Fitness Seller

Sportfood.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sorry als het hier niet thuis hoort maar, welke eiwitten zijn het best qua kwaliteit/prijs? ik gebruik nu performance maar vind die nogal vrij duur voor 900g en weet ook niet echt of ie zo goed is..

• Topic Starter Topic Starter
Sorry als het hier niet thuis hoort maar, welke eiwitten zijn het best qua kwaliteit/prijs? ik gebruik nu performance maar vind die nogal vrij duur voor 900g en weet ook niet echt of ie zo goed is..

Hoi totalscream

De beste prijs/kwaliteit heeft op dit moment onze Stacker W:
http://www.sportfood.nl/shop/product_info.php?cPath=55&products_id=303

en de Optimum Nutrition Gold (aanbieding)
http://www.sportfood.nl/shop/product_info.php?cPath=77&products_id=317

Beiden erg goed vanwege de hoge percentage Whey Isolaat en het hoge gehalte eiwit per 100 gram (+/-84%).

@ Stefan84- Graag gedaan:thumb:

Sportieve groeten,
Bas

??? hoge concentratie aan whey isolaat???? +/- 84%...isolaat is toch pas vanaf 90%??? normaliter is isolaat toch tssn 90 en 98% ? strange...

??? hoge concentratie aan whey isolaat???? +/- 84%...isolaat is toch pas vanaf 90%??? normaliter is isolaat toch tssn 90 en 98% ? strange...

Als je pure isolaat hebt is dat rond de 90/95.
Ik heb het hier over een hoge concentratie Isolaat als onderdeel van een Concentraat/Isolaat mix.;)
Om 84% eiwitten te bereiken moet je wel flink wat Isolaat gebruiken.
De meeste pure concentraten halen hooguit de 75%.

Hoelang duurt de levering van een COC-gripper? Ik heb vorige week donderdag besteld en betaald en heb nog niets binnen

Hoelang duurt de levering van een COC-gripper? Ik heb vorige week donderdag besteld en betaald en heb nog niets binnen

Hoi Sanca,

Leveringen naar Belgie kunnen in deze tijd van December altijd net even wat langer duren.
Als je afgelopen donderdag hebt besteld dan is maandag het geld bij ons binnengekomen en gelijk de gripper op de bus gegaan. Normaal doet de post van Nederland naar Belgie dan 2-3 werkdagen erover om af te leveren maar in deze periode kan dat oplopen tot 5 werkdagen.
Als het maandag nog niet binnen is, mail ons dan even op info@sportfood.nl, dan gaan we er gelijk achter aan voor je.;)

Sportieve groeten,

Bas

Hoi Sanca,

Leveringen naar Belgie kunnen in deze tijd van December altijd net even wat langer duren.
Als je afgelopen donderdag hebt besteld dan is maandag het geld bij ons binnengekomen en gelijk de gripper op de bus gegaan. Normaal doet de post van Nederland naar Belgie dan 2-3 werkdagen erover om af te leveren maar in deze periode kan dat oplopen tot 5 werkdagen.
Als het maandag nog niet binnen is, mail ons dan even op info@sportfood.nl, dan gaan we er gelijk achter aan voor je.;)

Sportieve groeten,

Bas

Ok, ik houd het even in de gaten, thanks ;)

De 2

Heb nog een pot STACKER W (aardbei 2 kilo) staan die ik verkoop, wegens slecht verdragen van de eiwitten :(
Weet niet of het hier mag, maar heb het gekocht bij sportfood.nl en hoop mijn forumgenoten te kunnen helpen, aangezien hij daar uitverkocht is.

Helemaal ongebruikt, sealing er nog op uiteraard.
PB bij interesse.

Beste mede ijzer-vreters!

Er is een nieuw hardcore merk op de markt: RAW IRON

RAW IRON heeft de 3 basis producten in zijn assortiment:

- RAW IRON Professional Whey.

Een Whey met maar liefst 84 gram eiwit per 100 gram. De meeste merken durven hun eiwitgehalte al niet meer per 100 gram te tonen maar doen dit tegenwoordig per shake. Reden? Per 100 gram komen de meesten niet meer boven de 70/75 gram eiwit
De RAW IRON Professional Whey bestaat uit 44% Whey Concentraat en maar liefst 56% Whey Isolaat!
Vandaar het hoge eiwit/aminozuur gehalte en laag vet gehalte.
De smaken zijn uniek te noemen voor zo'n hoogwaardige samenstelling en de mengbaarheid is instant.

- De RAW IRON Professional Weightgainer.

36 gram time released eiwit per 100 gram: Whey, Ei en Calcium Caseinaat.
De koolhydraten zijn een zeer unieke time released mix: Waxy Mais, Dextrose, Maltodextrine voor het snelle herstel. Dan komt de MCT olie en dan de grote troef: Boekweit granen vlokken. Boekweit heeft een zeer hoog aminozuur spectrum en een lage Glykemische index, dus komt langzaam in het bloed.

Het lichaam wordt door deze samenstelling tot 7 uur na inname nog voorzien van eiwitten en koolhydraten.

- De RAW IRON Professional Creatine.

Een loepzuivere Creatine Monohydraat (99,9%).

Tijdens de introductie periode (t/m 31-12-08) ontvangt iedere klant die een RAW IRON product bestelt GRATIS 500 gram RAW IRON Professional Creatine!

RAW IRON producten kunnen hier gevonden worden: www.sportfood.nl

RAW IRON-Proud to be strong!

Klinkt goed!

eens ff kijken of de portemonee het goed vindt.

Wij hebben een nieuwe collectie grippers in onze collectie die langzaam maar zeker de Captains of Crush grippers gaan vervangen.

De reden hiervoor is dat de CoC's super grippers zijn maar in onze ogen konden ze goedkoper zijn. Na lange onderhandelingen met Ironmind zijn we op zoek gegaan naar nieuwe grippers die minstens even goed kwa kwaliteit zijn, maar voordeliger.

Het zijn de Heavy Grips geworden omdat:

- Ze €10 per gripper goedkoper zijn dan de CoC. Dus €19,95 i.p.v. €29,95.
- Ze zijn alle 6 tegelijk te bestellen in een super voordelig pakket voor maar €89,95 (dus €14,99 per gripper)
- De kwaliteit is zo goed dat je er levenlange garantie op krijgt. Dus gaat je Heavy Grip gripper over 5 jaar kapot omdat je al duizenden reps ermee hebt gemaakt, dan stuur je hem naar ons op en krijg je een nieuwe. No questions asked!

Dit alles was reden genoeg om voor ons de overstap te maken. De CoC's hebben we nog wel maar de voorraad zal niet verder aangevuld worden, dus op=op.

Zijn er verschillen tussen de Heavy Grips en CoC?

Ja. De handels van de HG zijn minder scherp gekarteld dus je haalt je vel niet zo snel open. De een vindt dat juist fijn, de ander niet. Dat is een kwestie van voorkeur.

De HG's sluiten iets makkelijker dan de CoC's. De reden is dat de sluitkracht bij de CoC's bij benadering is en bij de HG's is het gemeten door de twisting torque te meten om de handels te kunnen sluiten. Dit gebeurt in Newton meters waarna een conversie naar lbs plaatsvindt.
Houd daar even rekening mee als je je CoC collectie aan wil vullen met HG.

Heavy Grips: http://www.sportfood.nl/shop/product_info.php?products_id=376

Laatst bewerkt:
Klinkt goed, vond de CoC altijd een beetje aan de dure kant dus, misschien bestel ik binnenkort wel een paar grippers:)

Klinkt goed, vond de CoC altijd een beetje aan de dure kant dus, misschien bestel ik binnenkort wel een paar grippers:)

Ja, dit scheelt wel wat he?:p
Het belangrijkste was dat het wel dezelfde kwaliteit was als de CoC's en dat zijn ze anders zouden we ook geen levenslange garantie kunnen geven.;)

Heb ook 4 kilo Raw Iron Whey besteld, ben benieuwd.

Heb betaald via ideal, maar mijn bestelling staat online nog op 'pending'. Hoe lang duurt het gemiddeld? De bodem van mijn huidige voorraad komt snel in zicht ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven