AndroidHealthClinic

Sportfood.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Heb ook 4 kilo Raw Iron Whey besteld, ben benieuwd.

Heb betaald via ideal, maar mijn bestelling staat online nog op 'pending'. Hoe lang duurt het gemiddeld? De bodem van mijn huidige voorraad komt snel in zicht ;)

Hoi Bjam,

Bedankt voor je bestelling.
Het pending gedeelte van de site gebruiken wij niet dus je order is de deur al uit als je met ideal hebt betaald!
Reken op 1-2 werkdagen voordat het bij je thuis is.;)

Graag horen we van je wat je van de RAW IRON Whey vindt!:)

Sportieve groeten,
Bas

Bedankt voor de sample!

Hoi Bas,

Bedankt voor de samples.
Momenteel geen melk in huis, maar zodra ik ze geprobeerd heb en het me bevalt bestel ik een emmertje bij je. :)

bedankt, vandaag samples binnengekregen:thumbs:

Bedankt voor de samples heb ze gisteren ontvangen!!!!

Graag gedaan heren!:D

Laat gerust in deze thread weten wat je er van vond! [Link niet meer beschikbaar]

Dankjewel voor de gratis samples! ;)

super relaxed die snelle levering. Zat in nood met eiwitten, dagje wachten en binnen, ideaal!
Nu nog kijken of t bevalt :P

sample aardbei geproeft, echt een lekkere zachte smaak! volgende bestelling-->aardbei

Heren, graag gedaan allemaal.
Goed om te horen dat de RAW IRON Whey zo goed bevalt. Aan de samenstelling is hard gewerkt en de smaken zijn maar liefst 11x bijgeschaafd en veranderd voordat ie in productie ging!
We zijn minstens even trots op de RAW IRON Weightgainer want daar zit echt alles in en die smaakt nog beter dan de Whey!

NIEUWE PRODUCTEN

Beste DBB'ers,

We hebben weer een aantal zeer interessante producten toegevoegd uit de Hardcore lijn van Best Body. Deze producten zoals Muscle Shock, Muscle Thunder en pure Whey Isolaat zijn speciaal ontwikkeld voor atleten die hun krachttraining serieus nemen.

Neem gerust eens een kijkje bij de nieuwe producten.(klik)

Ook hebben wij inmiddels bijna 2 pagina's aan reviews binnengekregen over de RAW IRON Whey en Weightgainer. Zeker het lezen waard!(klik)

Voor vragen of opmerkingen kun je natuurlijk zoals altijd terecht bij: info@sportfood.nl

Sportieve groeten,

Bas

Hoi Thijssss,

Hier doet ie nog steeds. Probeer eens ctrl+F5, dan vernieuwd ie de pagina.
Bedankt voor het meekijken, we houden het natuurlijk in de gaten! Zeker met de nieuwe producten erop, zou het zonde zijn als ie down was!;)

Sportieve groeten,
Bas

Wederom wat interessante nieuwe producten waaronder Magnesium chalk voor een betere grip, een neck harness om een sterkere en dikkere nek te krijgen en ZMA.
Neem gerust een een kijkje!;)

Hey Bas,

ik veronderstel dat het grote verschil tussen de RAW IRON Professional Weightgainer en Best Body Crash 5000 weightgainer voornamelijk de hoeveelheid eiwitten zijn? Of zijn er hier toevallig mensen (of misschien jijzelf) die beiden hebben geprobeerd en een concrete voorkeur hebben?

Gezien ik hier nog met wat sta wacht ik wel nog even af. In de tussentijd zou ik wel een halterriem, een nieuwe shakebeker en misschien wat mono creatine kopen, zou het mogelijk zijn er wat samples van die weightgainer bij te steken (afhankelijk van welke mij hier wordt aangeraden en daarvan dan 2 smaken bijv?)? Dan kan ik bij de volgende bestelling gelijk gaan voor de voordelige grotere hoeveelheid gezien ik dan weet dat de smaak me aanstaat.

Ik lees het wel ;)

Edit : Ik zag nergens straps staan op de website. Komen die ooit nog eens te koop te staan of zal ik die elders moeten zoeken?

Laatst bewerkt:
He BoTo,

Over 3-4 dagen komen er straps in in ons assortiment, dus dat komt goed!;)
Er is een behoorlijk verschil tussen de RAW IRON weightgainer en de Crash.
Niet alleen de hoeveelheid eiwitten is bij de RAW IRON Weightgainer meer dan het dubbele, maar ook het soort eiwitten. 3 verschillende soorten zitten erin, dus je spieren worden na inname tot zo'n 7 uur nog gevoed.
Ook de koolhydraten zijn verschillend. Bij de Crash vooral het eenvoudige Maltodextrine, bij de RAW IRON o.a. Boekweitgraan en MCT olie, waardoor je ook hier weer een veel geleidelijkere afgifte hebt, ook weer tot 7 uur na inname.
De Crash is verder ook een prima product hoor, zeker voor mensen die snel hun koolhydraat/Kcal inname op een dag willen opkrikken, maar de RAW IRON is veel geavanceerder.

Vermeld even bij je bestelling dat je een sample RAW IRON Weightgainer wilt hebben, dan sturen die er gewoon bij. Weet niet of we samples in alle smaken hebben, maar we doen ons best!:p

Sportieve groeten,

Bas

Hey Bas,

ik veronderstel dat het grote verschil tussen de RAW IRON Professional Weightgainer en Best Body Crash 5000 weightgainer voornamelijk de hoeveelheid eiwitten zijn? Of zijn er hier toevallig mensen (of misschien jijzelf) die beiden hebben geprobeerd en een concrete voorkeur hebben?

Gezien ik hier nog met wat sta wacht ik wel nog even af. In de tussentijd zou ik wel een halterriem, een nieuwe shakebeker en misschien wat mono creatine kopen, zou het mogelijk zijn er wat samples van die weightgainer bij te steken (afhankelijk van welke mij hier wordt aangeraden en daarvan dan 2 smaken bijv?)? Dan kan ik bij de volgende bestelling gelijk gaan voor de voordelige grotere hoeveelheid gezien ik dan weet dat de smaak me aanstaat.

Ik lees het wel ;)

Edit : Ik zag nergens straps staan op de website. Komen die ooit nog eens te koop te staan of zal ik die elders moeten zoeken?

He BoTo,

Over 3-4 dagen komen er straps in in ons assortiment, dus dat komt goed!;)
Er is een behoorlijk verschil tussen de RAW IRON weightgainer en de Crash.
Niet alleen de hoeveelheid eiwitten is bij de RAW IRON Weightgainer meer dan het dubbele, maar ook het soort eiwitten. 3 verschillende soorten zitten erin, dus je spieren worden na inname tot zo'n 7 uur nog gevoed.
Ook de koolhydraten zijn verschillend. Bij de Crash vooral het eenvoudige Maltodextrine, bij de RAW IRON o.a. Boekweitgraan en MCT olie, waardoor je ook hier weer een veel geleidelijkere afgifte hebt, ook weer tot 7 uur na inname.
De Crash is verder ook een prima product hoor, zeker voor mensen die snel hun koolhydraat/Kcal inname op een dag willen opkrikken, maar de RAW IRON is veel geavanceerder.

Vermeld even bij je bestelling dat je een sample RAW IRON Weightgainer wilt hebben, dan sturen die er gewoon bij. Weet niet of we samples in alle smaken hebben, maar we doen ons best!:p

Sportieve groeten,

Bas

Bedankt voor je opklarende reply.

Dan maak ik binnen enkele dagen mijn bestelling als de straps binnen zijn en vermeld ik dat van de samples erbij. Die RAW IRON W. lijkt me super. :)

groeten

Weer een goede snelle levering van sportfood, en ook nog bedankt voor die sample raw whey ik zal hem vanavond is even testen, alleen ik had de HG 200 bestelt en die gaat wel heel erg licht, ik vind de Nr1 van CoC zwaarder naar mijn gevoel???

Weer een goede snelle levering van sportfood, en ook nog bedankt voor die sample raw whey ik zal hem vanavond is even testen, alleen ik had de HG 200 bestelt en die gaat wel heel erg licht, ik vind de Nr1 van CoC zwaarder naar mijn gevoel???

Graag gedaan Emiel.
De HG 200 zou toch net iets na de CoC No.1 moeten zijn.
We horen wel van CoC gebruikers dat de 'feel' kwa weerstand inderdaad anders is. Als je eenmaal 1 van de soort grippers gewend bent is het even omschakelen kwa gevoel. Wel goed dat je het aangeeft want dan kunnen wij de oud CoC gebruikers nog beter informeren.
Mocht je de HG250 nodig hebben, pm me maar even dan kunnen we even kijken wat we voor je kunnen doen.

Succes met je griptraining!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven