calcification
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 216
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

.RubenSossa zei:Ik heb die goedkope Whey besteld van 39 euro, de vanille smaak. Is die een beetje te zuipen?
RubenSossa zei:
Heb via creditcard besteld voor 13.00u. Krijg ik m dan normaal gesproken morgen binnen?
Berry2000 zei:Die premium pro 3 componenten lijkt me wel interessant, zeker omdat de eiwit behoefte bij de wat jongere niet helemaal direct naar de training is wat veel mensen toch wel denken... dus... kun je mij de samenstelling van het product geven? De waardes bedoel ik daar dus mee?!

manofsteel zei:Hallo ik heb een vraagje, gister heb ik m'n eerste bestelling gedaan: Whey+creatine mono+ multivitaminen.
Nu is mijn vraag; kan ik die whey en creatine in 1 shake achter over slaan of moet het allebei apart en moet er een periode tussen zitten? Ik heb nog geen ervaring met supplementen dus daarom mijn vraag![]()

SuperKnurft zei:

manofsteel zei:Hallo ik heb een vraagje, gister heb ik m'n eerste bestelling gedaan: Whey+creatine mono+ multivitaminen.
Nu is mijn vraag; kan ik die whey en creatine in 1 shake achter over slaan of moet het allebei apart en moet er een periode tussen zitten? Ik heb nog geen ervaring met supplementen dus daarom mijn vraag![]()

manofsteel zei:Yes ik heb net alles ontvangen, ik ga zo even me eerste shakeje maken
edit: de whey mengen in melk met een lepel was niet zo geslaagd, veel klonten. Volgende keer maar proberen of ik het met iets kan shaken. Hij proefte wel heerlijk moet ik zeggen, proeft net als nesquick, alleen mengt dit iets lastiger![]()
Flavor zei:Heb je een pm gestuurd over wat info over een paar producten.
Gr. Flavor

Sportfood.nl zei:Goeie dag allemaal,
Wij hebben een nieuw product aan ons assortiment toegevoegd: Kre-Alkalyn.