XXL Nutrition

Sportfood.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb Gaspari Superpump 250 en aminozuren in Pilvorm besteld. Alles beter dan die misselijkmakende Shakes.. :D

Ben benieuwd naar de werking van Gaspari.

Ik doe vantevoren 10 minuten cardiotraining om op te warmen, tast dit niet de energie van Gaspari aan? Met andere woorden, voel ik die pomp nog goed wanneer ik ga krachttrainen..?

En kan ik die aminozuren gewoon innemen vóór de training, dus in combinatie met die Superpump of raad je me dit af?

Grtz,
Fonk

• Topic Starter Topic Starter
Heb Gaspari Superpump 250 en aminozuren in Pilvorm besteld. Alles beter dan die misselijkmakende Shakes.. :D

Ben benieuwd naar de werking van Gaspari.

Ik doe vantevoren 10 minuten cardiotraining om op te warmen, tast dit niet de energie van Gaspari aan? Met andere woorden, voel ik die pomp nog goed wanneer ik ga krachttrainen..?

En kan ik die aminozuren gewoon innemen vóór de training, dus in combinatie met die Superpump of raad je me dit af?

Grtz,
Fonk

He Fonk,

Bedankt voor je bestelling.
10 minuten cardiotraining zal zeker niet de werking van Superpump aantasten. Zeker niet als het om een eenvoudige, low impact, warming up gaat.

Aminozuren kun je het beste voor en gelijk na de training innemen. Dit heeft geen negatief effect op de Superpump.

Sportieve groeten,

Bas

Beste Sportfood vrienden,
TNT post werkt niet op Koninginnedag en Hemelvaart.
Hou dus met een kleine vertraging rekening als je iets besteld hebt.;)

Bij vooruit betalen ontvang ik geen acceptgiro of wel?

Nee natuurlijk niet :D
Een acceptgiro is een betaalmiddel, bij vooruit betalen (via internetbankieren of overboeking bij bank) heb je dus al betaald en krijg je uiteraard geen acceptgiro meer.

Verder goede service bij Sportfood altijd!

Nee natuurlijk niet :D
Een acceptgiro is een betaalmiddel, bij vooruit betalen (via internetbankieren of overboeking bij bank) heb je dus al betaald en krijg je uiteraard geen acceptgiro meer.

Verder goede service bij Sportfood altijd!

Hoi Dirac,

MU1995 heeft het al prima beantwoord!;)

Sportieve groeten,
Bas

Hallo allemaal,

Vanaf vandaag hebben wij Creatine capsules van Higher Power in ons assortiment.

De capsules zijn hoog gedoseerd (1500mg) waardoor je er maar 2-3 per dag hoeft in te nemen. Ieder pot bevat 200 capsules wat neer komt op 2-3 maanden voorraad.

Capsules zijn natuurlijk erg makkelijk overal mee naar toe te nemen en in te nemen.

Creatine capsules:http://www.sportfood.nl/shop/produc...d=342&osCsid=4b50f8ccd83e2290b49c88e419563cd8

Ook hebben we sinds kort weer de 60 capsules versie van de Kre-Alkalyn van EFX voor degenen die het product eens willen proberen.

Kre-Alkalyn:http://www.sportfood.nl/shop/product_info.php?cPath=57&products_id=289

Vragen? Mail ons gerust op: info@sportfood.nl ;)

Ik zou zeggen probeer gewoon de ON banaan eens een keer. Hij is wel wat duurder, maar de prijs is wel weer inclusief porto.
Isolaat is concentraat dat nog een extra bewerking heeft ondergaan. Het is allemaal net wat verfijnder. Per 100 gram poeder krijg je wel wat meer eiwitten binnen bij een Isolaat.

Ik probeerde banaan te bestellen maar die is er niet meer?

Ik probeerde banaan te bestellen maar die is er niet meer?

He Maniak,

Nee, helaas de Banaan is er tijdelijk niet meer van ON. Komt wel weer terug.
Banaan hebben we nog wel van Stacker Whey.

Excuses voor het evt. ongemak.

Vriendelijke groeten,

Bas

heey sportfood,

ik ben niet ongeduldig ofzo.. maar normaliter is zendtijd toch 2 werkdagen ofniet ? dan zou ik ze vandaag binnen hebben moeten krijgen aangezien ik ze maandag heb besteld.. niet dat dit erg is.. maar misschien is er wat mis gegaan of ??

heey sportfood,

ik ben niet ongeduldig ofzo.. maar normaliter is zendtijd toch 2 werkdagen ofniet ? dan zou ik ze vandaag binnen hebben moeten krijgen aangezien ik ze maandag heb besteld.. niet dat dit erg is.. maar misschien is er wat mis gegaan of ??

Hey Maxiation,

Wij versturen inderdaad dezelfde dag dat je betaling binnen is.
Bij credit card betalingen (Paypal) en rembours is dat dus dezelfde dag als dat je besteld hebt. Heb je voor overschrijving gekozen dan is dat vaak een dag later voordat we de betaling op onze rekening hebben.
De post doet er dan 1-2 werkdagen over.
Stuur anders even een mailtje met je echte naam naar info@sportfood.nl dan zoeken we even uit hoe het zit met je bestelling.

Sportieve groeten,

Bas
www.sportfood.nl

Edit: Ik zag in de Captains of Crush thread dat ze al bij je bezorgd zijn.;)
Succes ermee!
http://forum.dutchbodybuilding.com/f32/grote-captains-crush-gripper-topic-139952/index35.html

Laatst bewerkt:
ja super man.. mooie service serieus. :thumbs: de 2 kreeg ik net niet dicht maar hij komt eraan.. was pas de eerste keer dat ik het deed inprincipe

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven