AndroidHealthClinic

Sportfood.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste Bas van Sportfood,

Ik ben aan het twijfelen over Volume Muscle shake- 3 kg, omdat ik een nieuwe Wheygainer nodig heb (eindelijk is de banaan op..) ;). Nu vroeg ik me alleen af of ik niet te dik van dat spul wordt omdat er ook aardig wat koolhydraten bij zitten.

Overigens ben ik niet zo'n goede eter, weeg op dit moment 79,7 bij een lengte van circa 1,74. Ben 2 maanden uit de running geweest en nu weer vollop aan het sporten. Mijn bedoeling is om richting de 85 kg te gaan met niet al te veel vet erbij, heb nu namelijk al een klein buikje van het bier helaas.

Heb jij trouwens ook Dextro juice?

Kun je me nog iets aanraden waardoor ik wat meer uithoudingsvermogen heb met geen caffeine? :P Ik had namelijk Kre-Alkalyne (creatine) maar dat spul had dus geen effect op mij, verder heb ik superpump gebruik en daar werd ik helemaal hyper van..

Groetjes

• Topic Starter Topic Starter
Beste Bas van Sportfood,

Ik ben aan het twijfelen over Volume Muscle shake- 3 kg, omdat ik een nieuwe Wheygainer nodig heb (eindelijk is de banaan op..) ;). Nu vroeg ik me alleen af of ik niet te dik van dat spul wordt omdat er ook aardig wat koolhydraten bij zitten.

Overigens ben ik niet zo'n goede eter, weeg op dit moment 79,7 bij een lengte van circa 1,74. Ben 2 maanden uit de running geweest en nu weer vollop aan het sporten. Mijn bedoeling is om richting de 85 kg te gaan met niet al te veel vet erbij, heb nu namelijk al een klein buikje van het bier helaas.

Heb jij trouwens ook Dextro juice?

Kun je me nog iets aanraden waardoor ik wat meer uithoudingsvermogen heb met geen caffeine? :P Ik had namelijk Kre-Alkalyne (creatine) maar dat spul had dus geen effect op mij, verder heb ik superpump gebruik en daar werd ik helemaal hyper van..

Groetjes

He Fonkmeistah,

De Best Body Muscle shake is een combinatie van eiwitten en een weightgainer. Het product is vooral bedoeld voor mensen die zowel hun koolhydraten (calorie) inname willen vergroten alsmede hun eiwit inname.
Heb je aanleg om snel in gewicht toe te nemen of eet je al erg veel op een dag dan kunnen deze extra shakes je vetpercentage wat laten stijgen.
De Muscle Shake is vooral ontwikkeld voor mensen die moeilijk in gewicht en massa toenemen. Het verschil met andere weightgainers is dat hier veel meer eiwitten in zitten.
Dus behoor je tot de categorie mensen die maar eindeloos kunnen eten zonder echt aan te komen dan is dit product ideaal.
Ook als maaltijdvervanger is de Muscle Shake erg goed.
Muscle Shake: http://www.sportfood.nl/shop/product_info.php?cPath=58&products_id=281

We hebben geen Dextro juice, maar deze is makkelijk en goedkoop bij iedere drogist te halen.

Een supplement om je uithoudingvermogen te vergroten bestaat helaas niet.
Het vergroten van je uithoudingsvermogen kan alleen door training.
Er zijn wel producten die het lichaam en geest scherper zetten voor een training waardoor je wat makkelijker presteert. Dat bedoel je waarschijnlijk.
Het hoofdingredient van dit soort producten is eigenlijk altijd cafeine.
Je zou wel de Nytric van EFX kunnen proberen.
http://www.sportfood.nl/shop/product_info.php?cPath=74&products_id=237

Wat dit product namelijk doet is zorgen dat er sneller en efficienter zuurstof en voedingsstoffen van en naar de spier getransporteerd wordt waardoor je optimaler kunt presteren. Vooral bij krachttraining zul je het verschil merken.
Het product is puur en bevat geen cafeine.

Mocht je nog verdere vragen hebben, stel ze gerust.;)

Sportieve groeten,

Bas

Klopt het dat als je aan krachttraining doet en van die weightgainers gebruikt dat je dan snel aankomt en je spieren snel of sneller groter worden? Maar zodra je dan stopt dat je dan enorm afvalt?
Want ik zit er zelf over na te denken om de weightgainers te gebruiken, omdat ik graag wil aankomen. Ik vind mezelf best dun althans mijn benen zijn erg dun(zowel dijen als kuiten). Ik wil dan volop gaan trainen en die gainer gebruiken. Maar ik wil niet afvallen!!!
Ik wil vooral aankomen. Kan iemand mij vertellen welke gainers goed werken?

Klopt het dat als je aan krachttraining doet en van die weightgainers gebruikt dat je dan snel aankomt en je spieren snel of sneller groter worden? Maar zodra je dan stopt dat je dan enorm afvalt?
Want ik zit er zelf over na te denken om de weightgainers te gebruiken, omdat ik graag wil aankomen. Ik vind mezelf best dun althans mijn benen zijn erg dun(zowel dijen als kuiten). Ik wil dan volop gaan trainen en die gainer gebruiken. Maar ik wil niet afvallen!!!
Ik wil vooral aankomen. Kan iemand mij vertellen welke gainers goed werken?

He Mellie,

Zo zwart-wit is het niet. Als je een weightgainer gebruikt worden je spieren niet zo maar snel groter en als je stopt val je niet zo maar enorm af.
Een weightgainer vult je koolhydraat en eiwit inname, naast je dagelijkse voeding aan. Hierdoor optimaliseer je de omstandigheden voor spierweefsel om te groeien. Je zult dus wat aankomen en je helpt je lichaam iets sneller te herstellen en groeien (bij een juiste training).
Stop je met weightgainers en eet je verder normaal, dan kun je iets afvallen maar je nieuw gemaakte spiermassa verlies je niet zo maar tenzij je niet meer fatsoenlijk traint of erg slecht eet.
Vanwege zijn hoge eiwit gehalte en verdere samenstelling vind ik de bovengenoemde Muscle Shake van Best Body, een van de betere weightgainers.

Sportieve groeten,

Bas

Bedankt voor je reactie!
ik denk dat ik the Musle weightgainer ga halen

Mijns inzien kan je dan beter een whey isolate nemen. Kun je goed inplannen en weight gainers heb je niet nodig als je gewoon goed/ veel eet.

Een Whey Isolaat wordt snel opgenomen, dus voor na een training ideaal.
Nadeel is dat een tijdje later de Isolaat weer uit je bloedbaan is.
Om aan te komen heb je niet alleen snelle, maar ook langzame eiwitten nodig plus complexe koolhydraten.
Vandaar in dit geval mijn advies om een combi shake zoals de Muscle shake te pakken.
Weight gainers heb je inderdaad niet nodig als je ideaal eet, maar dan het je ook geen Whey shakes nodig aangezien je aminozuur toelevering constant is bij een ideaal dieet.
De vraag is alleen wie eet ideaal op 1 dag, laat staan 7 dagen per week?

Als aanvulling kan een supplement daarom ideaal zijn, maar ik ben het volledig met je eens dat 'gewone' voeding de overgrote basis moet vormen.

Kennelijk heeft onze provider de hele dag al problemen met de server waardoor onze site momenteel niet bereikbaar is.
Onze excuses hiervoor.

Wil je vandaag nog bestellen dan kun je je bestelling plaatsten via: info@sportfood.nl

Nogmaals onze excuses, er wordt hard aan gewerkt.

Site doet het weer Bas. :thumbs:

hey sportfood
toen ik per ongeluk op die banner hierboven klikte kwam ik terecht op een wel uiterst intressante pagina waar ik captain of crushers kon bestellen. Tot voor kort had ik nooit intresse om mijn onderarmen te trainen maar dankzij een knap staaltje van hedendaagse reclame is mijn intresse nu toch wel gewekt. Alleen vind ik het jammer dat ze 30 euro kosten en ik had er graag 2 gewild. Om de prijs wat te drukken herinner ik mij dat ik ooit nog eens het topic van de week artikel gewonnen heb waarmee ik maar liefst 10 euro korting zou krijgen als ik boven de 50 euro bestel waardoor ik 2 captain of crushers zou kunnen kopen voor 50 euro en mijn intresse al weer een beetje meer gewekt is want ik ben maar een arme student. Geldt dat nog steeds?

hey sportfood
toen ik per ongeluk op die banner hierboven klikte kwam ik terecht op een wel uiterst intressante pagina waar ik captain of crushers kon bestellen. Tot voor kort had ik nooit intresse om mijn onderarmen te trainen maar dankzij een knap staaltje van hedendaagse reclame is mijn intresse nu toch wel gewekt. Alleen vind ik het jammer dat ze 30 euro kosten en ik had er graag 2 gewild. Om de prijs wat te drukken herinner ik mij dat ik ooit nog eens het topic van de week artikel gewonnen heb waarmee ik maar liefst 10 euro korting zou krijgen als ik boven de 50 euro bestel waardoor ik 2 captain of crushers zou kunnen kopen voor 50 euro en mijn intresse al weer een beetje meer gewekt is want ik ben maar een arme student. Geldt dat nog steeds?

Yep, je hebt toen €10 gewonnen, dus daar heb je zeker nog recht op.
De prijs van de grippers zijn trouwens een reflectie van de kwaliteit ervan. In deze grippers knijp je over vele jaren nog steeds met veel plezier in!;)

Beste vrienden,

Ik zit tot woensdagavond 12-11-08 in Engeland dus kan dan pas weer reageren op berichten.
De bestellingen lopen uiteraard gewoon door.;)

Sportieve groeten,

Bas

Hey ik wil graag zo'n CoC Grip ding bestellen, maar heb een vraagje. Ik heb een tijdje geleden de TOTW gewonnen, alleen nog nooit bij jullie besteld (dus ook die prijs nog nooit gebruikt). Nou is mijn vraag, en ik wil het graag zsm bestellen zodat ik het vrijdag nog in huis heb (als dat nog mogelijk is), of ik iets bij mijn bestelling moet vernoemen zoals account naam ofzo voor die korting?

REFERENTIE: http://forum.dutchbodybuilding.com/f150/stem-voor-beste-artikel-topic-week-20-juli-2008-a-179611/

Hey ik wil graag zo'n CoC Grip ding bestellen, maar heb een vraagje. Ik heb een tijdje geleden de TOTW gewonnen, alleen nog nooit bij jullie besteld (dus ook die prijs nog nooit gebruikt). Nou is mijn vraag, en ik wil het graag zsm bestellen zodat ik het vrijdag nog in huis heb (als dat nog mogelijk is), of ik iets bij mijn bestelling moet vernoemen zoals account naam ofzo voor die korting?

REFERENTIE: http://forum.dutchbodybuilding.com/f150/stem-voor-beste-artikel-topic-week-20-juli-2008-a-179611/

Geen probleem! Vermeld even je account naam van DBB en dan komt het in orde.Als je vandaag bestelt en betaalt heb je de gripper normaal gesproken vrijdag in huis (zaterdag uiterlijk als de post er wat langer over doet)

Hmm, moet nog even wachten met bestellen, word pas volgende week ;). Toch bedankt!

We hebben een aantal nieuwe supplementen toegevoegd aan het assortiment.

Allereerst Creatine Ethyl Ester capsules van Axis Labs.
http://www.sportfood.nl/shop/product_info.php?products_id=370

Waarom toegevoegd?
396 capsules voor deze prijs vonden we een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Creatine Ethyl Ester is nog steeds een van de betere, no nonsense manieren om Creatine binnen te krijgen zonder vocht vast te houden.
Capsules zijn ook makkelijk mee te nemen.

Ook toegevoegd: Muscle protein van Optimal Results.
http://www.sportfood.nl/shop/product_info.php?products_id=372

Waarom toegevoegd?
Interessante samenstelling. Hoogwaardige Whey i.c.m Casseine zorgt voor een time released effect. Ook de Creatine die er in zit maakt het tot een zeer goede post workout shake.

Last but not least: Halodrol International van Gaspari Nutrition.
http://www.sportfood.nl/shop/product_info.php?products_id=371
(Nederlandse tekst komt eraan!)

Waarom toegevoegd?
Dit is echt een wild card. De eerste versie van halodrol was hier verboden omdat het pro-hormonen bevatte. Deze internationale versie is pro-hormoon vrij en compleet anders van samenstelling. Gaspari Nutrition durft te beweren dat deze minstens even krachtig werkt, zo niet beter.
Net een paar dagen binnen in Nederland dus moeilijk om een oordeel te vellen, maar als het zijn werk zoals de eerste versie doet dan nice!

Laatst bewerkt:
Crea volgende keer eens proberen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven