet om via creditcard-paypal te betalen, krijg elke keer een foutmelding?

Dit staat er: Data does not match input character set or default encoding. For more information, please contact the merchant.

He Jeremia,

Dat is vreemd. We hebben contact met Paypal gehad, maar die zeggen dat alles in orde is.???
Je bent trouwens niet de eerste deze week, dus we gaan er gelijk weer achteraan.
Onze excuse voor het ongemak.

Wellicht kun je deze keer gebruik maken van overschrijving naar onze rekening. De details staan hier:SportFood.nl voor sportvoeding

Nogmaals excuses voor het ongemak, we gaan het zo snel mogelijk in orde maken.

Vriendelijke groeten,

Bas

@svzbln

Meestal komen ze dezelfde dag of een dag later nog een keer het pakket aanbieden. Daarna kun je het bij het dichtsbijzijnde postkantoor ophalen.

Oke, ben morgen waarschijnlijk toch heel de dag thuis :D bedankt.

oke bedankt, en is 5 gram een afgestreken theelepel of meer?

Laatst bewerkt:
Hoi Bas ik probeer sinds gisteren al een bestelling te maken op de website, maar het lukt maar niet om via creditcard-paypal te betalen, krijg elke keer een foutmelding?

Dit staat er: Data does not match input character set or default encoding. For more information, please contact the merchant.

Ik had zojuist precies hetzelfde probleem.

Heb de bestelling nu nogmaals geplaatst maar dit keer gekozen voor overschrijving. Aangezien het van ABN naar ABN gaat zou het direct moeten zijn bijgeschreven. Het gaat om twee grippers.

gisteren netjes in mijn snoepgoed binnen gehad.
Vandaag uittesten :)
bedankt

Forget it, pakketje werd 10 minuten na het plaatsen van bovenstaande post bezorgd. :D

Hoi Bas,, vandaag weer een bestelling gedaan,, ditmaal weer de Volume Muscle shake want die Bodybuilder beviel me niet echt.

Trouwens jammer dat de Volume Muscle shake alleen nog maar in vanille is,, komt de aarbeien smaak ook weer snel terug?

Heb de betaling vandaag ook gedaan dus zal je morgen wel op je rekening hebben,, paypal werkte helaas nog steeds niet voor mij.

Hoi Bas,, vandaag weer een bestelling gedaan,, ditmaal weer de Volume Muscle shake want die Bodybuilder beviel me niet echt.

Trouwens jammer dat de Volume Muscle shake alleen nog maar in vanille is,, komt de aarbeien smaak ook weer snel terug?

Heb de betaling vandaag ook gedaan dus zal je morgen wel op je rekening hebben,, paypal werkte helaas nog steeds niet voor mij.

Hoi Jack,

Bedankt voor je bestelling.
We krijgen sinds vandaag weer Paypal betalingen binnen dus het schijnt weer te werken. Vreemd dat ie bij jou niet pakt.??????
De Muscle Shake zit weer aardig in de lift, dus ik verwacht begin volgend jaar weer de aardbei erbij te krijgen.

Sportieve groeten,

Bas

Nieuw in ons assortiment: De ACCU vetpercentage meter.

De ACCU vetpercentage is een van de meest nauwkeurige vetpercentage meters verkrijgbaar op dit moment. De ACCU vetpercentage meter heeft een maximale afwijking van 1,1% ten op zichte van onderwater meet methoden en is daarmee vele malen nauwkeuriger dan veel electronische meet apparatuur.
Nieuw in ons assortiment: De ACCU vetpercentage meter.

De ACCU vetpercentage is een van de meest nauwkeurige vetpercentage meters verkrijgbaar op dit moment. De ACCU vetpercentage meter heeft een maximale afwijking van 1,1% ten op zichte van onderwater meet methoden en is daarmee vele malen nauwkeuriger dan veel electronische meet apparatuur.

Door het eenvoudige kliksysteem kun je een meetwaarde vastzetten waardoor je bijv. thuis makkelijk zelf kunt meten.

De Vetmeter kost €24,95 en komt met gebruiksaanwijzingen en tabellen (engelstalig). Bestellen kan hier:SportFood.nl voor sportvoeding

Nu bestellen en hij ligt onder de Kerstboom!

Nu bestellen en hij ligt onder de Kerstboom!

Hey,

Ik heb mijn pot whey zondag avond besteld. Ik vroeg me erg af wanneer ik deze nou binnen krijg. Op de naam van Mitchell van de Lustgraaf, een pot whey aardbei.

Hopelijk voor maandag ! ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven