XXL Nutrition

Sportfood.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Even een vraagje over die creatine die er gratis bijzat :
Op de sticker die jullie erbij hadden geplakt staat dat je 5gr direct na het trainen met innemen. Op de orginele verpakking staat dat je maximaal 3gr moet nemen. Hoe zit dit nou :D

En bij mijn nitrocrea van xxlnutrition staat weer 10gr per dag nemen :s

gewoon 5 gram doen

• Topic Starter Topic Starter
Even een vraagje over die creatine die er gratis bijzat :
Op de sticker die jullie erbij hadden geplakt staat dat je 5gr direct na het trainen met innemen. Op de orginele verpakking staat dat je maximaal 3gr moet nemen. Hoe zit dit nou :D

En bij mijn nitrocrea van xxlnutrition staat weer 10gr per dag nemen :s

Houd inderdaad 5 gram aan. 3 gram zou genoeg zijn als je lichaam de Creatine volledig op zou nemen, maar bij Creatine gaat er altijd wat verloren bij de omzetting dus met 5 gram zit je altijd goed.;)

okee bedankt voor de reacties.
Er staat volgens jullie voorschrift 5gram te nemen NA de training, is het niet zo dat je lekkerder trained als je het juist ervoor neemt?

doe gewoon allebei :D

Heb vorige week een bestelling gedaan en dacht dat dit vanaf begin deze week opgestuurd zou worden maar heb nog niets aangekregen. Men bestelnummer: 2476
Misschien iets foutgelopen? Of ben ik gewoon ongeduldig ??? :D

Bedankt voor de nieuwe samples, hehe zelfs 1 extra :D

Ik had even een pm gestuurd ivm m'n order aanpassing. Ik heb nog geen bevestigingsmail gehad dat de order is aangepast en op de site is er ook nog niets veranderd. Moet ik wachten met de betaling tot alles aangepast is of komt het ook goed als ik nu alvast het bedrag stort?

Ik had even een pm gestuurd ivm m'n order aanpassing. Ik heb nog geen bevestigingsmail gehad dat de order is aangepast en op de site is er ook nog niets veranderd. Moet ik wachten met de betaling tot alles aangepast is of komt het ook goed als ik nu alvast het bedrag stort?

He Geoffy,

Als het goed is heb je gisteren een PM'tje van me gehad.
De order is aangepast (incl. gratis Expand bands:D).
Zodra je betaling binnen is wordt deze direct verzonden.

Sportieve groeten,

Bas

Gisteren Hydroxycut Hardcore besteld (2 potten) bij Sportfood.nl. Kreeg een belletje van een vriendelijke mevrouw die mij melde dat het pakje verstuurd werd. En zowaar, vandaag stond de postbode voor de deur met het pakje inclusief wat samples. Mooie/goede service, bedankt.
Nu maar hopen dat de Hydroxycut mij zal helpen in de cut periode ;)

Gisteren geld overgemaakt, nu alles al binnen! Gratis expand bands en nog een sample.. goede service as always! :D

Nee dat zal ik niet vergeten! :D

Hey,
Ik heb iets besteld op jullie site en betaald.. Hoelang kan het duren voordat jullie zien dat ik betaald heb en het verzenden? :o

3-4weken maximaal

Ik denk dat je 3-4 dagen bedoelt.;)

We versturen altijd de producten op dezelfde dag dat we het geld binnenkrijgen.
Als er een vertraging in de levering is, mailen we dit altijd gelijk aan de klant door.

Wanneer we de betaling binnenkrijgen hangt af van de gekozen betaalmethode en van waaruit je betaalt.
Vanuit Nederland: rembours en Paypal (credit card)- wordt dezelfde dag verzonden.
Overschrijving via de bank duurt meestal 1-2 werkdagen.
Vanuit Belgie: Paypal- wordt dezelfde dag verstuurd.
Overschrijving via de bank: meestal 2-4 werkdagen.

De post doet er in Nederland 1-2 werkdagen over om te bezorgen.
Naar Belgie is dat meestal 2-3 werkdagen.

Mocht je verder nog vragen hebben over bestellingen, mail ons gerust op: info@sportfood.nl

Vriendelijke groeten,

Bas

Is bestelling 2601 inmiddels verzonden? Hiervoor heb ik 28 feb geld gestort, dus ik hoop dat dat inmiddels binnen is?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven