Beste Bas van Sportfood,
Ik ben aan het twijfelen over Volume Muscle shake- 3 kg, omdat ik een nieuwe Wheygainer nodig heb (eindelijk is de banaan op..)
. Nu vroeg ik me alleen af of ik niet te dik van dat spul wordt omdat er ook aardig wat koolhydraten bij zitten.
Overigens ben ik niet zo'n goede eter, weeg op dit moment 79,7 bij een lengte van circa 1,74. Ben 2 maanden uit de running geweest en nu weer vollop aan het sporten. Mijn bedoeling is om richting de 85 kg te gaan met niet al te veel vet erbij, heb nu namelijk al een klein buikje van het bier helaas.
Heb jij trouwens ook Dextro juice?
Kun je me nog iets aanraden waardoor ik wat meer uithoudingsvermogen heb met geen caffeine?
Ik had namelijk Kre-Alkalyne (creatine) maar dat spul had dus geen effect op mij, verder heb ik superpump gebruik en daar werd ik helemaal hyper van..
Groetjes
Ik ben aan het twijfelen over Volume Muscle shake- 3 kg, omdat ik een nieuwe Wheygainer nodig heb (eindelijk is de banaan op..)
. Nu vroeg ik me alleen af of ik niet te dik van dat spul wordt omdat er ook aardig wat koolhydraten bij zitten. Overigens ben ik niet zo'n goede eter, weeg op dit moment 79,7 bij een lengte van circa 1,74. Ben 2 maanden uit de running geweest en nu weer vollop aan het sporten. Mijn bedoeling is om richting de 85 kg te gaan met niet al te veel vet erbij, heb nu namelijk al een klein buikje van het bier helaas.
Heb jij trouwens ook Dextro juice?
Kun je me nog iets aanraden waardoor ik wat meer uithoudingsvermogen heb met geen caffeine?
Ik had namelijk Kre-Alkalyne (creatine) maar dat spul had dus geen effect op mij, verder heb ik superpump gebruik en daar werd ik helemaal hyper van.. Groetjes