AndroidHealthClinic

Sportfood.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Uit nieuwsgierigheid...stacker C niet meer in het assortiment?

Oei, deze reactie even over het hoofd gezien, excuses!:o
Stacker C inderdaad niet meer in het assortiment.
Goed spul, maar de bittere smaak was voor veel mensen onoverkomelijk. Ook werd het product steeds duurder waardoor het voor velen niet meer interessant was. Het product heeft zichzelf een beetje uit de markt geprijsd.

Zoals de meesten van jullie wel zullen weten voegen we bij Sportfood niet zo maar ieder nieuw product toe aan ons assortiment.
Wij testen producten eerst zelf in de sportschool of laten dat doen door onze gesponsorde atleten. Dit doen we volledig merk onafhankelijk waardoor we per merk alleen de beste producten van dat merk voeren en niet blindelings de hele lijn van een bepaald merk.

De afgelopen maand zijn we van 3 producten overtuigd geraakt, te weten Novedex XT en Plasmajet van Gaspari en Supercharge van Labrada.

Deze zijn vanaf nu dan ook terug te vinden op www.sportfood.nl

Sportieve groeten,

Bas

heb al contact met je opgenomen via de site :)

weightgainer

heey ik zit er aan te denken om weightgainer te gaan bestellen bij jullie alleen weet niet goed welke.ik heb fysiek zwaar werk dus kom heel moeilijk aan en ben al licht gewicht van me eigen.zag Volume Muscle shake erbij staan klinkt wel leuk eiwitten en koolhydraten gecombineerd.maar zag dat in andere toch meer koolhydraten zitten.dus zou graag wat advies willen wat voor mij dan het beste zou zijn?en wat raad je aan om er bij te nemen?heb al van verschillende mensen gehoord dat kre-alkalyn een zeer goede creatine is?dus zag ik deze combinatie staan Kre-Alkalyn + Nytric Stack.of heb ik aan kre-alkalyn al genoeg denk je?alvast zeer bedankt voor reactie;)
mvg

heey ik zit er aan te denken om weightgainer te gaan bestellen bij jullie alleen weet niet goed welke.ik heb fysiek zwaar werk dus kom heel moeilijk aan en ben al licht gewicht van me eigen.zag Volume Muscle shake erbij staan klinkt wel leuk eiwitten en koolhydraten gecombineerd.maar zag dat in andere toch meer koolhydraten zitten.dus zou graag wat advies willen wat voor mij dan het beste zou zijn?en wat raad je aan om er bij te nemen?heb al van verschillende mensen gehoord dat kre-alkalyn een zeer goede creatine is?dus zag ik deze combinatie staan Kre-Alkalyn + Nytric Stack.of heb ik aan kre-alkalyn al genoeg denk je?alvast zeer bedankt voor reactie;)
mvg

He tonymontana22,

De Volume Muscle shake is een Whey gainer. Het grootste deel bestaat uit Whey en een groot deel uit koolhydraten.
Een Whey gainer moet je vooral nemen als aan wilt komen en je eiwit inname laat te wensen over.
Een weight gainer neem je vooral als je aan wilt komen en je eiwit inname uit ander voedsel is al in orde.Om dat te toetsen is een vuistregel is dat je minstens 4 maaltijden per dag hebt met een goede eiwitbron zoals vlees, vis, eieren, kwark etc.
Dus aankomen als je eiwit inname al voldoende is dan neem je een weightgainer.
Aankomen als je eiwit inname ook een boost kan gebruiken dan een whey gainer.

Een goede weightgainer is bijv. Mammoth: http://www.sportfood.nl/shop/product_info.php?cPath=58&products_id=347

Een goede wheygainer is bijv. Muscle shake: http://www.sportfood.nl/shop/product_info.php?cPath=58&products_id=281

Een Creatine product erbij pakken is altijd een goede keuze want het zal je training ten goede komen doordat je meer gewicht kunt pakken, langer vol kunt houden en sneller herstelt.
De beste prijs/kwaliteitverhouding vind ik de Kre-Alkalyn. Deze kun je prima alleen gebruiken. I.c.m. met de Nytric is de toegevoegde waarde vooral een krachtigere pomp.

Kre-Alkalyn: http://www.sportfood.nl/shop/product_info.php?cPath=57&products_id=289

Succes met je keuze!

Sportieve groeten,
Bas

Laatst bewerkt:
..

okee dank je voor t advies.hoeveel keer per dag en hoeveel gram kan ik dan het beste innemen met volume muscle shake?aangezien zwaar werk heb ook.bij de kre-alkalyn is 2 per dag gewoon voldoende neem ik aan of misschien ook meer vanwege zwaarder werk?
groeten

okee dank je voor t advies.hoeveel keer per dag en hoeveel gram kan ik dan het beste innemen met volume muscle shake?aangezien zwaar werk heb ook.bij de kre-alkalyn is 2 per dag gewoon voldoende neem ik aan of misschien ook meer vanwege zwaarder werk?
groeten

Ik zou voor 2 shakes per dag gaan, ongeveer 50 gram per shake.
De Kre-Alklayn dosering is 2 capsules per dag, ook bij zwaar werk. Weeg je meer dan 100kg dan 3-4 per dag.

..

zo heb t besteld en al betaald.ben benieuwd of t werkt..bedankt voor t advies iig.
groeten

Op veler verzoek hebben we nu ook:

Serious Mass van Optimum Nutrition

Torrent van Universal

Natuurlijk voor de laagste prijs binnen Nederland.;)

www.sportfood.nl

Vanmiddag C.o.C #1 en #2 besteld, maar kreeg je hier de expand youre hand bands ook bij?

Vanmiddag C.o.C #1 en #2 besteld, maar kreeg je hier de expand youre hand bands ook bij?

He Jan,

Als introductie aanbieding hadden we een jaar geleden 3 grippers bestellen- gratis bands. Deze aanbieding was er niet voor 2 grippers helaas.
Plezier zul je zeker hebben van je grippers. Ze werken erg verslavend!:p

Sportieve groeten,

Bas

He Jan,

Als introductie aanbieding hadden we een jaar geleden 3 grippers bestellen- gratis bands. Deze aanbieding was er niet voor 2 grippers helaas.
Plezier zul je zeker hebben van je grippers. Ze werken erg verslavend!:p

Sportieve groeten,

Bas

Hallo Bas,

Wanneer kan ik de grippers thuis verwachten? Woensdag het geld overgemaakt, dus zouden ze vandaag moeten aankomen?

Hallo Bas,

Wanneer kan ik de grippers thuis verwachten? Woensdag het geld overgemaakt, dus zouden ze vandaag moeten aankomen?

Zodra de betaling bij ons binnen is wordt de bestelling direct verstuurd. Dan duurt het 1-2 werkdagen voordat het bij je aangeboden wordt.
Het zou vandaag dus bij je binnen moeten komen.

Sportieve groeten,

Bas

Zodra de betaling bij ons binnen is wordt de bestelling direct verstuurd. Dan duurt het 1-2 werkdagen voordat het bij je aangeboden wordt.
Het zou vandaag dus bij je binnen moeten komen.

Sportieve groeten,

Bas

Heb ze gister binnen gekregen :thumbs:
Er leuk :D
#1 kan ik 8 keer
#2 net niet :o

Is wel verslavend moet ik toegeven.

Bedankt weer Bas voor je snelle levering, binnen 24 uur, top service !!! ;)

Universal torrent gaan we eens testen, de rest van de sups waren al uitstekend !!!

maar naar torrent ben ik benieuwd, het ga je goed bro

Wat later dan gepland:o, maar bij Sportfood kun je nu ook met Ideal betalen!

Super veilig en heel gemakkelijk.
Weer een goede reden om bij Sportfood te...blah, blah,blah!:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven