MuscleMeat

Sportfood.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb een aantal dagen geleden wat producten bij Sportsfood besteld, en heb ze vanochtend binnenkregen [lekker snel dus]. De postbode kwam wel vroeg aan de deur, mja moest ooit een keer opstaan natuurlijk :)
Ik had besteld:
Instantized Whey van Inner Armour, vanille smaak
Weightgainer van Prolab N-large2, choco smaak
Vochtafdrijver van Aquaflex

De bak met weightgainer was de laatste die ze hadden dus kreeg er een leuke korting op, en er zat een xl t-shirt bij. Ik ben zeer tevreden over de smaak en oplosbaarheid. In melk smaakt het bijna als een echte shake. [per 100g: Proteine, 34,2g. Carb, 56,5g. Fat, 3,9g]
Bij de Whey zat ook een T-shirt bij, en een proefpakketje van 30 kauwtabletten Creatine Mono. In water vond ik het nog goed te drinken, en in melk was het gewoon lekker, het is goed oplosbaar en ik hoop dat het product goede resultaten gaat tonen :0.
De gratis kauwtabletten van creatine mono die ik heb gekregen heb ik na het trainen vanmiddag meteen maar eens geprobeert. Ik vind ze best lekker en gewoon erg makkelijk, misschien ga ik ze nog bestellen.
Ik heb tevens een proefzakje choco-smaak gekregen van dezelfde whey inner-armour. Om eerlijk te zijn vond ik deze toch weer iets minder lekker, de oplosbaarheid is natuurlijk even goed als die van de vanillesmaak :).
De vochtafdrijver heb ik nog niet geprobeert, ik zal een post maken erover zodra ik ermee bezig ben [pas na 1-2 weken gebruik waarschijnlijk]

Ik heb die goedkope Whey besteld van 39 euro, de vanille smaak. Is die een beetje te zuipen?

• Topic Starter Topic Starter
RubenSossa zei:
Ik heb die goedkope Whey besteld van 39 euro, de vanille smaak. Is die een beetje te zuipen?

Ik vind het prima te drinken. Maar ja, ik ben natuurlijk niet helemaal objectief!:D
Laat maar weten wat je er van vindt RubenSossa als je hem morgen of overmorgen binnenkrijgt!

:thumbs:

Heb via creditcard besteld voor 13.00u. Krijg ik m dan normaal gesproken morgen binnen?

RubenSossa zei:
:thumbs:

Heb via creditcard besteld voor 13.00u. Krijg ik m dan normaal gesproken morgen binnen?

Ja, normaal gesproken wel, maar pakketten willen ook nog wel eens 2 dagen onderweg zijn. Dus reken op 1 tot 2 werkdagen.

Heb net m'n bestelling binnengekregen en heb gelijk een shake-je gemaakt met de vanille whey van Best Body.

Oordeel: best lekker, erg romig, maar dat vind ik geen probleem. Om eerlijk te zeggen niet de lekkerste whey die ik tot nu toe geproefd heb, maar voor de prijs van 39 euro erg aangenaam en goed genoeg.

Heb ook een proefmonster van de whey van Inner Armour erbij gekregen, dus die zal ik snel ook ff proeven. Bedankt nog hiervoor!

Ik ben over het algemeen erg tevreden!

Die premium pro 3 componenten lijkt me wel interessant, zeker omdat de eiwit behoefte bij de wat jongere niet helemaal direct naar de training is wat veel mensen toch wel denken... dus... kun je mij de samenstelling van het product geven? De waardes bedoel ik daar dus mee?!

Berry2000 zei:
Die premium pro 3 componenten lijkt me wel interessant, zeker omdat de eiwit behoefte bij de wat jongere niet helemaal direct naar de training is wat veel mensen toch wel denken... dus... kun je mij de samenstelling van het product geven? De waardes bedoel ik daar dus mee?!

Zeker Berry. De voedingswaarden, samenstelling en aminozuurprofiel staan onderaan deze pagina: http://www.sportfood.nl/shop/product_info.php?cPath=55&products_id=255

Eiwitten die bestaan uit meedere componenten (dus niet alleen whey) worden inderdaad vaak erg onderschat.

Hallo ik heb een vraagje, gister heb ik m'n eerste bestelling gedaan: Whey+creatine mono+ multivitaminen.
Nu is mijn vraag; kan ik die whey en creatine in 1 shake achter over slaan of moet het allebei apart en moet er een periode tussen zitten? Ik heb nog geen ervaring met supplementen dus daarom mijn vraag :)

manofsteel zei:
Hallo ik heb een vraagje, gister heb ik m'n eerste bestelling gedaan: Whey+creatine mono+ multivitaminen.
Nu is mijn vraag; kan ik die whey en creatine in 1 shake achter over slaan of moet het allebei apart en moet er een periode tussen zitten? Ik heb nog geen ervaring met supplementen dus daarom mijn vraag :)

Je wilt die dingen mengen? ???

manofsteel zei:

Whey en Creatine kun zonder probleem mengen in 1 shake. Doe ik zelf ook altijd, werkt prima.;)

@ Fireman. Verzendkosten zijn simpel- tot € 50 is 4,95, boven € 50 is gratis (in Nederland)

Yes ik heb net alles ontvangen, ik ga zo even me eerste shakeje maken :cool:

edit: de whey mengen in melk met een lepel was niet zo geslaagd, veel klonten. Volgende keer maar proberen of ik het met iets kan shaken. Hij proefte wel heerlijk moet ik zeggen, proeft net als nesquick, alleen mengt dit iets lastiger :D

Laatst bewerkt:
manofsteel zei:
Yes ik heb net alles ontvangen, ik ga zo even me eerste shakeje maken :cool:

edit: de whey mengen in melk met een lepel was niet zo geslaagd, veel klonten. Volgende keer maar proberen of ik het met iets kan shaken. Hij proefte wel heerlijk moet ik zeggen, proeft net als nesquick, alleen mengt dit iets lastiger :D

Als ik me niet vergis heb je de Best Body chocolade.
Dat is geen instanized whey. Instanized whey, zoals onze Inner Armour whey kun je bij wijze van spreken nog met een vork mengen zonder klonten.

De Best Body mengt ook perfect, maar moet je iets meer moeite voor doen; dus met een shakebeker of blender. Je komt een heel eind met een lepel maar dan moet je eerst de poeder in een beker doen, kleine beetje melk erbij en roeren totdat je een klontvrij papje krijgt. Dan de rest van de melk er langzaam bij doen terwijl je blijft roeren en voila!:p

Voorkeur gaat echter uit naar shakebeker of blender.; minder moeite, geen klonten whatsoever, luchtiger met een klein schuimkraagje:meal:
Succes ermee!

Goeie dag allemaal,

Wij hebben een nieuw product aan ons assortiment toegevoegd: Kre-Alkalyn.

Het product bestaat al een tijdje maar we hadden eerst wat twijfels over de toegevoegde waarde van dit product t.o.v. een eenvoudige Creatine Monohydraat.

Na 6 weken het zelf gebruikt te hebben kan ik niet anders concluderen dan dat dit toch een waardevolle toevoeging is op de hele Creatine collectie.

Ik zal het hele verkooppraatje hier achterwege laten, maar wat me opviel was:

- Het bij de eerste training al werkte
- Ik tijdens de hele kuur geen vocht vasthield. (vond ik zelf erg prettig zo in de zomer!)
- Ik meer vordering heb gemaakt dat bij normale Creatine kuurtjes.

De hele uitleg is te lezen op:http://www.sportfood.nl/shop/product_info.php?products_id=289

Verder hebben we ook een zgn. Kre-Alkalyn testdrive. Een klein potje, goed voor 10 dagen, voor degenen die eerst willen zien dan geloven. 10 dagen is voldoende om een goed oordeel te krijgen over dit product omdat er geen laadfase nodig is.

Heb je een pm gestuurd over wat info over een paar producten.

Gr. Flavor

Sportfood.nl zei:
Goeie dag allemaal,

Wij hebben een nieuw product aan ons assortiment toegevoegd: Kre-Alkalyn.

Hallo Bas,

Dan ziet het ernaar uit dat de anhydrox niet meer zal binnekomen zeker als je een vervanger gevonden hebt ? :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven