XXL Nutrition

Sportfood.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
We hebben nu kleinere verpakkingen van Gaspari Superpump 250.

Hierdoor kun je het product eerst goed uitproberen voordat je overgaat tot aanschaf van een grote pot.

280 gram voor € 24,95: SportFood.nl voor sportvoeding

Heb dit weekend een Coc gripper besteld, want m'n grip is maar zwakjes, vooral als ik bvb met hangend knieheffen bezig ben :/ ik kan nog doorgaan maar de grip laat het afweten (grr) aangezien ik hier op m'n werk soms met wat energie teveel zit kan ik mij hier ook nog wat afreageren daarmee

Volgende keer zal ik eens wat creatine enzo bestellen als m'n potjes leeg zijn =)

Om te beginnen moet ik zeggen dat ik dit een perfect topic vind. Kan erg veel info vinden hier. complimenten.
Ik ga de volgende dingen bestellen; Omega3 van Optimum nutrition. Hardcore BCAA van Black bol. Stacker M ( zware multi-vitaminen). N wil ik daar ook een creatine nog bijnemen. Twijfel tussen de Stacker C en de Kre-Alkalyn van EFX. Nog een suggestie welke beter hier bij past misschien.

Om te beginnen moet ik zeggen dat ik dit een perfect topic vind. Kan erg veel info vinden hier. complimenten.
Ik ga de volgende dingen bestellen; Omega3 van Optimum nutrition. Hardcore BCAA van Black bol. Stacker M ( zware multi-vitaminen). N wil ik daar ook een creatine nog bijnemen. Twijfel tussen de Stacker C en de Kre-Alkalyn van EFX. Nog een suggestie welke beter hier bij past misschien.

@ Leotje36- Bedankt voor de complimenten.;)
Vreselijk veel verschil tussen de werkzaamheden van Kre-Alkalyn en Stacker C (creatine ethyl ester) is er niet.
Het verschil bij deze 2 producten zit hem vooral in de wijze van inname: Kre-Alkalyn zijn capsules en Stacker C is poeder.
Mijn persoonlijke voorkeur neigt licht naar Kre-Alkalyn omdat ik het erg makkelijk vind om capsules zo in te nemen en evt. mee te nemen, maar ieder heeft zijn voorkeur.
Nogmaals qua effect ontlopen deze 2 producten elkaar nauwelijks.

Zojuist mijn 2e bestelling binnen. Dit is hoe een webshop moet zijn! Zondag besteld, dinsdag in huis. Vorige bestelling was er geloof ik zelfs de volgende dag al!

Grr :( ik wacht er nog steeds op sinds dit weekend

He Dakoina,

Als je dit weekend besteld hebt en betaald kan het zijn dat je betaling vanuit Belgie nog niet binnen is. Duurt meestal 2 werkdagen. Zodra de betaling binnen is verzenden wij gelijk dezelfde dag.
De post naar Belgie duurt dan tussen de 1 en 3 werkdagen. Daar hebben wij helaas geen invloed op.
Mail ons anders even met je echte naam en adres, dan kan ik gelijk voor nakijken waar het pakket zich nu bevindt.;)

info@sportfood.nl

Vriendelijke groeten,
Bas

Sow hey...

Ik heb gister besteld (ergens in de vroege middag) en vanmorgen werd mijn pakketje al afgeleverd. Ik wist niet dat jullie ook met helikopters pakketjes bezorgden :D

Ik snap het evengoed niet omdat ik voor de optie vooraf betalen heb gekozen. Het duurt toch ook een tijd voordat het op jullie rekening staat. Dat puur uit nieuwsgierigheid...

Sow hey...

Ik heb gister besteld (ergens in de vroege middag) en vanmorgen werd mijn pakketje al afgeleverd. Ik wist niet dat jullie ook met helikopters pakketjes bezorgden :D

Ik snap het evengoed niet omdat ik voor de optie vooraf betalen heb gekozen. Het duurt toch ook een tijd voordat het op jullie rekening staat. Dat puur uit nieuwsgierigheid...

He Jimke,

Ja, onze helicopter service is uniek in Nederland!
Binnenkort willen de spullen al gaan leveren voordat ze je ze uberhaupt al zelf besteld hebt.:D

Maar even zonder dollen: als je voor vooruit betalen kiest en gelijk betaald dan kan het zijn dat het dezelfde dag op onze rekening staat.(verschilt per bank)
Alles wat voor 16.00 uur op onze rekening staat wordt dezelfde dag gelijk verzonden. Als de post dan ook netjes zijn werk doet dan zou het zo moeten zijn dat je een dag later de spullen in huis hebt. (in Nederland)

Fijn dat je deze service weet te warderen!:thumb:

Sportieve groeten,

Bas

Yoo Meneer Sportfood,

Is de Whey nu ook in Banaan te bestellen??

Komt de Stacker W whey in de smaak aardbei snel terug?
Wil graag 2 potten bestellen.

gr

Komt de Stacker W whey in de smaak aardbei snel terug?
Wil graag 2 potten bestellen.

gr

Hoi,

We hebben op dit moment niet de 2300 gram Stacker Whey aardbei.
We hebben wel de nieuwe 2000 gram Stacker Whey aardbei.
Deze staat nog niet op de site, maar mocht je interesse hebben mail ons je gegevens naar: info@sportfood.nl

2 potten kost € 89,90, geen porto (Nederland) en gratis pot 180 caps BCAA's!:meal:

Klopt, dit is ook een prima basis whey.

De reden dat die van Optimum Nutrition duurder is is omdat die voornamelijk uit Whey Isolaat bestaat terwijl die van Best Body Whey concentraat is.
De gemiddelde krachtsporter komt overigens prima uit de voeten met een goede concentraat.
De Best Body hebben we in aardbei, choco (erg lekker!) en vanille.

De Best Body hebben we in aardbei, choco (erg lekker!) en vanille.

I know, die gebruik al een hele lange tijd, maar ik vroeg me dan toch idd af of het nou echt beter is, de duurdere ivm de isolaat, en aangezien ik geen aardbeien shake meer kan zien, choco niet lekker vind en vanille ook te vaak heb gehad, wilde ik wel banaan :D

I know, die gebruik al een hele lange tijd, maar ik vroeg me dan toch idd af of het nou echt beter is, de duurdere ivm de isolaat, en aangezien ik geen aardbeien shake meer kan zien, choco niet lekker vind en vanille ook te vaak heb gehad, wilde ik wel banaan :D

Ik zou zeggen probeer gewoon de ON banaan eens een keer. Hij is wel wat duurder, maar de prijs is wel weer inclusief porto.
Isolaat is concentraat dat nog een extra bewerking heeft ondergaan. Het is allemaal net wat verfijnder. Per 100 gram poeder krijg je wel wat meer eiwitten binnen bij een Isolaat.

Ik zou zeggen probeer gewoon de ON banaan eens een keer. Hij is wel wat duurder, maar de prijs is wel weer inclusief porto.
Isolaat is concentraat dat nog een extra bewerking heeft ondergaan. Het is allemaal net wat verfijnder. Per 100 gram poeder krijg je wel wat meer eiwitten binnen bij een Isolaat.

Ja precies, het scheelt een paar euro, volgende x , als me aardbei op is, dat haal ik die!;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven