XXL Nutrition

Sportfood.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Inderdaad snelle service had tijdje terug crash 5000 besteld 2 potten had het met 4 dagen in huis..

Haha, ze mogen wel ff die order up-to-date houden op de site, want ik had het pakket binnen op een dinsdag terwijl ik het geld op een zondag overzette. Hij stond op pending dus ik dacht het zal nog wel lang duren. Binnen 2 dagen in huis dus! Snelle service :)
Staat nog steeds op pending btw..

Ik heb zonet via PC-Banking het bedr

Na beetje twijfelen heb ik me toch zo'n pot " Kick Speed " besteld.
Heb zonet via Pv-Banking het bedrag overgemaakt...
Goed product?

Zoek ook een Vitamine B maar er is maar 1 keuze!?
Why? Zo weinig...

Wanneer heb ik het bij me thuis?

Grtz

Problemen met Rek.nr ??

Hey,

Ik wou zonet het bedrag dat ik hoef te betalen voor m'n bestelling via Pc-Banking overmaken op Jouw rekening maar wat ik zie is dat het desbetreffende rekeningnummer een paar cijfers ontbreken.
Zo dat ik dus niet het bedrag kan overmaken aan U.
Ik heb als rek.nr : 413825507 .
Klopt dit ?
M'n bestelnummer is : 2633 .
Wat nu gedaan ?

In de hoop op een positief antwoord, want ik kan niet wachten ! ;-)
" The Prince "

Hoi Hoi,

Vraag over Crash 5000.
Waarom moet je met deze weight gainer vrij weinig gram (50/100) gebruiken voor je shake. Ik heb gainers gehad zoals bijv Muscle Juice daar moest echt 250 gram in voor een lekkere dikke gainer shake.
Ook de smaak vind ik hierdoor niet echt super, maar het gaat natuurlijk om het resultaat.

• Topic Starter Topic Starter
Hey,

Ik wou zonet het bedrag dat ik hoef te betalen voor m'n bestelling via Pc-Banking overmaken op Jouw rekening maar wat ik zie is dat het desbetreffende rekeningnummer een paar cijfers ontbreken.
Zo dat ik dus niet het bedrag kan overmaken aan U.
Ik heb als rek.nr : 413825507 .
Klopt dit ?
M'n bestelnummer is : 2633 .
Wat nu gedaan ?

In de hoop op een positief antwoord, want ik kan niet wachten ! ;-)
" The Prince "

Hoi Prince,

Om vanuit Belgie rechstreeks naar onze rekening over te kunnen schrijven hebt u de volgende gegevens nodig:
IBAN: NL67 ABNA 0413 8255 07
BIC: ABNANL2A ;)

Sportieve groeten,

Bas

Hoi Hoi,

Vraag over Crash 5000.
Waarom moet je met deze weight gainer vrij weinig gram (50/100) gebruiken voor je shake. Ik heb gainers gehad zoals bijv Muscle Juice daar moest echt 250 gram in voor een lekkere dikke gainer shake.
Ook de smaak vind ik hierdoor niet echt super, maar het gaat natuurlijk om het resultaat.

Hoi Hudge,

De reden dat je bij de Crash 5000 minder poeder moet gebruiken is omdat dit product voldoet aan een realistisch opname patroon.
Andere weightgainers willen je vaak overdoseringen laten innemen waardoor het lichaam de helft niet eens op kan nemen.
Je kunt beter een aantal shakes over de dag verspreiden dan 1 megadosering innemen.
Uiteraard mag je meer poeder gebruiken en experimenteren met het effect, maar de voorkeur gaat duidelijk uit naar meerdere ''kleine shakes'' per dag.

Sportieve groeten,

Bas

Pakje is binnen!:)

Hoi Bas,,

Even een vraagje want wil morgen met de Creatine Monohydraat 100% zuiver beginnen maar hoe ik ik dit het best innemen.

Mag ik dit bij mijn shake met Stacker G doen of beter apart innemen en dan eventueel mengen met wat melk of water.

En wat raad jij me aan om met name meer spieren te kweken dus ook kracht toename.
Heb ik aan bovengenoemde 2 supplementen genoeg dan of beter iets anders gaan nemen.

Zit namelijk al een aantal maanden met een bepaald aantal kilos te trainen en heb nu het idee dat ik niet meer verder kom met het trainen,, dus geen zwaardere gewichten meer.

Heb dus het idee dat ik nu op mijn max zit met bv. een gewicht opdrukken,, krijg dat nu niet meer verder dan 30 kilo,, laatste maanden heb ik het wel omhoog gekregen van 20 naar 30 kilo maar lijkt nu of ik niet meer aankan.

Moet dat nou dat gespam in mn mailbox? :jk: :D

Hoi Jack,

Zo te horen zit je eventjes op een plateau.
Om hier doorheen te breken is Creatine een uitstekend product zeker in combinatie met Stacker G.
Je moet met zo'n combinatie zeker een paar kilo kunnen pakken.
De Creatine kun je zonder probleem in je post workout shake doen.

Hou ons op de hoogte van je vorderingen!;)

Sportieve groeten,

Bas

Hoi Bas,,

Even een vraagje want wil morgen met de Creatine Monohydraat 100% zuiver beginnen maar hoe ik ik dit het best innemen.

Mag ik dit bij mijn shake met Stacker G doen of beter apart innemen en dan eventueel mengen met wat melk of water.

En wat raad jij me aan om met name meer spieren te kweken dus ook kracht toename.
Heb ik aan bovengenoemde 2 supplementen genoeg dan of beter iets anders gaan nemen.

Zit namelijk al een aantal maanden met een bepaald aantal kilos te trainen en heb nu het idee dat ik niet meer verder kom met het trainen,, dus geen zwaardere gewichten meer.

Heb dus het idee dat ik nu op mijn max zit met bv. een gewicht opdrukken,, krijg dat nu niet meer verder dan 30 kilo,, laatste maanden heb ik het wel omhoog gekregen van 20 naar 30 kilo maar lijkt nu of ik niet meer aankan.

He!

Ik heb weer crea besteld aangezien die op was. vorige x, rond kerst/oud en nieuw, duurde het zooo lang voordat ik alles binnen had( +-2-3 weken) Dus had je me een shake bekertje belooft bij me volgende besteliing:D

Dus die wil ik er natuurlijk graag bij hebben want 1 shake beker blijft onhandig haha!

Ik ga zo even het bedrag over maken, ik ben Mitchell van de Lustgraaf ;)

Aangezien maniak 88 niet mijn echte naam is :p

He!

Ik heb weer crea besteld aangezien die op was. vorige x, rond kerst/oud en nieuw, duurde het zooo lang voordat ik alles binnen had( +-2-3 weken) Dus had je me een shake bekertje belooft bij me volgende besteliing:D

Dus die wil ik er natuurlijk graag bij hebben want 1 shake beker blijft onhandig haha!

Ik ga zo even het bedrag over maken, ik ben Mitchell van de Lustgraaf ;)

Aangezien maniak 88 niet mijn echte naam is :p

Uiteraard gaat dit helemaal goedkomen!:p

Het is vrijdag overgemaakt, enig idee wanneer ik het deze week ontvang:P?

Oke , mooi.

Ik heb nog 2 theelepeltjes over, dus dat gaat net;)

Handig zo'n 2de shake beker!

Ik moet toch even kwijt dat jullie een uitstekende service hebben, iets te laat, is er toch wel compensatie;)

:thumbs:

Keep up the good work

Mijn bestelling is net afgeleverd :) Bedankt voor de extra whey en voor de goede service!

Laatst bewerkt:
Binnen, gisteren, kan sneller he! haha, nee hoor, het is prima.

2de shake beker en crea dus ik ga er weer tegen aan;)

Yo:thumbs:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven